ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Εδώ και πολλές ημέρες βλέπουμε κορυφαίους υπουργούς, προφανώς σε διατεταγμένη υπηρεσία, να προσπαθούν να κάνουν ίσωμα όλη τη δημόσια συζήτηση. Είναι ένα πράγμα να συζητάς πολιτικά για την κατάσταση των σιδηροδρόμων και των υποδομών διαχρονικά και άλλο πράγμα να αναζητάς ευθύνες για συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις», ανέφερε ο κ. Μάντζος, μιλώντας στην εκπομπή «Μια του Νότη, δυο του Χιώτη» του ραδιοφωνικού σταθμού ΣΚΑΙ 100,3, σχολιάζοντας κατ’ αρχήν τα όσα ανακοίνωσε ο Γιώργος Γεραπετρίτης. Πρόσθεσε χαρακτηριστικά πώς «είμαστε όλοι μαζί στη δημόσια συζήτηση για το κράτος και τις υποδομές μας, αλλά δεν θα είμαστε όλοι μαζί στην απόπειρα επίρριψης ευθυνών. Όσο κάποιοι θολώνουν το μήνυμα, δεν θα βρούμε ποτέ τον ένοχο και τον υπεύθυνο».
Υποστήριξε πώς «ό,τι και να πει, ό,τι και να κάνει ο κάθε υπουργός, δεν μπορεί η κυβέρνηση να αποσείσει τις βαρύτατες ευθύνες της. Η ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης να αναλάβουν ατόφια και ακέραιη την ευθύνη της τετραετίας τους. Κυβερνούν 1.332 ημέρες, 44 μήνες και είναι υπεύθυνοι για τις παραλείψεις τους. Εμείς λέμε ναι στη συζήτηση, αλλά όχι στη σύγχυση, τον συμψηφισμό ή τον επιμερισμό ευθυνών. Τις ευθύνες θα τις αποδώσει και η Δικαιοσύνη αλλά και ο λαός όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Το θέμα είναι ότι οι ευθύνες για μια τραγωδία θα πρέπει να αναζητηθούν και στο παρόν. Έχουμε 3,5 χρόνια τώρα και άλλα 4,5 πριν μία σύμβαση για την τηλεματική, την τηλεδιοίκηση και τη φωτοσήμανση στο επίμαχο σημείο, η οποία έχει πάρει επτά παρατάσεις και ένα καπέλο 13 εκατ. ευρώ. Και σήμερα, εννέα χρόνια μετά, με 54 εκατ. ευρώ μετράμε 57 νεκρούς. Υπήρχαν στο ενδιάμεσο ασφαλιστικές δικλείδες; Όχι», τόνισε ο κ. Μάντζος. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ απαρίθμησε τι άφησε το ΠΑΣΟΚ το 2011 στο σιδηρόδρομο:
«Το οργανόγραμμα του ΟΣΕ μετρούσε 2.800 θέσεις πλήρως επανδρωμένες. Ποτέ δεν μετακινήθηκε κανένας από μονάδες ασφαλείας του ΟΣΕ. Ήταν η μόνη εταιρεία του Δημοσίου που μέσα στο πρώτο μνημόνιο έκανε συλλογική σύμβαση εργασίας με τους εργαζομένους της, ενώ το «κακό ΠΑΣΟΚ» είναι αυτό που ίδρυσε τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Το ΠΑΣΟΚ πήρε έναν καταχρεωμένο με 10,9 δισ. ευρώ χρέος ΟΣΕ και τον εξυγίανε. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είχε πωληθεί με τίμημα 300 εκατ. και μετά ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και την πούλησε 45 εκατ. αντί πινακίου φακής», υπογράμμισε με έμφαση ο κ. Μάντζος.
«Ψηφιακός μετασχηματισμός δεν σημαίνει ψηφιοποίηση της γραφειοκρατίας. Σημαίνει βασικές τεχνολογικές εφαρμογές ασφάλειας στις υποδομές μας. Να μπαίνουν τα παιδιά μας στα τρένα και να φτάνουν ζωντανά», επεσήμανε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής όταν ρωτήθηκε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που έχει προχωρήσει η κυβέρνηση.
Κλείνοντας, ο Δημήτρης Μάντζος δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας λέγοντας «δεν είναι ημέρα γιορτής, αλλά διεκδίκησης και υπενθύμισης της ανάγκης για ισότητα των φύλων. Ειδικά σήμερα που δίπλα μας υπάρχουν μητέρες που θρηνούν τα παιδιά τους στην τραγωδία των Τεμπών. Τέτοιες ημέρες θα πρέπει να θυμόμαστε όλους όσοι βρίσκονται στο περιθώριο και σε θέση αδυναμίας, εκείνους που έχουν μείνει πίσω. Ως κοινωνία πρέπει να κάνουμε οτιδήποτε μπορούμε ώστε κανείς πολίτης να μην αισθάνεται μόνος και εκτός των τειχών».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
Τραγωδία στα Τέμπη: Ολοκληρώθηκε από την ΕΛΑΣ η εργαστηριακή εξέταση των δειγμάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!