ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στην παρουσίαση πήραν μέρος η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ενώ την παρακολούθησε από το νησί της Λέρου και ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Kόνσολας. Στην παρουσίαση συμμετείχαν επίσης με τηλεδιάσκεψη και οι δήμαρχοι των πέντε νησιών. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Μετανάστευσης, η καμπάνια συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με πέντε περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας, και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.
Το κάθε νησί έχει να προσφέρει ένα μεγάλο πλούτο διαφορετικών προτάσεων και επιλογών, που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις θεματικές περιοχές που αφορούν σε ένα σύγχρονο ταξιδιώτη: η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα