ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, ο καθηγητής προσπάθησε να συμμορφώσει τον μαθητή και να τον επαναφέρει στην τάξη έτσι ώστε να συνεχίσει το μάθημα, αλλά ο μαθητής δεν ήθελε να καταλάβει.
Ο καθηγητής τότε αναγκάστηκε και του έβαλε τις φωνές και του ζήτησε να περάσει έξω, με αποτέλεσμα ο μαθητής να εξαγριωθεί τόσο πολύ και να «ορμήσει» στον εκπαιδευτικό.
Μάλιστα, ο μαθητής εξαγριώθηκε σε τέτοιο βαθμό που σηκώθηκε και επιτέθηκε στον εκπαιδευτικό με αποτέλεσμα να ραγίσει η επιγονατίδα του και να φέρει γύψο στο πόδι του, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, πρόκειται για μαθητή που αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τη διαχείριση των συναισθημάτων του και ιδιαίτερα του θυμού του.
Οι νομικές κινήσεις του καθηγητή
Δεν θα ασκηθεί μήνυση από τον Μαθηματικό του 1ου ΕΠΑΛ στον μαθητή της Β’ Λυκείου, αφού οι γονείς του εφήβου προσκόμισαν γνωμάτευση ειδικού που αναφέρει την κατάσταση του μαθητή και αιτιολογεί τη συμπεριφορά του.
Πάντως, το συγκεκριμένο παιδί είναι άριστος μαθητής, αφού πέρυσι ο ίδιος Μαθηματικός τον είχε βαθμολογήσει με 20, όμως αναδεικνύεται για μία ακόμη φορά η ανάγκη πρόσληψης σχολικών ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών και ψυχιάτρων που εξειδικευμένα θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στη σχολική κοινότητα.
Πηγή: neakriti.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι απαντά το ΥΨΠΤΕ στην απόφαση του οργανισμού SEDDIF για τις τηλεοπτικές άδειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κουμουτσάκος: Προβληματισμός για τις αναφορές Ερντογάν στη Συνθήκη της Λωζάννης
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΕΝΑΕ: Σίγουρη ότι θα δικαιωθεί στη μάχη με το Δημόσιο – Καλεί τους εργαζομένους σε συζητήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα