ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι “απροειδοποίητες” -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα “μάχη κατά της ακρίβειας” και πάντα τη χάνει», αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σχολιάζει ότι «στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε».
Στην ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει προς τον πρωθυπουργό ενόψει Τσικνοπέμπτης, όπως αναφέρει, τις αυξήσεις στο κρέας, από χθεσινό ρεπορτάζ του MEGA.
«Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή “πελάτης σουπερμάρκετ” πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα», σχολιάζει.
Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα «μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει.
Στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου,… pic.twitter.com/PtZybJq75d
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) March 5, 2024
Διαβάστε επίσης:
Μιχαηλίδου: Υποχρεωτική η καταβολή των τριετιών – Μπορούμε να ελέγχουμε τους μη συνεπείς εργοδότες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η γεωπολιτική αξία του θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού
- Ο πρώτος δισεκατομμυριούχος της Αλβανίας: Η διαδρομή του Σαμίρ Μάνε από την εξορία στη δημιουργία μίας αυτοκρατορίας
- Η μυστική αυτοκρατορία του κληρονόμου της Hermes: Η αγωγή των 16 δισ. και το αόρατο χέρι του Κατάρ
- Γιατί ο Μητσοτάκης ανακοίνωσε τώρα τα νέα μέτρα στήριξης ύψους 1 δισ. ευρώ – Οι στόχοι της ΔΕΘ
