ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο κ. Σρέντερ δήλωσε ότι του είναι αδύνατο να ανανεώσει το συμβόλαιό του, χωρίς ωστόσο κάποια από τις δύο πλευρές να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Ο κ. Σρέντερ παραμένει ηγετικό στέλεχος της ρωσικής εταιρίας των αγωγών Nord Stream 1 και 2 και τον Ιούνιο αναμένεται να κριθεί εάν θα αναλάβει αντίστοιχη θέση και στην Gazprom, όπως έχει εισηγηθεί η ρωσική κυβέρνηση.
Για τις θέσεις αυτές, αλλά και την άρνησή του να λάβει σαφείς αποστάσεις από τον ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία, δέχεται δριμεία κριτική, ενώ χθες η Bundestag αποφάσισε τη στέρηση των περισσότερων προνομίων που απολάμβανε ως πρώην καγκελάριος. Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η τηλεόραση της WELT, ο Γκέρχαρντ Σρέντερ σκοπεύει να προσφύγει δικαστικά εναντίον της απόφασης του Κοινοβουλίου. Υιοθετώντας εισήγηση του υπουργείου Οικονομικών, η Bundestag στέρησε τον πρώην καγκελάριο από το γραφείο του και τους συνεργάτες του στο κοινοβούλιο, ενώ επέτρεψε να παραμείνει μόνο η προσωπική του ασφάλεια, εφόσον κρίνεται απαραίτητη από την αρμόδια υπηρεσία της αστυνομίας.
Ερωτηθείς πριν από λίγο σχετικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέφεν Χεμπεστράιτ παρέπεμψε στις χθεσινές δηλώσεις του καγκελάριου Όλαφ Σολτς, ο οποίος χαρακτήρισε «λογική» την απόφαση της Βουλής και σημείωσε ότι «το καλύτερο θα ήταν (ο κ. Σρέντερ) να παραιτηθεί από όλες τις θέσεις του» στις ρωσικές εταιρίες. Σχολιάζοντας ωστόσο εισηγήσεις περί ένταξης του Γκέρχαρντ Σρέντερ στους καταλόγους με τις κυρώσεις της Δύσης σε βάρος της Ρωσίας, ο κ. Σολτς τόνισε ότι «δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο».
Διαβάστε επίσης
Γκέρχαρντ Σρέντερ: Ο Πούτιν ενδιαφέρεται για τον τερματισμό του πολέμου, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»