ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας, Μπουγιάρ Οσμάνι, ισχυρίστηκε πως η ποδοσφαιρική ομοσπονδία της χώρας του δεν υποχρεούται να μετατρέψει και να προσαρμόσει το όνομά της στη νέα ονομασία της χώρας, καθώς όπως είπε, αυτή δεν επιχορηγείται από το κράτος.
«Η Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου της Μακεδονίας (FFM) είναι ένας ανεξάρτητος και μη κερδοσκοπικός οργανισμός που είναι εγγεγραμμένος στο Γενικό Μητρώο ως ένωση και ως εκ τούτου δεν χρηματοδοτείται από το κράτος. Η Συμφωνία των Πρεσπών αναφέρεται σε ιδρύματα που λαμβάνουν κρατική επιχορήγηση. Από τη στιγμή που η FFM δεν λαμβάνει λεφτά από το κράτος, δεν έχει υποχρέωση να προσαρμοστεί στη Συμφωνία των Πρεσπών. Οι κωδικοί των εμπορικών σημάτων βάσει της Συμφωνίας των Πρεσπών είναι οι εξής: κωδικοί MK και MKD. Κάποιοι ρωτούν γιατί δεν χρησιμοποιείται ο κωδικός NMΚ (North Macedonia), αλλά αυτός ο κωδικός ορίζεται μόνο για τις πινακίδες των αυτοκινήτων, σύμφωνα με τη Συμφωνία Πρεσπών» δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Μακεδονίας Μπουγιάρ Οσμάνι σε συνέντευξη Τύπου στα Σκόπια, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις για τις εντάσεις της Ελλάδας σχετικά με τα αρχικά FFM στις φανέλες των ποδοσφαιριστών της χώρας, στο EURO 2020.
Για το επίμαχα αρχικά στις φανέλες των ποδοσφαιριστών της Βόρειας Μακεδονίας αλλά και για προκλητικές αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προέδρου της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της χώρας, Μουάμεντ Σεϊντίνι, υπήρξαν αντιδράσεις τόσο του υφυπουργού Αθλητισμού της Ελλάδας, Λευτέρη Αυγενάκη, όσο και της ΕΠΟ προς την UEFA, αλλά και επιστολή διαμαρτυρίας του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια προς τον ομόλογό του της Βόρειας Μακεδονίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Σοκ στο Euro 2020: Κατέρρευσε μέσα στο γήπεδο ο Δανός μέσος ΚρίστιανΈρικσεν
«Είμαι καλά» είπε ο Έρικσεν στους συμπαίκτες του
Μπόρις Τζόνσον: Η ΕΕ να δείξει «πραγματισμό και συμβιβασμό» στο πρόβλημα της Βόρειας Ιρλανδίας
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike