Παραδοσιακά παραμονή Πρωτοχρονιάς, μετράω τα νέα αυτοκίνητα που οδήγησα (72) και προσπαθώ να ξεχωρίσω αυτά που με κέρδισαν.
Δεν πρόκειται για ψηφοφορία, ούτε για ιεράρχηση. Εδώ μπορείτε να δείτε την αντίστοιχη 5αδα του 2019. Πρόκειται για εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα με κόστος από 17χ. ευρώ έως 60x ευρώ. Αν ήμουν αγοραστής στην κατηγορία τους, θα τα επέλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Προφανώς δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο (σ.σ: έχουμε ένα οικογενειακό Subaru Forester), αλλά αν αγόραζα ένα θα ήταν η Alfa Romeo Giulia Veloce. Δεν είναι η πρώτη φορά που την βάζω στο TOP 5, δεν θα είναι η τελευταία. Μάλιστα φέτος απέτισα φόρο τιμής στην καλλονή της, πλένοντάς την με νερό και πετσί. Η σειρά είναι τυχαία.
Κούκλα, τετρακίνητη, με 8αρι αυτόματο κιβώτιο ZF, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 280PS και κατανομή βάρους 50:50 σε αναγκάζει να παίρνεις πάντα το μακρινό δρόμο για να φτάσεις στον προορισμό σου. Πρόκειται για την απαραίτητη ομορφιά στη ζωή. Την κοιτάς και ενθουσιάζεσαι, την οδηγείς και τρελαίνεσαι, ξανανιώνεις μαζί της.
Το κορυφαίο αυτοκίνητο πόλης. Με υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς, αξιόλογες επιδόσεις, αθλητική σχεδίαση, κατανάλωση 3.5lt/100km χωρίς προσεκτική οδήγηση και κιβώτιο CVT που πλέον δεν κάνει θόρυβο. Το Yaris Hybrid δεν έχει αντίπαλο στην πόλη. Τουλάχιστον μέχρι να οδηγήσουμε το Honda Jazz Hybrid. Είναι δε με διαφορά το φθηνότερο αυτοκίνητο στο ΤΟΡ 5.
Μακράν το καλύτερο ηλεκτρικό που έχω οδηγήσει έως σήμερα. Καλύτερο και από το συμβατικό Kona, πράγμα που δεν έχει προηγούμενο. Για να καταλάβετε την ποιότητα της κατασκευής περιγράφω: Τέρμα γκάζι εκκινώντας σε γλιστερή ανηφόρα. Τα ηλεκτρονικά επιτρέπουν 20% σπινάρισμα και μετά επιταχύνει διαβολεμένα με βελτιστοποιημένο γκάζι. Η μπαταρία των 64kwh δεν τελειώνει πριν τα 500km.
Το Σεπτέμβριο την οδήγησα δυο μέρες στην Αθήνα (150km), κατέβηκα Λεβίδι (175km) από εκεί πήγα Φωκιανό και γύρισα Λεβίδι (300km) επέστρεψα Αθήνα (175km) σύνολο 800km και είχε αυτονομία για ακόμη 200km. Βέβαια κάθε βράδυ την φόρτιζα. Με 292PS μπαταρία12kwh και το πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα η Χ3 πραγματικά «πάει και δεν καίει». Όντως γίνονται!
Ωρίμασε, μεγάλωσε, έχει μια άνετη ενδοτική ανάρτηση και έναν χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει εξίσου και τον ελεύθερο 30αρη και τον οικογενειάρχη και τον παππού που δυσκολεύεται στο μπες βγες στην Ε Class. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.3lt/163PS και η διπλή ευμεγέθη οθόνη κάνουν τη διαφορά, όπως και το ύψος της οροφής.
Στη λίστα μου θα μπορούσα να βάλω κι άλλα αυτοκίνητα ξεφεύγοντας από την 5αδα: Mazda CX30 Skyactive X, Ford Puma, και φυσικά το Mitsubishi L200 που και φέτος μας συντρόφευσε στις διακοπές. Είπα μετά από 3 χρόνια να το βγάλω από τη σχετική λίστα. Επίσης δοκίμασα αρκετά ηλεκτρικά ποδήλατα, ξεχώρισα το Charger 3 GT, Riese&Muller της Kosmoride.
Καλή χρονιά να έχουμε!
Διαβάστε επίσης:
BMW e bike: Γυμνάζεσαι ενόσω μετακινείσαι!
Απολογισμός της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου το 2010-2019 – Ποιο το μέλλον της;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα