ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι “απροειδοποίητες” -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα “μάχη κατά της ακρίβειας” και πάντα τη χάνει», αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σχολιάζει ότι «στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε».
Στην ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει προς τον πρωθυπουργό ενόψει Τσικνοπέμπτης, όπως αναφέρει, τις αυξήσεις στο κρέας, από χθεσινό ρεπορτάζ του MEGA.
«Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή “πελάτης σουπερμάρκετ” πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα», σχολιάζει.
Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα «μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει.
Στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου,… pic.twitter.com/PtZybJq75d
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) March 5, 2024
Διαβάστε επίσης:
Μιχαηλίδου: Υποχρεωτική η καταβολή των τριετιών – Μπορούμε να ελέγχουμε τους μη συνεπείς εργοδότες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
