• Top Stories

    Υπ. Παιδείας: «Αναχρονισμός» να επιλέγονται οι σημαιοφόροι βάσει επιδόσεων!

    • NewsRoom
    Γαβρόγλου

    Ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου


    Ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου εμμένει στα όσα διατυπώνονται στο Προεδρικό Διάταγμα για τους σημαιοφόρους μαθητές, οι οποίοι πλέον θα είναι οι πιο… τυχεροί και όχι οι πιο ικανοί.

    Σε απάντησή του προς την τομεάρχη της ΝΔ  κα. Νίκη Κεραμέως, χαρακτηρίζει μάλιστα «αναχρονισμό» την επιλογή των σημαιοφόρων ανάλογα με τις επιδόσεις τους.

    Εξαπολύει δε βέλη κατά της ΝΔ λέγοντας ότι «δεν είναι σε θέση να σκεφτεί τρόπους που να τιμούν ουσιαστικά και τη σημαία αλλά και το σύνολο των μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων».

    Η ανακοίνωση του υπουργού Παιδείας έχει ως εξής:

    Με αφορμή τη δήλωση της τομεάρχου παιδείας της ΝΔ σχετικά με το θέμα της επιλογής σημαιοφόρου με κλήρωση από τον Σύλλογο Διδασκόντων στα Δημοτικά Σχολεία, όπως ορίζεται από το νέο Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε σήμερα καταργώντας μετά από 19 χρόνια τα Π.Δ 200/1998 & 201/1998, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντά:

    «Με βαθύ αίσθημα ευθύνης απέναντι στη νέα γενιά των Ελλήνων, θεωρούμε ότι το σύμβολο της πατρίδας, τη σημαία, κάθε μαθητής και μαθήτρια πρέπει να έχει την δυνατότητα να την τιμήσει και να τιμηθεί από αυτή. Το προνόμιο να κοινωνήσει το σύμβολο της πατρίδας μας θα το δικαιούται  επιτέλους το σύνολο των μαθητών και μαθητριών ανεξάρτητα από επιδόσεις σε μαθήματα. Ταυτόχρονα, η εκπαιδευτική κοινότητα θα μπορεί απερίσπαστα να αφιερωθεί ακόμα περισσότερο στην ουσία του εκπαιδευτικού της έργου.

    Λυπούμαστε ειλικρινά που η αξιωματική αντιπολίτευση επιμένει σε αναχρονισμούς που ταλαιπωρούν το εκπαιδευτικό σύστημα και δεν είναι σε θέση να σκεφτεί τρόπους που να τιμούν ουσιαστικά και τη σημαία αλλά και το σύνολο των μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών των δημοτικών σχολείων.

    Οι καλές επιδόσεις των μαθητών και μαθητριών έχουν τη δική τους αυτόνομη αξία.

    Η δήλωση της τομεάρχου παιδείας της ΝΔ αποδεικνύει περίτρανα το πνεύμα λαϊκισμού και του ψευδεπίγραφου ενδιαφέροντος για την παιδεία, έξω και πέρα από κάθε παιδαγωγική αντίληψη αφού επιλέγει να ταυτίζει ζητήματα αριστείας και μαθητικών επιδόσεων με την ύψιστη κοινή ευθύνη και τον σεβασμό προς την πατρίδα που αφορά όλους τους μαθητές και μαθήτριες».



    ΣΧΟΛΙΑ