ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Yπάρχει ενδεχόμενο να ανοίξουν νωρίτερα τα σχολεία, εντός Σεπτεμβρίου, θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα δεδομένα» ανέφερε η υπουργός Παιδείας, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Η φετινή χρονιά είναι μια ιδιαίτερη χρονιά, και καταλαβαίνουμε πλήρως την αγωνία και την κόπωση των μαθητών, των οικογενειών τους, των εκπαιδευτικών. Οι λόγοι για τους οποίους αποφασίσαμε μετά από σύσταση του αρμόδιου οργάνου της εκπαιδευτικής πολιτικής να μη γίνουν φέτος οι προαγωγικές και οι απολυτήριες εξετάσεις είναι πρώτον γιατί καταλαβαίνουμε τη γενικευμένη πίεση στην εκπαιδευτική κοινότητα όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι μάς δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουμε περισσότερο δια ζώσης στην ύλη και με βάση και τις οδηγίες που έχουν δοθεί για την προτεραιοποίηση της ύλης θέλουμε να αξιοποιήσουμε αυτό τον πολύτιμο χρόνο για να μπορέσουν τα παιδιά μας να εμβαθύνουν περισσότερο στην ύλη», ανέφερε.
Αναφορικά με το πότε θα πάνε οι φοιτητές στα πανεπιστήμια, η κα. Κεραμέως επεσήμανε πως η διαδικασία ανοίγματος γίνεται βήμα-βήμα. Η επιτροπή των ειδικών είχε εισηγηθεί στην κυβέρνηση το εαρινό εξάμηνο να γίνει εξ αποστάσεως. «Δεν είναι ακριβώς το ίδιο να ανοίγεις σχολεία και πανεπιστήμια. Προχωρά πολύ καλά η τηλεκπαίδευση».
Η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι να δοθεί η δυνατότητα για επιλογή τρόπου εξετάσεων στα πανεπιστήμια, δηλαδή οι φοιτητές να κάνουν τις εξετάσεις τους δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως όπως έγινε και πέρυσι, ωστόσο αυτό ακόμα δεν έχει συζητηθεί στην επιτροπή. «Είναι απλώς μια σκέψη της κυβέρνησης για τις εξετάσεις του εαρινού εξαμήνου χωρίς να έχει κριθεί ακόμα».
Η υπουργός Παιδείας χαρακτήρισε την τηλεκπαίδευση ως «είναι πολύτιμο εργαλείο», το οποίο όμως επ’ ουδενί δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.
«Όμως είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο το οποίο χάρη στην τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειές τους, μπόρεσε και κράτησε όρθια την εκπαίδευση, συνεχίστηκε η εκπαιδευτική διαδικασία, προχώρησε η ύλη υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες. Ότι θέλουμε να αξιοποιήσουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε για τη δια ζώσης εκπαίδευση νομίζω ότι συνάδει πλήρως και με τη φιλοσοφία ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση. Το σχολείο σαφώς είναι για να μαθαίνει γράμματα στα παιδιά, αλλά είναι και η διάδραση στο σχολείο, η διάδραση μεταξύ μαθητών, το ψυχοσυναισθηματικό κομμάτι στο οποίο εστιάζουμε επίσης πέρα από το μαθησιακό, ανέφερε η κ. Κεραμέως