ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Είμαι υπερήφανη για τη συμβολή των κεφαλαίων του Ταμείου Συνοχής σε αυτό το σημαντικό έργο υποδομής. Θα βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια στην Αχαΐα και την Ηλεία. Η ολοκλήρωση του δικτύου αυτοκινητοδρόμων γύρω από την Πάτρα και το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδα, θα προσφέρει νέες οικονομικές δυνατότητες στην περιοχή, όπως και καλύτερες μεταφορική διασύνδεση, όχι μόνο εντός Ελλάδας αλλά και με τα γειτονικά κράτη-μέλη» δήλωσε η Επίτροπος για την περιφερειακή πολιτική Corina Cretu.
Το έργο προϋπολογισμού της τάξης των 355 εκατ. ευρώ υπήρξε μία από τις πρώτες προτεραιότητες του Χρήστου Σπίρτζη ως υπουργού Υποδομών, το 2015, ο οποίος ματαίωσε τον προγραμματισμένο, για τις 31 Μαρτίου του ίδιου έτους, διαγωνισμό.
Στόχος ήταν η τμηματική επαναδημοπράτησή του ώστε να μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία μικρότερες κατασκευαστικές εταιρείες. Τρία χρόνια μετά η υλοποίηση του αυτοκινητοδρόμου μήκους 75 χλμ. φαίνεται να “ξεπαγώνει”.