array(0) {
}
        
    
Menu
-0.09%
Τζίρος: 67.64 εκατ.

Ντόναχιου: Συγχαρητήρια για την ελληνική οικονομία – Πιερρακάκης: Ρήτρα διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

Comments

Με πιάνουν νευρικά γέλια κάθε φορά που ακούω ή διαβάζω στο δημόσιο λόγο συναδέλφων ή σε ιδιωτικές κουβέντες, αυτόκλητους υπερασπιστές έτοιμους να εφαρμόσουν εξοντωτικές ποινές σε κάθε παραβάτη του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους που όταν επιβληθεί μια από τις ποινές που προτείνουν, θα τρέξουν στο απέναντι πεζοδρόμιο και θα αρχίσουν: «Εξάντλησε την αυστηρότητά του το κράτος, μα πως θα πληρώσει ο μεροκαματιάρης 700 ευρώ;» και άλλα τέτοια γραφικά.

1

Θέλω ακόμη μια φορά να ξεκαθαρίσω πως δεν βελτιώνεται η εφαρμογή του ΚΟΚ και η Οδική ασφάλεια με την αύξηση των προστίμων. Ο σωστός δρόμος είναι:

Εφαρμόσιμες ποινές και απαρέγκλιτη εφαρμογή αυτών. Είναι πολύ σημαντικό το βήμα που επιχειρεί η κυβέρνηση με το νέο ΚΟΚ όσον αφορά στην ψηφιακή διαχείριση των κλήσεων.

Ώστε να μην «υπάρχει δόντι». Να μην είναι στην κρίση του τοπικού παράγοντα που καθίσταται «απαραίτητος». Οι ποινές μεγαλύτερες ή μικρότερες δεν έχουν καμία αξία εφόσον δεν εφαρμόζονται.

Ο σημερινός ΚΟΚ προβλέπει την δια βίου αφαίρεση διπλώματος σε ακραίες περιπτώσεις. Μια ποινή που δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Σας προτρέπω να παρακολουθήσετε ένα μπλόκο της Τροχαίας για ακατάλληλη ταχύτητα, κόκκινο, αλκοόλ ή κράνος.

Να αξιολογήσετε το τι παραμύθι, απειλή, δικαιολογία, παρακάλι ακούν κάθε φορά οι τροχαίοι. Μένοντας άτεγκτοι προκαλούν τη μήνι των πολιτών προς στιγμή. Μετά ο καθένας «βρίσκει την άκρη του» το νταλαβέρι ανθεί και ο νόμος πενθεί. Αυτός ο φαύλος κύκλος πρέπει να σπάσει, με αυστηρή εφαρμογή των ποινών. Η αυστηροποίηση των ποινών δεν θα έχει κανένα θετικό αποτέλεσμα.

Δεν θα αλλάξει κάτι αν τα 700 ευρώ πρόστιμο γίνουν 7.000 ή 70.000. Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής εμπειρία δεικνύει ότι δυσχεραίνεται ή καθίσταται ανέφικτη η επιβολή των προστίμων όταν αυτά αυξάνονται. Η αυστηρή εφαρμογή μικρότερων προστίμων, δύναται να οδηγήσει σε βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης:

UBS: Οι επενδυτές έχουν προτιμήσει Εθνική Τράπεζα και Alpha Bank, Πειραιώς και Eurobank έπονται

Χρηματιστήριο: Πάρτι στον ΟΛΘ με +3,30%, καλύτερο τίμημα θέλει η αγορά από τα 27 ευρώ

Ποια είναι η διαδικασία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας – Τα κριτήρια που πρέπει να πληρεί

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξί σε λεωφορειολωρίδες: Οι δηλώσεις Κυρανάκη και τα σχέδια της ΠΟΕΙΑΤΑ
Δήμας: Πρέπει να αφήσουμε στις επόμενες γενιές μία καλύτερη χώρα και όχι τα χρέη που κληρονομήσαμε
Κλήσεις για παραβάσεις του ΚΟΚ: Πότε μπορούν να αρνηθούν την πληρωμή τους οι υπόχρεοι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντόναχιου: Συγχαρητήρια για την ελληνική οικονομία – Πιερρακάκης: Ρήτρα διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η ισχυρή θέση της Howden στην αβεβαιότητα του μέλλοντος
«Πάσχα για όλους» από την AVIN και την Ithaca για 4η χρονιά
Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί και φέτος το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
Premia: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 40 εκατ. ευρώ – Το επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας
Χατζηδάκης για δηλώσεις Ντόναχιου: Παράδεισος η Ελλάδα για τους Ευρωπαίους Αξιωματούχους – Προφανώς δεν συνωμότησαν υπέρ μας!
Septona: Νέος αναπληρωτής CEO ο κ Βαγγέλης Κυπριώτης
Γ. Φλωρίδης: Επιταχύνεται η εκκαθάριση εκκρεμών αγωγών 500.000 πολιτών κατά του e-ΕΦΚΑ
Οργίλη ανάρτηση Τραμπ: Στο Χάρβαρντ διδάσκουν αριστεροί αλήτες – Δεν είναι πλέον αξιοπρεπές μέρος μάθησης