ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ακολουθεί η αναλυτική ανακοίνωση- δήλωση της Νέας Δημοκρατίας
Χωρίς ίχνος αυτοκριτικής και ευαισθησίας, ο πρώην υπουργός και βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης εμφανίστηκε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να αποτινάξει τις πολιτικές του ευθύνες, αλλά και τις ευθύνες της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Αν και μίλησε περισσότερο από 107 λεπτά συνολικά, δεν απηύθυνε ούτε μια «συγγνώμη» προς τις οικογένειες των θυμάτων της τραγωδίας αλλά παρέμεινε θλιβερά προσκολλημένος στην γραμμή του Αλέξη Τσίπρα ότι «για όλα φταίνε οι άλλοι».
Πρωταρχικής σημασίας για τον υπουργό της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ήταν να καταγγείλει ότι… στοχοποιήθηκε, καθώς μόλις πήρε το λόγο, έσπευσε να μιλήσει για «μεθόδευση διάχυσης ευθυνών», «άθλια δημοσιεύματα» και μπαράζ αναρτήσεων στο διαδίκτυο προς το πρόσωπό του.
Με κυνικό τρόπο και σε μια ομιλία γεμάτη αντιφάσεις και ανύπαρκτα δεδομένα και αριθμούς δήλωσε ότι «οι ευθύνες για το τραγικό δυστύχημα είναι προσωποποιημένες».
Χαρακτήρισε «πολύ κακή τη σύμβαση 717» αλλά δεν εξήγησε γιατί ήταν ο ίδιος που έδωσε 6 παρατάσεις σε αυτή τη δήθεν τόσο «κακή σύμβαση», ενώ δεν είχε καμία πειστική απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα «γιατί δεν έλαβε υπόψη τις παρατηρήσεις των ελεγκτών αν και είχε το πόρισμα της ΕΔΕΛ από το 2018» και τέλος, παραδέχθηκε ότι η συμπληρωματική σύμβαση υπεγράφη τον Μάιο του 2021.
Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί πια να κρύβεται.
Τα έγγραφα που παρουσίασε η κυβέρνηση στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής είναι αδιαμφισβήτητα και αποδεικνύουν ότι υπήρχαν όλες οι απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας ώστε να μη συμβεί το δυστύχημα στα Τέμπη.
Παράλληλα καταρρίφθηκαν με αποδείξεις και τεκμήρια όλα τα μυθεύματα της αξιωματικής αντιπολίτευσης η οποία επιμένει να στήνει επικοινωνιακά σόου προσβλέποντας σε μικροπολιτικά οφέλη από μια αδιανόητη τραγωδία που μας έχει συνταράξει όλους.
Ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης κατέθεσε στην Επιτροπή, επίσημο έγγραφο του ΟΣΕ που αποδεικνύει ότι ο τοπικός σταθμός τηλεδιοίκησης λειτούργησε την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος από όλους τους σταθμάρχες σύμφωνα και με την εγκύκλιο του ΟΣΕ και το μόνο διάστημα που κακώς δεν χρησιμοποιήθηκε αλλά έγινε χειροκίνητα, ήταν στη βάρδια του ακατάλληλου σταθμάρχη.
Επίσης, ο πρώην υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής ανέδειξε τις 5 δικλείδες ασφαλείας που υπήρχαν αλλά δυστυχώς παρακάμφθηκαν ενώ κατέρριψε ψεύδη και ισχυρισμούς που, συνειδητά, κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ καλλιεργεί στους πολίτες το τελευταίο διάστημα.
Όπως είπε, δεν χρησιμοποιήθηκε, ενώ έπρεπε, το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης, δεν ήταν εκεί, αδικαιολόγητα ο δεύτερος και ο τρίτος σταθμάρχης, δεν εφαρμόστηκε ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως του ΟΣΕ, δεν έγινε η επικοινωνία για τα δρομολόγια όπως ορίζουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας, δεν είδαν οι υπεύθυνοι στον πίνακα ότι επί 12′ το τραίνο βρίσκεται σε λάθος πορεία, παρά το ότι είχαν την τεχνική δυνατότητα.
Όμως, ούτε αυτά τα ατράνταχτα στοιχεία ο κ. Σπίρτζης βρήκε το θάρρος να τα παραδεχτεί.
Η κυβέρνηση δεν κρύφτηκε ποτέ και δεν πρόκειται να το κάνει. Ανέλαβε από την πρώτη στιγμή τις ευθύνες που της αναλογούν και έχει την πολιτική βούληση να αντιμετωπίσει τις παθογένειες, γυρίζοντας σελίδα στο μέλλον.
Το οφείλουμε στα αθώα θύματα αυτής της τραγωδίας, στους πολίτες αυτής της Χώρας και σε όλους τους συγγενείς των θυμάτων.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κασσελάκης: Δίνει περιθώριο μιας μέρας στους υποστηρικτές του για να προτείνουν το όνομα του κόμματός του
- Ο Πάνος Ξενοκώστας από το Greener ShippingSummit: «Στόχος μας να επιστρέψει η Βιομηχανία πίσω στην Ελλάδα και την Ευρώπη»
- Live-Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας σε εκδήλωση του Bloomberg
- Κασσελάκης: Μέχρι αύριο οι προτάσεις για το όνομα του νέου κινήματος