ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα ξεκίνησε σήμερα το Πεκίνο, σχετική με τις επιδοτήσεις της ΕΕ σε ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα που εισάγονται στην Κίνα, την επόμενη μέρα της ανακοίνωσης του μπλοκ για επιβολή εισαγωγικών δασμών έως και 36% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.
Η έρευνα, η οποία σηματοδοτεί την πιο πρόσφατη εμπορική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο χωρών, θα καλύψει μια σειρά ειδών όπως τυρί, γιαούρτι, γάλα και κρέμα γάλακτος, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εμπορίου.
«Το υπουργείο Εμπορίου αποφάσισε να ξεκινήσει έρευνα κατά των επιδοτήσεων για εισαγόμενα γαλακτοκομικά προϊόντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τις 21 Αυγούστου 2024», αναφέρει το υπουργείο στον ιστότοπό του.
Οι αξιωματούχοι δηλώνουν ότι έλαβαν αίτηση από την Ένωση Γαλακτοκομικών της Κίνας για έρευνα κατά των επιδοτήσεων σε ευρωπαϊκά προϊόντα στις 29 Ιουλίου και πραγματοποίησαν διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 14 Αυγούστου.
Το Πεκίνο σημείωσε ότι η έρευνα θα καλύψει τα προγράμματα επιδοτήσεων της ΕΕ που εφαρμόστηκαν από το έτος έως το τέλος Μαρτίου 2024 και τις ζημίες στην εγχώρια βιομηχανία της Κίνας μεταξύ των αρχών του 2020 και του τέλους Μαρτίου του τρέχοντος έτους.
Όπως αναφέρει το Reuters, η έρευνα στοχεύει σε βασικούς πυλώνες της οργάνωσης της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της κοινής γεωργικής πολιτικής, καθώς και εθνικών σχεδίων επιδοτήσεων σε Ιρλανδία, Αυστρία, Βέλγιο, Ιταλία, Κροατία, Φινλανδία, Ρουμανία και Τσεχική Δημοκρατία.
Θα διαρκέσει ένα χρόνο, αλλά μπορεί να παραταθεί για έως και έξι μήνες «υπό ειδικές συνθήκες», σύμφωνα με το υπουργείο.
Η κίνηση αυτή ακολουθεί μια έρευνα αντιντάμπινγκ για τη βιομηχανία χοιρινού κρέατος της ΕΕ που ανακοινώθηκε στα μέσα Ιουνίου, έναν τομέα που μετρά την Κίνα ως την κορυφαία εξαγωγική αγορά της.
Υπενθυμίζεται πως την Τρίτη η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι παραμένει πεπεισμένη πως η κινεζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων έχει ωφεληθεί από εκτεταμένες κρατικές επιδοτήσεις, προτείνοντας δασμούς έως και 36,3% για τις εταιρείες αυτοκινήτων.
Σημειώνεται ότι το αρχικό σχέδιο του Ιουλίου προέβλεπε δασμούς έως και 37,6%.
Διαβάστε επίσης:
Φυσικό αέριο: Στο 90% η αποθήκευση στην Ευρώπη – Πτώση των τιμών στο χαμηλό δύο εβδομάδων
Οι Χούθι χτύπησαν δεξαμενόπλοιο της Delta Tankers, του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike