ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Επιτροπής, η επιστολή του Έλληνα πρωθυπουργού συμβάλλει στο συνολικό προβληματισμό για το μέλλον της ενιαίας αγοράς, τονίζοντας ότι η Επιτροπή παραμένει προσηλωμένη στην κατάργηση των αδικαιολόγητων ρυθμιστικών και μη φραγμών για να διασφαλίσει την καλύτερη λειτουργία της ενιαίας αγοράς.
Ολόκληρη η απάντηση εκπροσώπου της Επιτροπής, έχει ως εξής:
«Λάβαμε την επιστολή του Πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη, που απευθύνεται στην Πρόεδρο της Επιτροπής Ursula von der Leyen.
Σύμφωνα με τη συνήθη πρακτική μας, θα απαντήσουμε στην επιστολή σε εύθετο χρόνο.
Χαιρετίζουμε επίσης την επιστολή, η οποία θα υποστηριχθεί από την έκθεση του Mario Draghi για το μέλλον της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας και την έκθεση του Enrico Letta για το μέλλον της ενιαίας αγοράς.
Η Κομισιόν παραμένει διαρκώς προσηλωμένη στην κατάργηση των αδικαιολόγητων ρυθμιστικών και μη φραγμών για να διασφαλίσει την καλύτερη λειτουργία της ενιαίας αγοράς.
Οι εδαφικοί περιορισμοί προσφοράς (TSCs) ισοδυναμούν με μη ρυθμιστικούς φραγμούς για την καλύτερη λειτουργία της ενιαίας αγοράς.
Η Eυρωπαϊκή Επιτροπή διεξήγαγε μια μελέτη το 2020, η οποία επιβεβαίωσε την ύπαρξη αυτών των μη ρυθμιστικών περιορισμών που επιβάλλονται από τους προμηθευτές στους πωλητές λιανικής, εμποδίζοντάς τους να προμηθεύονται στη χώρα της επιλογής τους.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού, αυτές οι συμφωνίες είναι παράνομες και οι μονομερείς αυτές πρακτικές απαγορεύονται, εάν ο κατασκευαστής κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά εισαγωγής.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξετάζει μια σειρά από τέτοιες υποθέσεις. Η Επιτροπή δεν θα διστάσει να προστατεύσει τους καταναλωτές διερευνώντας αυτές τις περιπτώσεις κατά προτεραιότητα. Ενώ η επιβολή του ανταγωνισμού ως τέτοια δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στη ρίζα του, μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο.
Αρκετά κράτη μέλη ζήτησαν από την Επιτροπή να εξετάσει αυτό το ζήτημα και να εντοπίσει μια λύση για την ενιαία αγορά πέρα από τους κανόνες ανταγωνισμού.
Η κρίση κόστους ζωής καθιστά ακόμη πιο ευαίσθητο το θέμα των τιμών για τους καταναλωτές.
Στην «πορεία μετάβασης προς το οικοσύστημα λιανικής» που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 2024, η Επιτροπή πρότεινε την έναρξη διαλόγου μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών, δηλαδή των διεθνών προμηθευτών επώνυμων προϊόντων, λιανοπωλητών και καταναλωτών, για να προσπαθήσουν να βρουν λύσεις.
Κατά τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει να γίνει περαιτέρω συζήτηση με τα κράτη μέλη.»
Διαβάστε επίσης:
Αποχωρήσεις δικαστών και εισαγγελέων την 30η Ιούνιο και οι νέες προαγωγές
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
Great Sea Interconnector: Επισημοποίησε το ενδιαφέρον του το κρατικό αμερικανικό ταμείο DFC
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει