Όπως όλα δείχνουν τις τελευταίες ώρες, οι εξαγγελίες για τον υπολογισμό των νέων τελών κυκλοφορίας θα πέσουν τελικά στο κενό, αφού κοινώς τα κουκιά δεν βγαίνουν και αν υλοποιηθεί το πλάνο για σχετικές μειώσεις όπως είχαν αναφερθεί, θα επιφέρουν ζημίες στα ήδη υπολογισμένα φορολογικά έσοδα. Συγκεκριμένα, το υπουργείο Οικονομικών ξεσκόνισε με κάθε λεπτομέρεια όλα τα πιθανά σενάρια προκειμένου να προβεί σε μειώσεις των τελών σε οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά έως και το 2005 με κυβισμό άνω των 2.000 κ.εκ. Λογάριασαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο…
Μια πιθανή μείωση των τελών κυκλοφορίας θα σήμανε αυτόματα μείωση φορολογικών εσόδων. Και επειδή διαχρονικά το αυτοκίνητο στην ελληνική οικονομία θεωρείται αποδεδειγμένα ως η ιερή αγελάδα που την αρμέγουμε κατά το δοκούν όταν και όποτε για να μας βγουν τα νούμερα, οι αλλαγές δεν θα επέλθουν, οπότε οι πολίτες θα πληρώσουν το μάρμαρο.
Πάντως, επί του προκειμένου μετά τις τελευταίες εξελίξεις δεν δείχνει να λύνεται και το θέμα της ακινησίας πολλών οχημάτων με τις πινακίδες παρκαρισμένες εδώ και καιρό. Η μοναδική αλλαγή που εξετάζεται πλέον, είναι μια έκπτωση των τελών κυκλοφορίας σε οχήματα τα οποία κατέχουν πολύτεκνοι.