ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αμερικανική κυβέρνηση προσέφυγε και πάλι στο Ανώτατο Δικαστήριο, το οποίο σε προηγούμενη συνεδρίασή του αρνήθηκε να αναστείλει αυτό τον νόμο, που απαγορεύει τις αμβλώσεις όταν μπορεί να εντοπιστεί καρδιακός παλμός στο έμβρυο, κάτι που συμβαίνει γύρω στην έκτη εβδομάδα της κύησης, όταν οι περισσότερες γυναίκες δεν έχουν καν αντιληφθεί ότι είναι έγκυες.
Τώρα, ζητά να ανατραπεί η απόφαση που έλαβε το 5ο Εφετείο της Νέας Ορλεάνης, το οποίο ακύρωσε την απόφαση κατώτερου δικαστηρίου, που είχε αναστείλει την εφαρμογή του νόμου. Υποστηρίζει ότι η απόφαση του Εφετείου επιτρέπει στο Τέξας να ακυρώνει τις προηγούμενες αποφάσεις του Ανωτάτου Δικαστηρίου και να καταπατά τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών του.
«Δεδομένης της σημασίας και του κατεπείγοντος» των θεμάτων αυτών, το Ανώτατο Δικαστήριο θα πρέπει να ακούσει τα επιχειρήματα των δύο πλευρών και να αποφανθεί, χωρίς να περιμένει να εκδώσουν τις οριστικές αποφάσεις τους τα κατώτερα δικαστήρια.
Την 1η Σεπτεμβρίου, το Ανώτατο Δικαστήριο επέτρεψε, με ψήφους 5 έναντι 4, να τεθεί σε εφαρμογή ο νόμος του Τέξας, ο οποίος δεν επιτρέπει τις αμβλώσεις ούτε στην περίπτωση βιασμού ή αιμομιξίας, παρά μόνο αν υπάρχει κατεπείγουσα ιατρική ανάγκη.
Δίνει επίσης στους πολίτες το δικαίωμα να μηνύουν όποιον κάνει αμβλώσεις ή βοηθά μια γυναίκα να κάνει άμβλωση, έναντι αμοιβής. Οι επικριτές του νόμου σημειώνουν ότι αυτό το άρθρο επιτρέπει στους πολίτες να δρουν σαν να ήταν «κυνηγοί επικηρυγμένων».
Διαβάστε επίσης:
Μπάιντεν: Ο Κόλιν Πάουελ ενσάρκωνε «τα ύψιστα ιδανικά της διπλωματίας και του στρατού»
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ξεκινά την Τρίτη η συζήτηση των για το νέο Σύμφωνο Σταθερότητας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!