array(0) {
}
        
    
Menu
-0.92%
Τζίρος: 88.74 εκατ.

Κικίλιας: Μεσοσταθμικά στην περίοδο του Πάσχα οι τιμές της οικονομικής θέσης μειώθηκαν κατά 3,2%

Comments

Η κινητικότητα στις διαλύσεις πλοίων αρχίζει σταδιακά να ενισχύεται καθώς αίρονται οι περιορισμοί και τα lockdown.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Clarkson Platou “η αγορά έδειξε σημάδια βελτίωσης αυτή την εβδομάδα καθώς παρατηρήθηκε περισσότερη δραστηριότητα από τότε που ξεκίνησε η παγκόσμια πανδημία και έκλεισαν οι αγορές διεθνώς”.

Δεδομένων των συνθηκών δραστήριοι εμφανίζονται και οι Έλληνες επενδυτές σε αυτό τον τομέα, αφού από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχουν οδηγήσει στα διαλυτήρια συνολικά 20 πλοία τους.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τύποι των πλοίων που έχουν αποσύρει, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκονται τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικά 10, που αποτελεί και τον κλάδο με τις μεγαλύτερες επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Ακολουθούν τα containerships, συνολικά 7 πουλήθηκαν για scrap, που επίσης είναι ένας τομέας που έχει πληγεί σημαντικά και ίσως, όπως αναφέρουν αναλυτές, η περίοδος αυτή να οδήγησε στην επίσπευση της απόσυρσης ορισμένων πλοίων που ούτως ή άλλως βρίσκονταν στο περιθώριο.

Από την άλλη πλευρά, απρόθυμοι εμφανίστηκαν να αποσύρουν τα παλαιά τους πλοία οι ιδιοκτήτες των τάνκερ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αφού η εκτίναξη των ναύλων και η τεράστια ζήτηση για τα συγκεκριμένα πλοία τους έφεραν τεράστια κέρδη. Σύμφωνα με τη VesselsValue μόνο ένα ελληνικών συμφερόντων τάνκερ πουλήθηκε για διάλυση από τις αρχές του έτους.

Αναφορικά με τις εταιρείες, η ναυτιλιακή  Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κωστή Κωνσταντακόπουλου, απέσυρε δύο πλοία της τον τελευταίο μήνα, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες από ένα.

Συγκεκριμένα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι πούλησε το χωρητικότητας 7,403 teu post-panamax Kure, κατασκευής 1996 και το χωρητικότητας 7,403 teu πλοίο Kokura, κατασκευής 1997.

Από ένα πλοίο του στόλου τους έχουν πουλήσει ακόμη, σύμφωνα με τη VV, η Maran Dry του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, η Cyprus Sea Lines συμφερόντων του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάνννη, η Golden Union του Θεόδωρου Βενιάμη.  

Ακολούθησαν, η NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα, η  New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη κ.α.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Costamare: Ο οδικός χάρτης για την εισαγωγή των μετοχών της Costamare Bulkers Holdings στο NYSE
Costamare (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Πότε θα πληρωθούν τα μερίσματα των μετοχών
Επικεφαλής της Costamare Bulkers Holdings ο Γρηγόρης Ζήκος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κικίλιας: Μεσοσταθμικά στην περίοδο του Πάσχα οι τιμές της οικονομικής θέσης μειώθηκαν κατά 3,2%
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Ως τέλος του έτους η ανάληψη της Εγνατίας Οδού
Lidl Ελλάς: Για μία ακόμη χρονιά, δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της μοιράζοντας περισσότερα από 2.000 εορταστικά γεύματα
Αμάλ Κλούνεϊ: Απειλείται με απαγόρευση εισόδου στις ΗΠΑ λόγω της συνεργασίας της με το ΔΠΔ στην υπόθεση Νετανιάχου
Κωτσόβολος: Αλλαγή Διοίκησης – Νέος CEO ο Χρήστος Καραγιαννάκης
Η Δημιουργική Γραφή του ΕΑΠ αποκτά διεθνή προοπτική μέσω της EACWP
Μαρινάκης σε Κωνσταντοπούλου: Θέλατε να κάνετε σόου την ημέρα που ήρθε η δικογραφία
Ενδοκρινολογικά Προβλήματα και Εγκυμοσύνη: Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Μια βόλτα στη Νέα Υόρκη με MINI JCW
Κίνα: Επιμένει πως η covid-19 ίσως προήλθε από τις ΗΠΑ – Στη δημοσιότητα η «Λευκή Βίβλος» της πανδημίας