ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Αποποιήθηκε κάθε ευθύνη για την πολύνεκρη τραγωδία στο Μάτι ο Ηλίας Ψινάκης, υποστηρίζοντας στις έγγραφες εξηγήσεις του ότι ως δήμαρχος Μαραθώνα «επιτελέσε το καθήκον του».
Ο κ. Ψινάκης επέλεξε να μην εμφανιστεί ούτε σήμερα στους εισαγγελείς που διερευνούν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες για παραλείψεις ή πράξεις που συνέτειναν στην ασύλληπτη τραγωδία, όπως άλλωστε είχε κάνει και στις προθεσμίες που έλαβε.
Ο δήμαρχος Μαραθώνα είναι ένας από τους 21 αιρετούς και κρατικούς αξιωματούχους που έχουν κληθεί να δώσουν εξηγήσεις με την ιδιότητα του υπόπτου τέλεσης αξιόποινων πράξεων.
Στις έγγραφες εξηγήσεις, που παρέδωσαν στους εισαγγελείς οι δικηγόροι του, Αλέξανδρος Λυκουρέζος και Δημήτρης Κουσουρής, ο κ. Ψινάκης υποστηρίζει ότι δεν είχε δοθεί κανένα σήμα για οργανωμένη απομάκρυνση των πολιτών από τη φλεγόμενη περιοχή κι ότι οι υπηρεσίες του Δήμου ήταν σε απόλυτη ετοιμότητα και αντέδρασαν ακαριαία με απόλυτο συντονισμό.
«Καθημερινά το προσωπικό του Δήμου αποδύεται σε μια τιτάνια προσπάθεια για καθαρισμούς, περισυλλογή ξερών χόρτων», αναφέρει στο υπόμνημα των εξηγήσεων του ο κ. Ψινάκης και συνεχίζει:
«Ο Δήμος δεν έχει καμία απολύτως αρμοδιότητα για την ακτογραμμή ούτε φυσικά για τις πολεοδομικές παραβάσεις στο Μάτι. Εκφράζω τη βαθιά μου θλίψη και συμπαράσταση προς τα θύματα και τους συγγενείς τους».
Για την 23η Ιουλίου, ο δήμαρχος Μαραθώνα υποστηρίζει ότι είχε λάβει ενημέρωση για αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς επιπέδου 4, κάτι που, όπως λέει, συμβαίνει πολλές φορές κάθε καλοκαίρι. Με αυτό το επιχείρημα επιχειρεί να αιτιολογήσει τη δική του απουσία σε νησί των Κυκλαδων.
«Απουσίαζα για λίγες μέρες, δεδομένου ότι είχα επιλέξει να μη λείψω από το Μαραθώνα τον Αύγουστο, που θεωρούνταν ο πλέον επικίνδυνος μήνας για τις πυρκαγιές. Αφού ξέσπασε η φωτιά, ήμουν σε διαρκή επικοίνωνια με τους συνεργάτες μου. Αμέσως αναζήτησα τρόπους να επιστρέψω το ταχύτερο δυνατό στο Μαραθώνα, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρω. Δεν υπήρχε δυνατότητα πτητικού μέσου λογω των θυελλωδών ανέμων και των καπνών της πυρκαγιας. Επιχείρησα να επιστρέψω στο Μαραθώνα δια θαλάσσης με ιδιωτικό φουσκωτό σκάφος. Μετά τη Σύρο η θαλασσοταραχή ήταν τόσο έντονη που αναγκάστηκε ο χειριστής του σκάφους να προσεγγίσει τη Σέριφο μεχρι να καταλαγιάσει η θυελλα».
Περιγράφοντας τα όσα ακολούθησαν υποστηρίζει:
«Η πυρκαγιά δεν έγινε αντιληπτή απο επίσημη ενημέρωση της Πυροσβεστικής, αλλά από το άκουσμα σειρήνας διερχόμενου πυροσβεστικού οχήματος. Η κινητοποίηση του επικεφαλής της πολιτικής προστασίας του Δήμου ηταν άμεση, πολύ πριν η πυρκαγιά περάσει τα διοικητικά όρια του δήμου Μαραθώνα. Αμέσως μόλις ζητήθηκε συνδρομή του Δήμου για απομάκρυνση πολιτών, ο δήμος ανταποκρίθηκε ακαριαία…»
Για τη μη εκκένωση της περιοχής και ο κ. Ψινάκης αποδίδει την ευθύνη στην Πυροσβεστική και στην Περιφέρεια Αττικης.
Αύριο είναι η σειρά της Ρένας Δούρου για να δώσει τις δικές της ανωμοτί εξηγήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Απόφαση κόλαφος για δικηγόρους, γιατρούς και ελεύθερους επαγγελματίες για τα POS
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τετράωρη στάση εργασίας στα νοσοκομεία της Αττικής την Πέμπτη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Folli Follie: Θέλει 90 εκατ. ευρώ για να αποφύγει το μοιραίο…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;