ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με εντολή του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, συγκροτήθηκε Επιτροπή Διερεύνησης για την ανεπίτρεπτη κατάσταση στην Αττική Οδό.
Υπενθυμίζεται ότι το νομικό πλαίσιο για την απόδοση ευθυνών στους παραχωρησιούχους όταν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι, θεσπίστηκε από την παρούσα κυβέρνηση το 2020, για να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην επιβάλλονται κυρώσεις σε κανέναν.
Πλέον, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 65 του ν. 4663/2020 (ΦΕΚ Α’ 30) προβλέπεται ότι αν διακοπεί η κυκλοφορία σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών φαινομένων, επιβάλλονται κυρώσεις σε φορείς επιφορτισμένους με τη λειτουργία ή/και τη συντήρηση του εν λόγω δικτύου, εφόσον ενέργεια ή παράλειψή τους συνετέλεσε στη διακοπή κυκλοφορίας.
Έτσι, όπως προβλέπει ο νόμος, η Επιτροπή διερευνά άμεσα τις ευθύνες του Παραχωρησιούχου ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. αλλά και του Λειτουργού ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., ώστε να εισηγηθεί στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών την επιβολή των αυστηρών κυρώσεων που προβλέπονται.
Οι κυρώσεις αυτές είναι ανεξάρτητες της αποζημίωσης που θα δώσει η εταιρεία στους οδηγούς των εγκλωβισμένων οχημάτων, όπως απαίτησε ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Η τεράστια ταλαιπωρία χιλιάδων συμπολιτών μας, επιτάσσει να αποδοθούν ευθύνες και να επιβληθούν κυρώσεις. Και αυτό θα γίνει», τονίζει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ Κώστας Καραμανλής.
Διαβάστε επίσης:
Στυλιανίδης: Αργία και αύριο σε Αττική, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Κυκλάδες
Κακοκαιρία Ελπίς: Συνωστισμός στον προαστιακό από τους εγκλωβισμένους της Αττικής οδού
Έληξε η περιπέτεια των επιβατών τρένων σε Λιανοκλάδι και Οινόη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
- Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
- Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο
- Πεντάγωνο: Η Κίνα έχει αυξήσει το πυρηνικό της οπλοστάσιο κατά 20%