ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πλέον, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάζει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης:
- το gov.gr παρέχει 1.370 ψηφιακές υπηρεσίες
- 7.936.034 διαφορετικοί πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση.
- 159.346.146 έγγραφα ή δηλώσεις έχουν εκδοθεί/υποβληθεί ηλεκτρονικά
- 6.285.764 υπεύθυνες δηλώσεις και 2.189.684 εξουσιοδοτήσεις έχουν εκδοθεί
- 3.195.589 πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση
- πάνω από το 42% των συνταγών και των παραπεμπτικών εκδίδεται άυλα.
«Το gov.gr εξελίσσεται συνεχώς, βελτιώνεται και επικαιροποιείται με βάση τα σχόλια, τις προτάσεις και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών. Μάλιστα, το ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών στην ερώτηση αν είναι χρήσιμη η σελίδα που περιγράφει την κάθε υπηρεσία, ξεπερνά το 95%» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προσθέτοντας «με τον τρόπο αυτό, το gov.gr πλησιάζει κάθε ημέρα τον αρχικό στόχο: να αποτελέσει το κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης που θα συγκεντρώνει όλες τις λύσεις και όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Να είναι δηλαδή, το ένα και μοναδικό σημείο επαφής πολιτών και επιχειρήσεων με το Δημόσιο».
Σχετικά με τη συμπλήρωση δύο ετών λειτουργίας της πλατφόρμας, ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε ότι «Ήταν 21 Μαρτίου του 2020 όταν το gov.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του ως η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης, όπου πολίτες και επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τις ψηφιακές υπηρεσίες που θέλουν εύκολα και γρήγορα.
Σήμερα, η εκθετική αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αποτυπώνει το μέγεθος της διευκόλυνσης στην καθημερινότητα όλων μας. Συνεχίζουμε ψηφιακά, με τον πολίτη στο επίκεντρο, υλοποιώντας κάθε ημέρα μια μικρή αλλαγή με την οποία κερδίζουμε χρόνο και πόρους, κερδίζουμε ζωή».
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Πιερρακάκης αναφέρει επίσης ότι «το gov.gr συμπληρώνει δύο χρόνια στην υπηρεσία πολιτών και επιχειρήσεων. Προσθέτοντας καθημερινά νέες υπηρεσίες, εξελίσσεται διαρκώς στο μοναδικό ψηφιακό σημείο επαφής με το Δημόσιο»
Η σχετική ανάρτηση του κ. Πιερρακάκη:
Το https://t.co/9kYTgMYkKh συμπληρώνει δύο χρόνια στην υπηρεσία πολιτών και επιχειρήσεων. Προσθέτοντας καθημερινά νέες υπηρεσίες, εξελίσσεται διαρκώς στο μοναδικό ψηφιακό σημείο επαφής με το Δημόσιο. @th_livanios @christopoulosgr @DimosthenisAnag @staverisT pic.twitter.com/IOK90FoEmp
— Kyriakos Pierrakakis (@Pierrakakis) March 23, 2022
Διαβάστε επίσης:
LIVE – Μητσοτάκης: Οι εταιρείες ενέργειας πρέπει να καταθέσουν μερίδιο των συγκυριακών κερδών τους
Στην Ευρώπη ο Τζο Μπάιντεν για να ενισχύσει την ενότητα των Δυτικών έναντι της Ρωσίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρυσός: Η χειρότερη εβδομάδα από το 2021 με απώλειες άνω του 4%
- Υπουργείο Εργασίας: Ο “χάρτης” των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 22 Νοεμβρίου
- Dogecoin: Οι επενδυτές αποσύρουν την μήνυσή τους έναντι του Έλον Μασκ
- Άδωνις Γεωργιάδης: Στα εγκαίνια του νέου Διεθνούς Ογκολογικού Κέντρου του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών