array(0) {
}
        
    
Menu
0.3%
Τζίρος: 57.09 εκατ.

Δήμητρα Κούστα – Άννα Βίσση: Απόδραση και χαλαρές στιγμές για δύο στο Μιλάνο (φωτογραφίες)

Comments

Είναι άραγε η Ρένα Δούρου αδελφή ψυχή του Κώστα Αχ. Καραμανλή;

Έπιασαν και οι δυο τους δύσκολα πόστα, έκατσε στραβή στη βάρδια τους και αντί να αποσυρθούν ησύχως, συνεχίζουν να έχουν ρόλο στη δημόσια ζωή. Οι πολιτικοί χειρισμοί της πρώην περιφερειάρχη Αττικής μετά την τραγωδία στο Μάτι και του πρώην υπουργού Μεταφορών μετά την τραγωδία στα Τέμπη παρουσιάζουν κοινά σημεία σε χειρισμούς και επιλογές. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

1

Η Δούρου δεν παραιτήθηκε άμεσα από την Περιφέρεια Αττικής, αλλά στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 ήταν υποψήφια και έχασε τη θέση της. Ο Καραμανλής παραιτήθηκε από Υπουργός Μεταφορών λίγες ώρες μετά το δυστύχημα. Εβδομάδες αργότερα ήταν ξανά υποψήφιος και εξελέγη βουλευτής. Και οι δυο λοιπόν ένιωσαν ότι είχαν δικαίωμα να ανανεώσουν τη θητεία τους παρά τα γεγονότα με τις οποίες συσχετίστηκαν.

Και οι δυο τους επέλεξαν ως στρατηγική επικοινωνίας το «κάτσε σε μια ακρούλα και μη μιλάς». Ο Καραμανλής απέφυγε τις πολιτικές τοποθετήσεις για μεγάλο διάστημα, ειδικά κατά την προεκλογική περίοδο. Ήξερε ότι αρκεί το επίθετό του για να πάρει σταυρό προτίμησης. Η Δούρου απέφυγε και εκείνη τις πολλές δηλώσεις και κυρίως τις τηλεοπτικές εμφανίσεις. Γιατί να κάθεται να την ραπίζουν, αντί να αφήσει τη μπόρα να περάσει; Δεν κατήλθε στις εθνικές εκλογές του 2019 καθώς δεν παραιτήθηκε εγκαίρως από την Περιφέρεια Αττικής. Έπρεπε να έχει παραιτηθεί 18 μέρες πριν την προκήρυξή τους. Το 2023 δεν κατήλθε, από αξιοπρέπεια ή δεν έβγαιναν τα κουκιά.

Πάμε να δούμε και το δικαστικό κομμάτι. Η Ρένα Δούρου παραπέμφθηκε σε δίκη με κατηγορίες πλημμεληματικού χαρακτήρα και αθωώθηκε πρωτόδικα. Χθες η εισαγγελέας εφετών έκρινε ότι είναι ένοχη επειδή είχε την αρμοδιότητα της Πολιτικής Προστασίας και της σύγκλησης μηχανισμού. Έπρεπε να έχει ενημερωθεί και να συνεργαστεί για την προστασία των πολιτών. Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής προς το παρόν εκπροσωπείται  από αυτοφωράκια. Ως υπουργός καλύπτεται από νόμο προστασίας και μόλις γίνουν ξανά εκλογές, όλα παραγράφονται. Δεν είχε καμία σημασία αν έλαβε ενημέρωση για τα προβλήματα του σιδηροδρόμου.

Και οι δύο δήλωσαν ότι αναλαμβάνουν την πολιτική ευθύνη επικαλούμενοι ταυτόχρονα συστημικά προβλήματα. «Δεν φταίω εγώ, φταίνε οι προκάτοχοι». Φταίνε και οι πολίτες που χτίζουν μέσα στο δάσος, φταίνε οι κυβερνήσεις που νομιμοποιούν τα αυθαίρετα και διορίζουν τον πάσα άσχετο σε θέση ευθύνης. Η Ρένα Δούρου είχε προειδοποιήσει για θέματα πυροπροστασίας από το 2017, αλλά το κεντρικό κράτος δεν είχε λάβει μέτρα. Λέγοντας «κεντρικό κράτος» εννοούσε προφανώς κάτι μακρινό και εξωτικό, όχι τους συντρόφους της που κυβέρνησαν. Και ο Καραμανλής μίλησε για διαχρονικά προβλήματα στους σιδηροδρόμους που δεν προέκυψαν επί υπουργίας του. Όπως λένε στην πρώτη δημοτικού «Όχι εγώ κυρία, ο πισινός μου».

Πέρα από τη θλίψη τους και τα συλλυπητήρια στις οικογένειες των νεκρών, δεν παραδέχτηκαν ποτέ συγκεκριμένα λάθη ή παραλείψεις. Υιοθέτησαν λοιπόν την ίδια στρατηγική επιβίωσης, με τις ευλογίες των κομμάτων τους. Η Νέα Δημοκρατία στήριξε τον Καραμανλή παρά την κατακραυγή, επιτρέποντάς του να είναι ξανά υποψήφιος. Ο ΣΥΡΙΖΑ στάθηκε δίπλα στη Δούρου, εντάσσοντάς την στο Πολιτικό Συμβούλιο και σε θέσεις εκπροσώπησης του κόμματος στο εξωτερικό.

Διαβάστε επίσης

Κατερίνα Σακελλαροπούλου: Αντίο στην Πρόεδρο που διαβάζει Βαλτινό και στηρίζει Άρη

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι λένε οι πονηροί για μετοχές και Moody’s, τι συμβαίνει με Προκοπίου και ΔΔ, η αστοχία του Helikon, το ισχυρό δίδυμο του Μαξίμου, κάτι τρέχει στον FSRU Αλεξανδρούπολης, η επιτυχία της Όλγας, και τα hot γούρια της Λάτση
Μιλένα Αποστολάκη για Τέμπη: Η κυβερνητική πλειοψηφία ενήργησε ως συνήγορος του κ. Καραμανλή
ΟΣΕ: Η ασυγχώρητη διαχρονική δειλία των πολιτικών

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήμητρα Κούστα – Άννα Βίσση: Απόδραση και χαλαρές στιγμές για δύο στο Μιλάνο (φωτογραφίες)
Οικονομικό Φόρουμ Δελφών 2025: Μπαίνουμε στην εποχή των εμπορικών πολέμων;
Κάγια Κάλας: Να δοθεί προτεραιότητα στα ευρωπαϊκής κατασκευής όπλα
Instacar: Ανάμεσα στις πιο δυναμικές startups στην Ελλάδα το 2024
ΙΟΒΕ: Με ρυθμό 2,6% αυξήθηκε το ΑΕΠ το δ’ τρίμηνο 2024
Navios (Αγγελική Φράγκου): Παρέλαβε δύο νεότευκτα
F1 Αυστραλία: Ταχύτερος ο Λεκλέρκ στα ελεύθερα!
Νίκος Τσάφος: Ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού μέχρι χθες ο νέος υφυπουργός Περιβάλλοντος – Σχολιαστής στα διεθνή ΜΜΕ
ΣτΕ: Αναβολή για τις 28/3 η εκδίκαση των αιτήσεων ακύρωσης για το νέο φορολογικό – Τι υποστηρίζουν οι επαγγελματίες
Χρίστος Δήμας: Από βοηθός καθηγητή στο LSE, «βοηθός» του Κ. Χατζηδάκη στο Οικονομικών και σήμερα Υπουργός Υποδομών