array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 88.44 εκατ.

«Θησαυρός» και με αρχαία ελληνικά νομίσματα επιστράφηκε στην Τουρκία

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
O Μητσοτάκης στο Λονδίνο, το ράλι σε ΜΟΗ, ΕΛΠΕ και τράπεζες, οι διαφωνίες των Κωνσταντακόπουλων για το Costa Navarino, η συγκίνηση Εξάρχου, το σχέδιο Σκυλακάκη για το ρεύμα, το OPEN TV και ο κοντός αφερέγγυος εφοπλιστής
Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θησαυρός» και με αρχαία ελληνικά νομίσματα επιστράφηκε στην Τουρκία
Κύθηρα: Αυτοκτόνησε πρόεδρος κοινότητας μετά από καυγά για τα τοπικά ζητήματα
Metron Analysis: Κέρδη για ΝΔ, «εκτίναξη» για Κωνσταντοπούλου και απώλειες για ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και Βελόπουλο
Στέλιος Αγγελούδης: Νοικοκυρεμένος και πλεονασματικός ο προϋπολογισμός του δήμου για το 2025
Βελόπουλος για Τέμπη: Αν το παιδί μου ήταν εκεί μέσα θα έπαιρνα τον νόμο στα χέρια μου εγώ
Συρία: Κούρδοι μαχητές από το εξωτερικό θα φύγουν αν συμφωνηθεί εκεχειρία με την Τουρκία
Μπάιντεν: Δεν θα ακολουθήσω τα «παιδιαρίσματα» του Τραμπ – Θα παραστώ στην ορκωμοσία
Genoa CFC: Μάχη επενδυτών για το ποιός θα ελέγχει την παλαιότερη ποδοσφαιρική ομάδα της Ιταλίας
Boeing: Kερδίζει συμφωνία 36 δισ. δολαρίων από την Τουρκία, ξεπερνώντας την Airbus
Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι