ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι αρωγός στο όραμα και στη στρατηγική που έχει ορίσει το υπουργείο Εργασίας, όπως τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στην εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών από τις υπηρεσίες και τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης και απασχόλησης.
Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε σε τρία σημεία σε σχέση με αυτήν τη συνεργασία, συνολικότερα, και στο πώς η κυβέρνηση σχεδιάζει τα θέματα που αφορούν στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εξυπηρέτηση του πολίτη.
«Πρώτον, η τεχνολογία δεν είναι στο επίκεντρο», σημείωσε ο υπουργός και πρόσθεσε:
«Κεφαλαιώδεις στιγμές της τελευταίας τριετίας σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπως τις έχει εισπράξει ο πολίτης, ήταν το μήνυμα 112, το μήνυμα της άυλης συνταγογράφησης και το μήνυμα του εμβολιασμού».
«Είναι σωστό να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε κάθε μορφής τεχνολογία νεότερη ή παλαιότερη(call centers, sms, πλατφόρμες) στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Καθετί που έχουμε στα χέρια μας πρέπει να αξιοποιηθεί», επεσήμανε.
Ως δεύτερο σημείο, ο κ. Πιερρακάκης «έδειξε» την «ολιστική», όπως είπε, «στρατηγική, 360 μοιρών που ξεκινάει για να μπορέσει να καλύψει συνολικά την εξυπηρέτηση του πολίτη με κάθε μέσο. Η εντολή που έχουμε από τον πρωθυπουργό είναι αυτό να γίνει για όλο το κράτος».
Έκανε λόγο, μάλιστα, για ένα σύστημα συνολικής εξυπηρέτησης των πολιτών συνολικά για όλο το Δημόσιο μέσα σε λίγα χρόνια χρηματοδοτούμενο από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
«Θα μας επιτρέψει να απλουστεύσουμε τις διαδικασίες, να τις αλλάξουμε, να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη καλύτερα. Τρίτον, η εξυπηρέτηση είναι κοινωνική πολιτική, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κοινωνική πολιτική, βοηθά τον άνεργο, τον εργαζόμενο γονιό, τα Άτομα με Αναπηρία, τα άτομα που βρίσκονται σε απόσταση από τις δημόσιες υπηρεσίες γεωγραφικά, τον απόδημο Έλληνα και στο τέλος της ημέρας αλλάζει τελείως την εξίσωση τού τι είναι κράτος και πώς αλληλεπιδρά με τον κόσμο».
Τέλος, ο υπουργός υπογράμμισε ότι «θα γίνουν παρά πολλά ακόμη σε κάθε πτυχή και τομέα του κράτους ακριβώς επειδή αυτή είναι η εντολή που λάβαμε».
Διαβάστε επίσης
Κυριάκος Πιερρακάκης: Στόχος είναι οι υπηρεσίες να εξυπηρετήσουν τον πολίτη και την επιχείρηση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike