– Η καταμέτρηση στην Ελλάδα είναι: 111.537 κρούσματα, 2706 νεκροί.
– Αυτή τη βδομάδα είχαμε 12.231 κρούσματα, 1.814 λιγότερα από την προηγούμενη βδομάδα. Η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα, τα πράγματα δεν είναι καλά.
– Αυτό αποδεικνύεται και από τον αριθμό των θανάτων, ήταν 50 περισσότεροι από την προηγούμενη βδομάδα, έφτασαν τους 705 σε μια βδομάδα.
– Όσους χάνουμε δηλαδή σε ετήσια βάση, από τροχαία, τα τελευταία χρόνια.
– Διασωληνωμένοι είναι 622, 14 παραπάνω από την προηγούμενη βδομάδα.
– Το «απαγορευτικό» παρατάθηκε ως τις 14/12 δεν αποκλείεται να πάει ως τις 21/12.
– Θεωρώ εξωφρενική τη συζήτηση για άνοιγμα δραστηριοτήτων.
– Παραταύτα ανοίγουν από Δευτέρα 7/12 τα εποχικά καταστήματα και έχει ξεκινήσει συζήτηση για κομμωτήρια, βιβλιοπωλεία και καταστήματα παιχνιδιών για 14/12.
– Σε αδιέξοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των πολυκαταστημάτων παιχνιδιών. Φράκαρε το σύστημα από τις χιλιάδες παραγγελίες.
– Η κίνηση στους δρόμους του Λεκανοπεδίου είναι σημαντική αλλά καμία σχέση μ’ άλλες χρονιές αυτή την εποχή, όπου γινόταν το αδιαχώρητο στους δρόμους.
– Οι λαϊκές είχαν την τιμητική τους στα ρεπορτάζ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, συγχρωτίζεται λέει ο κόσμος.
– Ενώ στα Super Market για παράδειγμα, δε συγχρωτίζεται;
– Το πρόβλημα δεν είναι η λαϊκή αγορά, το πρόβλημα είναι η Αθήνα. Με 6 εκ πληθυσμό (4 εκ. Έλληνες και 2 εκ. μετανάστες) σε χώρο για 1.5 εκ ανθρώπους ο συγχρωτισμός γίνεται εξ ορισμού. Όπως σε όλες τις μεγαλουπόλεις τέρατα του πλανήτη.
– Δυο απ’ αυτές με πάνω από 15 εκ. κατοίκους, είναι στη γειτονιά μας: Κωνσταντινούπολη, Κάιρο.
– Με ενοχλεί που δεν μπορώ να ταξιδέψω ιδιωτικά, κατανοώ όμως πως είναι δύσκολο να επιτραπούν οι μετακινήσεις από νομό σε νομό, τις γιορτές.
– Μπορώ όμως να ταξιδέψω επαγγελματικά προφανώς για δουλειά, όχι για γούστο.
– Το Σαββατόβραδο έκανα ένα μοναχικό ηλεκτρικό ταξίδι με το VW id3: Συμπλήρωσα 164km και η αυτονομία από τα 334 πήγε στα 70km. «Εξαφανίστηκαν» 100km αυτονομίας λόγω σταθερού έργου που υπερθέρμανε την υδρόψυκτη μπαταρία.
– Με σταμάτησαν για έλεγχο στο Μορέα στα διόδια της Νεστάνης: 10 sec για τα τυπικά, 10 min συζήτηση για το id3. Φεύγοντας μου είπαν: «Δε περνάει ψυχή, ερήμωσε ο δρόμος».
– Περίμενα 24 ώρες για να φορτίσει σε οικιακή πρίζα 16Α, τριφασικού ρεύματος. Η αυτονομία πήγε στα 280km ξεκίνησα να επιστρέψω Αθήνα. Μετά από 164km υπό βροχή, πάλι νύχτα, κατέβηκε στα 100km.
– Το id3 είναι με διαφορά το καλύτερο VW όλων των εποχών για κίνηση εντός πόλης.
– Για ταξίδι όμως στα ίδια περίπου λεφτά, θα προτιμούσα ένα επαναφορτιζόμενο Passat GTE.
– Την ώρα που ταξίδευα στην Ολυμπία Οδό με πέρασε ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ που πήγαινε Πάτρα: Άδειο! Ήταν από πριν παράξενο το ταξίδι σε άδειο δρόμο, είδα κι αυτό, αγριεύτηκα. Twilight zone!
– Ας σημειωθεί πως πήγα Λεβίδι και γύρισα (328km) με κατανάλωση 60kwh ή 6 ευρώ αν προτιμάτε! Όχι δεν έχω κάνει λάθος, ναι πήγαινα σύννομα, ήτοι με 130km/h στον αυτοκινητόδρομο.
– Ήταν η πρώτη φορά που πήγα στο χωριό μου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η νέα εποχή της αυτοκίνησης είναι εδώ.
– Το ατύχημα του Γκροζάν στο GP Μπαχρέιν συζητήθηκε πολύ. Ο Γάλλος επιβίωσε γιατί:
– Πρώτον ήθελε ο Θεός και διατήρησε τις αισθήσεις του μετά το χτύπημα.
– Δεύτερον ήταν τυχερός: Χτύπησε με γωνία 45 μοιρών την μπαριέρα και την τρύπησε. Αν την χτυπούσε κάθετα θα είχε λιώσει από την επιβράδυνση το μυαλό του στα οστά του κρανίου. Επίσης την διαπέρασε γιατί θα μπορούσε να εγκλωβιστεί μέσα της. Επιπλέον ακολουθούσε ο γιατρός, όρμησε στη φωτιά, φώναξε και τον προσανατόλισε: Ο Γκροζάν δεν έβλεπε γιατί είχε παραμορφωθεί η ζελατίνα του κράνους από τη φλόγα.
– Τρίτον η τεχνολογία: ΗΑNS, HALO, μονοκόκ σασί, πυρίμαχη φόρμα δούλεψαν άψογα.
– Ο Χάμιλτον έχει Covid 19, το περνά ήπια, αλλά θα χάσει το Σακχίρ GP. Αξίζει να τονιστεί ότι είχε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα την Τρίτη πριν τον αγώνα. Έκανε κάθε μέρα τεστ αρνητικά, είχε συμπτώματα τη Δευτέρα μετά τον αγώνα, ήταν αρνητικός το πρωί και θετικός το βράδυ. Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει γνωστό αν έχει κολλήσει κάποιος συνεργάτης του.
– Ο γιος του άτυχου Μ.Σουμάχερ, Μικ, θα αγωνίζεται στη F1 με τα χρώματα της Haas το 2021. Ήδη τον υιοθέτησε ο Φέτελ, να του δείξει τα κατατόπια.
• Μου φαίνεται απίστευτο ότι η F1, κατάφερε, εν μέσω πανδημίας να διοργανώσει 17GP σε Ευρωπαϊκές και Ασιατικές χώρες.
– Τo Instagram Live που κάνουμε με τον Πάνο Σεϊτανίδη για τα GP ανεβαίνει συνέχεια, είναι ενθαρρυντική η ανταπόκριση του κοινού.
– Θεωρώ προσχηματική τη συζήτηση για τον εμβολιασμό.
– Είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθούν να δώσουν ελπίδα στον κόσμο για να κάνει υπομονή.
– Προφανώς ο εμβολιασμός αν όλα πάνε καλά θα επηρεάσει θετικά τη ζωή μας το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο του 2021. Ως τότε;
– Πάντως στη Βρετανία ξεκίνησαν να εμβολιάζονται.
– Ξέρω καλά πως «έξις δεύτερη φύσης», φοβάμαι μη συνηθίσω τη μάσκα και δε θέλω να τη βγάλω μετά.
– Αυτή την εβδομάδα έχω για δοκιμή ένα ηλεκτρικό ποδήλατο από τη BMW το Urban Hybrid e Bike.
– Άλλαξα ώρα στο ραδιόφωνο, πλέον το Alpha Speed μεταδίδεται καθημερινά από τη συχνότητα του Α989 19:00 – 20:00.
– Δεν έχω γυμναστεί καθόλου αυτή τη βδομάδα, κάτι ο καιρός, κάτι η δουλειά δεν πρόλαβα, αυτό με στενοχωρεί.
– Μπαίνουν ιδέες έτσι, κάθε τρεις και λίγο με οξύμετρο και πιεσόμετρο μετράω τις επιπτώσεις της καραντίνας.
– Αν όντως πρόκειται για καραντίνα (κουαράντα, σαράντα μέρες) τότε θα αρθούν τα SMS στις 21/12.
– Φοβάμαι μήπως πρόκειται για καραντίνες και πάει μακριά η βαλίτσα, έχω μια υποψία ότι θα βγάλουμε γιορτές με SMS. Λέτε να μας αμολήσουν μόνο τις Παραμονές;
– Οδηγώ το Kona Electric: Είναι καλύτερο από το συμβατικό Kona και είναι το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει μέχρι σήμερα.
– Θα τα λέμε κάθε βδομάδα από δω και πέρα, έτσι θα φτάσουμε στις γιορτές, που φέτος θα γίνουν «εντός, εντός και επί τα αυτά» .
– Πρωτεύει η υγεία, η διασκέδαση έπεται.
– Να προσέχετε.
Διαβάστε ακόμα:
F1 Σακχίρ: Δεν θα κερδίσει ο Χάμιλτον!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπήκε το λουκέτο στο ιδιωτικό σχολείο στον Πειραιά
- Έρευνα ΒΒC: Η Τουρκία παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο με τους βομβαρδισμούς στη Συρία
- Τράπεζα της Αγγλίας: Το ελεύθερο εμπόριο δεν σχετίζεται με την επιλογή μιας περιοχής έναντι μιας άλλης
- Walmart: Αύξηση 5,3% των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο – Αναβάθμισε το guidance για τα ετήσια κέρδη