ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Συνέντευξη στο BBC World News έδωσε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ο κ. Μηταράκης, μεταξύ άλλων, ανέφερε, ότι «προστατεύουμε τα σύνορά μας, τηρώντας τις διεθνείς μας υποχρεώσεις και τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Η Ελλάδα και η Ευρώπη έχουν σύνορα. Οι παράνομες διελεύσεις δεν γίνονται ανεκτές, κάτι που ευθυγραμμίζεται πλήρως με το Διεθνές Δίκαιο».
Προσέθεσε πως «η Ελλάδα δεν μπορεί να είναι η πύλη εισόδου για την Ευρώπη. Δε θέλουμε να λειτουργούμε βοηθητικά προς τη στρατηγική κάποιων ανθρώπων που έρχονται στην Ελλάδα, με σκοπό να μεταβούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες».
Σε ερώτηση για φημολογούμενες επαναπροωθήσεις μεταναστών, είπε πως «έχουμε απορρίψει κατηγορηματικά αυτούς τους ισχυρισμούς, καθώς τέτοια περιστατικά δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Πιστεύουμε πως αυτό είναι αποτέλεσμα της προπαγάνδας κυκλωμάτων λαθροδιακινητών που χάνουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ».
Ερωτηθείς για το αν η Τουρκία θα προσπαθήσει να εργαλειοποιήσει ξανά τον ανθρώπινο πόνο, ο κ. Μηταράκης απάντησε, πως «πολλές φορές έχουμε δει την τουρκική Ακτοφυλακή να συνοδεύει μετανάστες στα θαλάσσια σύνορα μας, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα πως οι άνθρωποι αυτοί είναι ασφαλείς στην Τουρκία, αφού η γείτονα χώρα τους βοηθά να περάσουν στα θαλάσσια σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η έννοια του ασύλου αφορά την παροχή ασφαλών συνθηκών διαβίωσης σε ανθρώπους, που βρίσκονται σε κίνδυνο».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike