array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι

Comments

Σε μια χώρα ευσυνείδητων πολιτών θα ήταν αυτονόητο ότι ένα άρρωστο ηλικιωμένο άτομο πιθανόν να μην οδηγούσε ταχύπλοο ενώ γνώριζε την άσχημη κατάσταση της υγείας του.  Αλλά κι αν στην τελική το έκανε και τύχαινε ένα ατύχημα δεν θα εξαφανιζόταν αφήνοντας τα θύματα του αβοήθητα ακόμη κι αν η βάρκα του έβαζε νερά. Το αντίθετο δηλαδή από αυτό που αποτυπώθηκε με το τραγικό συμβάν στην Αίγινα στις 16 Αυγούστου όπου 77χρόνος χειριστής ταχύπλοου θέρισε τις ζωές τεσσάρων συνανθρώπων του και έπειτα φόρτωσε την ευθύνη στον αδικοχαμένο καπετάνιο του τουριστικού σκάφους που εμβόλισε και εγκατέλειψε.

Ο άνθρωπος αυτός αποφάσισε να βγει βόλτα με τους ηλικιωμένους φίλους του ενώ μόλις λίγες μέρες πριν είχε πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο από όπου είχε νοσηλευτεί με σοβαρά προβλήματα υγείας.

Μάλιστα στη συνέχεια χρησιμοποίησε  την σοβαρότητα της κατάστασης του ως άλλοθι.

Καλύπτει κάποιο άλλο πρόσωπο; Κανείς ακόμη δεν ξέρει.

Όμως  και έτσι να είναι πάλι τον φέρνει στον ίδιο παρονομαστή δηλαδή σε εκείνο του ασυνείδητου συμπολίτη.

Κάπου εκεί ξεκινάει και η αλυσίδα της συλλογικής ασυνειδησίας.

Βλέπετε, αν υπήρχε συλλογική συνείδηση το ατύχημα αυτό πιθανόν να μην είχε συμβεί αφού ο χειριστής δεν θα είχε καταφέρει να ανανεώσει την άδεια του μια και δεν θα έβρισκε γιατρό που θα έπαιρνε μια τέτοια ευθύνη.

Αν όμως παρόλα  αυτά το δυστύχημα  συνέβαινε το ευσυνείδητο κράτος θα είχε φροντίσει να πάρει το προβάδισμα με τον λιμενικό να έχει σπεύσει άμεσα στο σημείο του ατυχήματος έτσι ώστε να αποφευχθούν οι ‘’αντικρουόμενες’’ πληροφορίες, τον πολιτικό να περιμένει το τελικό πόρισμα από τις έρευνες για να πάρει θέση και τον υπαίτιο να βρίσκεται ήδη προφυλακισμένος μέχρι να διαλευκανθούν οι συνθήκες του ατυχήματος.

Σε μια ευσυνείδητη χώρα οι φίλοι του ηλικιωμένου που γνώριζαν την κατάσταση της υγείας του δεν θα τον άφηναν να οδηγήσει όχι ταχύπλοο αλλά ούτε καν ποδήλατο και σίγουρα  κανένας από τους επιβάτες δεν θα εξαφανιζόταν με το πρώτο πλοίο λόγω σοβαρού… σοκ όπως φαίνεται να συνέβη με το τέταρτο μέλος της υπερήλικης παρέας.

Αυτά όμως θα διαδραματίζονταν σε μια άλλη χώρα διότι στη δική μας τα πράγματα δείχνουν να λειτουργούν διαφορετικά.

Στη χώρα μας ο ασυνείδητος συμπολίτης θα εκμεταλλευθεί την έλλειψη επιτήρησης του κράτους και τις εκάστοτε ‘γνωριμίες’ του και πιθανόν να βγει στους δρόμους και τις θάλασσες είτε μεθυσμένος είτε βαριά άρρωστος αδιαφορώντας για το κοινωνικό σύνολο .

Η λογική του συνήθως συνδέεται με την νοοτροπία τύπου ‘’έλα μωρέ και τι έγινε; ‘’ η ‘’σιγά μην με πιάσουν ‘’ κλπ.

Έπειτα όταν τελικά τον ‘’πιάσουν’’ συνήθως θα αποποιηθεί την ευθύνη του ελπίζοντας  ότι με την πάροδο του χρόνου τα αδιευκρίνιστα δεδομένα και οι διχρωμίες της ελληνικής δικαιοσύνης να βοηθήσουν η ποινή του να ελαφρυνθεί σημαντικά.  Μέχρι τότε μάλλον θα βρίσκεται σε κατ ‘οίκον περιορισμό περιμένοντας καινούργια γεγονότα της επικαιρότητας  να επισκιάσουν την υπόθεση του.

Βέβαια, στην περίπτωση του 77χρονου αυτό θα φανεί σε βάθος χρόνου.

Δεν είναι λοιπόν δουλειά του ευσυνείδητου κράτους να φροντίζει αυτή η τακτική που συνήθως απορρέει από την νοοτροπία του ασυνείδητου πολίτη να μην βρίσκει πρόσφορο έδαφος; Πώς;

Φροντίζοντας οι νοοτροπίες της κοινωνίας να συμπορεύονται με τους θεσμούς του κράτους έτσι ώστε να μην αναπαράγονται τέτοιου είδους θλιβερά γεγονότα.

Φροντίζοντας οι θεσμοί αυτοί να εφαρμόζονται για όλους ανεξαιρέτως άνευ διάκρισης αξιώματος, οικονομικής επιφάνειας κλπ έτσι ώστε να μην υπάρχει πολίτης που να πιστεύει ότι μπορεί να αγνοήσει η/και να παραπλανήσει τον κρατικό μηχανισμό.

Αυτά όμως προϋποθέτουν κι ένα ευσυνείδητο λαό ο οποίος διαθέτει παιδεία και ωριμότητα. Ένα λαό που θα είναι εξίσου υπεύθυνος για τις πράξεις, τις επιλογές και γενικότερα τη συμπεριφορά του.

Άλλωστε αυτός διδάσκει στην καινούργια γενιά πως να έχει ευσυνείδητη αντίληψη και ήθος και αυτός στη συνέχεια ψηφίζει τους ευσυνείδητους πολιτικούς που θα πράξουν και κατ ‘επέκταση θα επιβάλουν τους αντίστοιχους νόμους.

Αυτά όμως όπως είπαμε μάλλον θα συνέβαιναν σε μια άλλη ευσυνείδητη χώρα που προς το παρόν τουλάχιστον δεν είναι η δική μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

http://www.mononews.gr/fevgoun-1000-atoma-apo-tin-ethniki-trapeza/69813

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 

http://www.mononews.gr/na-dite-pou-o-filis-den-katalave-ti-ine-mpakalorea/69810

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Το φιστίκι Αιγίνης στην κορυφή των ξηρών καρπών όλου του κόσμου – Στη δεκάδα τα φιστίκια Μεγάρων και Φθιώτιδας
Εξόρμηση στον Σαρωνικό με Hellenic Seaways

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike
Thanos Hotels & Resorts: O μεγαλύτερος κυπριακός όμιλος αναζητά το πρώτο του ξενοδοχείο στην Αθήνα
Να περιμένω κι άλλο για να αγοράσω Metlen; 
Όταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης κυνηγά τους επαίτες
H Intrakat στον FTSE 25, τι λέει ο Φέσσας για τον Τσαμάζ, το κάρφωμα της Βρεττού, τα λεωφορεία του Σταϊκούρα, η αποτυχία για το μετρό, τι συμβαίνει με τον Χρυσικό, και το κάλεσμα του Μπαϊρακτάρη
Ποια οδικά έργα τελειώνουν και ποια αρχίζουν το 2025
Αναστάσιος Αλβανίας – Ευχές Χριστουγέννων: Η κορυφαία αυτή δεσποτική εορτή φωτίζει την καρδιά με γαλήνη