Τρεις αγοραπωλησίες για την AM Nomikos
Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή AM Nomikos εμφανίζει έντονη δραστηριότητα στο κομμάτι των αγοραπωλησιών, καθώς απέκτησε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου supramax Tesoro (χωρητικότητας 53.352-dwt και κατασκευής 2007) για το ποσό των 7,15 εκατ. δολ., ενώ παράλληλα αναζητεί αγοραστές για τα bulkers τύπου capesize Rhodes VI (χωρητικότητας 178.031-dwt και κατασκευής 2009) και Alexandria VII (χωρητικότητας 178.005-dwt και κατασκευής 2010), η πώληση των οποίων μπορεί να αποφέρει έσοδα έως και 50 εκατ. δολ.
Παραγγέλνει VLCC η HMM
Η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM) σκοπεύει να προχωρήσει στην παραγγελία 5 νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC -το ναυπηγικό συμβόλαιο θα περιλαμβάνει και option για την κατασκευή ακόμη 5- και το επόμενο διάστημα θα αρχίσει να δέχεται προσφορές από ναυπηγεία. Η τιμή του κάθε VLCC θα διαμορφωθεί στα 80 εκατ. δολάρια, ενώ για την να χρηματοδοτήσει το ναυπηγικό πρόγραμμα θα αναζητήσει κρατικά κεφάλαια.
Εντυπωσιακή αύξηση για τα κέρδη της Pan Ocean
Στα αποτελέσματά της η νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Pan Ocean κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση των καθαρών κερδών της για το 2016, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 83 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 34,1 εκατ. δολ. το 2015. Η διοίκηση της εταιρείας αποδίδει την αύξηση αυτή στην επιτυχή ολοκλήρωση του πλάνου αναδιάρθρωσης του χρέους της που είχε ακολουθήσει.
Ναυπηγική συμμαχία με επικεφαλής τη Mitsubishi
Η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsubishi Heavy Industries (MHI) επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν στην αγορά και θα προχωρήσει στη δημιουργία συμμαχίας με τα επίσης ιαπωνικά ναυπηγεία Imabari Shipbuilding και Namura Shipbuilding. Η MHI ακόμη βρίσκεται σε κύκλο επαφών και με τις γιάρδες Oshima Shipbuilding, έτσι ώστε να προσχωρήσουν κατά πάσα πιθανότητα στη νέα συμμαχία, που στόχο έχει την αναζωογόνηση της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ιαπωνίας. Σημειώνεται ότι παρά τη συμμαχία, κάθε ναυπηγείο θα διατηρήσει την αυτονομία του.
Νέα bulkers για τη Songa Bulk
Η νορβηγικών συμφερόντων ναυτιλιακή Songa Bulk προχώρησε στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax και ultramax για το συνολικό ποσό των 43,35 εκατ. δολ. Τα ονόματα των πλοίων δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο το kamsarmax είναι χωρητικότητας 82.158-dwt και κατασκευής 2012, ενώ το ultramax είναι χωρητικότητας 61.491-dwt και κατασκευής 2017. Και τα δύο θα έχουν παραδοθεί στη Songa Bulk ως τον Απρίλιο.
Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Παρασκευή (31/3/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Baltic Dry Index (BDI): 1297 (-27)
- Baltic Cape Index (BCI): 2597 (-93)
- Baltic Panamax index (BPI): 1374 (+8)
- Baltic Supramax Index (BSI): 881 (-1)
- Baltic Handysize Index (BSHI): 540 (+1)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Τέλος εποχής από το NASDAQ για τη μετοχή της Ocean Rig
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χάρης Βαφειάς και Γιάννης Μαρτίνος: Στρατηγική συμμαχία. Έδωσαν τα χέρια για τη ναύλωση τριών πλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Οι προβλέψεις για τράπεζες και Γενικό Δείκτη το 2025
- Ζοζέπ Μπορέλ: Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα διεθνή εντάλματα σύλληψης
- Λίβανος: Στόχος του Ισραήλ είναι η δημιουργία μιας ακατοίκητης νεκρής ζώνης στην λιβανοϊσραηλινή μεθόριο
- Αττική Οδός: Κίνηση μετά από τροχαίο – Μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα