array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 137.99 εκατ.

Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο και τον αναζητά η αστυνομία

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δέκα εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες είχαν κέρδη 1,7 δισ. δολάρια
Costamare (Κ. Κωνσταντακόπουλος): Ρευστότητα 941,6 εκατ. δολαρίων, εξασφαλισμένα έσοδα 2,4 δισ. δολάρια
Κωστής Κωνσταντακόπουλος: Αύξησε στο 9% τη συμμετοχή του στη Seanergy – Απειλεί την πρωτοκαθεδρία του Γιώργου Οικονόμου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο και τον αναζητά η αστυνομία
Γερμανικές εκλογές: Η ακροδεξιά Βάιντελ δηλώνει έτοιμη να μετάσχει στην κυβέρνηση Μερτς – «Δεν ήμασταν ποτέ ξανά τόσο ισχυροί»
ΥΠΕΝ: «Προς αποκατάσταση της αλήθειας» προέβη σε διευκρινίσεις σχετικά με το Σαρακήνικο της Μήλου
Γερμανικές εκλογές: Περήφανος δηλώνει ο Ρόμπερ Χάμπεκ για την άνοδο των Πρασίνων
Γερμανικές εκλογές: Η πρώτη δήλωση του Όλαφ Σολτς μετά την ήττα – «Έχω την ευθύνη του αποτελέσματος»
Γερμανικές εκλογές: Η πρώτη δήλωση του Φρίντριχ Μερτς – «Είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τη διακυβέρνηση της χώρας»
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 16χρονες λόγω οξείας μέθης
Xανιά: Στον «πάγο» οι έρευνες για τον 21χρονο Γιόχαν που αγνοτείται 10 ημέρες – Η οικογένεια θα χρηματοδοτήσει μόνη της τις έρευνες
Ζελένσκι: Θέλει να συναντήσει τον Τραμπ πριν την συνάντηση κορυφής Τραμπ – Πούτιν
Γερμανία: Νίκη του CDU με ποσοστό κοντά στο 29%, στη δεύτερη θέση και ενισχυμένη η ακροδεξιά του AfD, ήττα για τους Σοσιαλιστές