ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το γαλλικό υπουργείο Ναυτιλίας ανακοίνωσε ότι εξέδωσε κατά τη διάρκεια της νύχτας προφορικές προειδοποιήσεις προς τα δύο σκάφη, το ένα από τα οποία εξετράπη στο γαλλικό λιμάνι. Ο καπετάνιος του πλοίου αυτού αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να του ασκηθεί ποινική δίωξη και να κατασχεθούν τα αλιεύματά του, πρόσθεσε το γαλλικό υπουργείο.
Η Γαλλίδα υπουργός Ναυτιλίας Ανίκ Ζιραρντέν αναφέρει σε σημερινή ανάρτησή της στο Twitter ότι το βρετανικό αυτό σκάφος παραδόθηκε στις γαλλικές αρχές.
Η Γαλλία δηλώνει ότι οι αλιείς της δεν έχουν λάβει τις μισές από τις άδειες που χρειάζονται για να ψαρεύουν στα βρετανικά ύδατα και που θα έπρεπε, σύμφωνα με το Παρίσι, να έχουν δοθεί μετά την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Χθες, Τετάρτη, η Γαλλία εξέδωσε έναν κατάλογο κυρώσεων που μπορεί να τεθεί σε ισχύ από τις 2 Νοεμβρίου αν δεν υπάρξει επαρκής πρόοδος στην διένεξη για την αλιεία με τη Βρετανία, σημειώνοντας ότι επεξεργάζεται έναν δεύτερο γύρο κατά τον οποίο θα μπορούσαν να επηρεαστούν οι προμήθειες ενέργειας στην γειτονική της χώρα.
Η Γαλλία μπορεί να ενισχύσει τους συνοριακούς και υγειονομικούς ελέγχους σε αγαθά από τη Βρετανία, να αρνηθεί την πρόσβαση των αλιευτικών σκαφών της χώρας αυτής σε καθορισμένα λιμάνια και να καταστήσει αυστηρότερους τους ελέγχους στα φορτηγά που ταξιδεύουν ανάμεσα στις δύο χώρες, ανέφεραν τα γαλλικά υπουργεία Ναυτιλίας και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων σε κοινή ανακοίνωσή τους.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Γερμανία: Η Άγγελα Μέρκελ στην Ελλάδα – Επίλογος μιας έντονης σχέσης
Πορτογαλία: Η Βουλή απέρριψε το σχέδιο προϋπολογισμού
Νέα αναβολή στο ραντεβού Μπάιντεν-Ερντογάν – Ούτε στη G20 η συνάντησή τους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!