ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Οι εκπρόσωποι των κομμάτων της αντιπολίτευσης διευκρίνισαν ότι η ψήφος τους προς τους δύο προτεινόμενους από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, δεν έχει προσωπικό χαρακτήρα αλλά σχετίζεται με την διαφωνία τους στη πολιτική που θα κληθούν να υλοποιήσουν.
Ο παριστάμενος υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης υπογράμμισε ότι «πρώτο μέλημα της κυβέρνησης είναι μέσα στο 2021, που είναι έτος σιδηροδρόμων, να προχωρήσει στη ψήφιση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου που αφορά στην ενίσχυση του ρυθμιστικού ρόλου της Ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής, την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών. «Για εμάς είναι καθοριστικός ο ρόλος του σιδηροδρόμου στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Στηρίζουμε το μεγάλο έργο που θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το Βελιγράδι μέσω Θεσσαλονίκης, όπως και τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με άνοιγμα διαδρόμου προς τα Βαλκάνια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης και συμπλήρωσε: «Με την υιοθέτηση του 4ου σιδηροδρομικού πακέτου, θα προχωρήσουμε στην ενίσχυση και στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου, ο οποίος έχει να δώσει πολλά τα επόμενα χρόνια ενώ όπου ζητηθεί από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, της οποίας η συμβολή είναι πολύ σημαντική στην υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης, θα έχει τη συνδρομή μας».
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών, Θανάσης Μπούρας, κάλεσε την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να εξετάσει μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα, την αξιοποίηση των εγκαταλειμμένων σιδηροδρομικών γραμμών καθώς θα διευκολυνθούν σημαντικά οι αστικές συγκοινωνίες, όπως είπε. Ο κ. Κεφαλογιάννης χαρακτήρισε σημαντικό το θέμα αυτό και δήλωσε ότι είναι στη διάθεση της αρμόδιας Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, ώστε να γίνει εκτενής συζήτηση.
Από την πλευρά τους, τόσο η κ. Παπαμιχαήλ όσο και ο κ. Τσονάκας διαβεβαίωσαν ότι θα υποστηρίξουν τη μέγιστη δυνατή ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να έχει πιο αποτελεσματική διαλειτουργικότητα. «Στόχος μας είναι να εξασφαλιστεί μια ενιαία ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα που θα είναι διαλειτουργική, βιώσιμη, ασφαλής και οικονομικά άνετη», τόνισε η κ. Παπαμιχαήλ. «Η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει τον τρόπο αντιμετώπισης του σιδηροδρομικού δικτύου και το όλο πλαίσιο ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του και η Ρυθμιστική Αρχή καλείτε να διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στο εγχείρημα αυτό», ανέφερε ο κ. Τσονάκας.
Διαβάστε επίσης:
Καραμανλής: Τα έργα θα γίνονται πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με μεγαλύτερη ευελιξία και με διαφάνεια
Κεφαλογιάννης: Στο επίκεντρο ο ΒΟΑΚ και η αποκατάσταση των ζημιών της κακοκαιρίας του Νοεμβρίου
Κ. Καραμανλής: Άμεσα η καταγραφή των ζημιών από το σεισμό στην Ελασσόνα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έλον Μασκ: Ποιον Κύπριο Youtuber και Ευρωβουλευτή «ψηφίζει» για πρόεδρο της ΕΕ
- Σκέρτσος: Δημιουργούμε καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά μας – Τα βασικά οικονομικά μεγέθη της Ελλάδας
- Ουκρανία: Πότε θα τελειώσει ο πόλεμος; Τι απαντά ο Ζελένσκι
- Παππάς για εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Από σήμερα το βράδυ θα μιλάμε για μία καινούρια πολιτική κατάσταση