Η απόφαση για επαναφορά της εκ περιτροπής κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας στις 25 Οκτωβρίου ήταν ειλημμένη και έχει ήδη ανακοινωθεί από τον υπουργό Μεταφορών κι Υποδομών, όμως το –και πολιτικό– πρόβλημα για την κυβέρνηση, ήταν τί θα γίνει με τα ΙΧ σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 5 και Euro 6 που έχουν προμηθευτεί χιλιάδες πολίτες, ακριβώς για να εξαιρούνται από τα μέτρα.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είχε πει ότι η μοναδική εξαίρεση θα αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, «αδειάζοντας» έτσι πολλούς κατόχους ΙΧ νέας τεχνολογίας, οι οποίοι αντέδρασαν ηχηρά. Υπό το βάρος των διαμαρτυριών έγινε η σημερινή σύσκεψη υπό τον Γιώργο Γεραπετρίτη, το No 2 του Μεγάρου Μαξίμου, όπως θεωρείται.
Η τελική απόφαση διορθώνει την αρχική, όπως είχε ανακοινωθεί, ενώ στην σύσκεψη αποφασίστηκε επίσης να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο ελέγχων από την Τροχαία για παραβάσεις που αφορούν τον Δακτύλιο. Περίπου 250.000 αυτοκίνητα, που έμπαιναν πριν ελεύθερα, θα γυρίσουν στο σύστημα «Μονά-Ζυγά», ενώ οι άδειες δακτυλίου που χορηγούνται από την Αστυνομία θα μειωθούν κατά 50%, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι αυτές ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες.
Στην σύσκεψη εξετάστηκε και το θέμα της τροφοδοσίας των καταστημάτων. Σήμερα το ισχύον σύστημα είναι από 7π.μ.-11π.μ., 2:30 μ.μ.-5 μ.μ. και 7μ.μ.-11μ.μ., με την εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών να περιορίζει το ωράριο τροφοδοδίας μόνο μέχρι τις 8 το πρωί και μετά τις 9 το βράδυ. Εξαιρέσεις διάρκειας μίας ώρας το μεσημέρι θα ισχύουν για μικρά φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα (πχ φάρμακα κ.α).
Διαβάστε επίσης
Δε λύνεται με Δακτύλιο το κυκλοφοριακό!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»