array(0) {
}
        
    
Menu
1.43%
Τζίρος: 70.40 εκατ.

«Κραχ» στην Tesla αν δεν γυρίσει ο Μασκ – Νέα βουτιά για τη μετοχή

Comments

Tο 2020 ξεκίνησε με αρκετές δυσκολίες για την αγορά ξηρού φορτίου, με το δείκτη Baltic Dry Index (BDI) να καταγράφει μέσα σε ένα μήνα απώλειες άνω του 50%. Ωστόσο, υπάρχει μια θετική πλευρά, καθώς ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν ότι σε αυτά τα επίπεδα αρκετές μετοχές του κλάδου είναι ελκυστικές για αγορές.

Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal επισήμανε ότι τα capesize έχουν δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα καταγράφοντας τις περισσότερες απώλειες, βάζοντας τέλος στις ελπίδες της προηγούμενης εβδομάδας για μία πιο σταθερή και εν συνεχεία, θετική αγορά. Όμως, οι αναλυτές της εταιρείας εκτιμούν ότι μόλις οι συναλλαγές στην Ανατολή αποκατασταθούν, μία πιθανή “ένεση” καινούργιων εμπορευμάτων μπορεί να οδηγήσει την αγορά σε πιο υγιή επίπεδα.

Προσμετρώντας και μία σειρά παραγόντων -κάποιοι αστάθμητοι όπως ο κοροναϊός στην Κίνα- που έχουν βυθίσει το δείκτη BDI στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Απρίλιο του 2016, η Cleaves Securities, η οποία πριν από δύο μήνες είχε υποβαθμίσει τη σύσταση της για τον κλάδο ξηρού φορτίου, τώρα επανήλθε συστήνοντας “αγορά” των μετοχών του κλάδου.

Ειδικότερα, ο επικεφαλής ανάλυσης της εταιρείας με έδρα το Όσλο, Joakim Hannisdahl, επισήμανε ότι “οι μετοχές και οι αξίες των περιουσιακών στοιχείων έχουν κάνει βουτιά, υποχωρώντας στα επίπεδα που είχαμε προβλέψει, αλλά αυτό έγινε πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο”.

Αν και η Cleaves παραμένει επιφυλακτική για τις προοπτικές των επόμενων έξι μηνών, εκτιμά ότι ο δείκτης μετοχών ξηρού φορτίου θα σημειώσει άνοδο κατά 50% τους επόμενους 12 μήνες και κατά 121% σε δύο χρόνια από σήμερα.

Στην ανάλυση της αναφέρει ότι το ξέσπασμα του κοροναϊού προσθέτει αβεβαιότητα στις βραχυπρόθεσμες προοπτικές του ξηρού φορτίου, παράλληλα με τη δυσχερή εικόνα της προσφοράς-ζήτησης των πλοίων.

Παρά την αναβάθμιση της σύστασης για το σύνολο του κλάδου ξηρού φορτίου, οι αναλυτές της εταιρείας διατηρούν τις τιμές στόχους για τις ναυτιλιακές του χώρου περίπου στα ίδια επίπεδα, δείχνοντας προτίμηση στα πλοία που είναι εξοπλισμένα με scrubbers.

Στις κορυφαίες επιλογές της περιλαμβάνονται η Star Bulk του Πέτρου Παππά, η Golden Ocean και η Genco.

Ειδικότερα για τη Star Bulk θέτει τιμή στόχο στα 13 δολάρια, περιθώρια ανόδου κατά περίπου 50% σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα. Την Πέμπτη η μετοχή της εταιρείας έκλεισε στα 8,30 δολάρια.

Για τη Genco η δίκαιη τιμή διαμορφώνεται στα 11 δολάρια, με περιθώρια ανόδου 30% και για την Golden Ocean η τιμή στόχος ανέρχεται στα 5,80 δολάρια, υψηλότερα κατά 27% από τα τρέχοντα επίπεδα. Οι δύο μετοχές έκλεισαν την Πέμπτη στα 8,22 δολάρια και στα 4,56 δολάρια αντίστοιχα.

Εν αναμονή λοιπόν της ανάκαμψης, διότι όπως λένε και οι αναλυτές για τις αγορές το μόνο σίγουρο είναι πώς ότι κατεβαίνει… ανεβαίνει. Και το αντίστροφο.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σ. Παληός: Μετά τα panamaxes, η Diana πούλησε το παλιότερο capesize της
Π. Παναγιωτίδης: Εξασφάλισε χρηματοδότηση 9,5 εκατ. ευρώ και σχεδιάζει εξαγορές πλοίων
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Η αγορά ξηρού φορτίου παραμένει σε ανοδικό κύκλο

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κραχ» στην Tesla αν δεν γυρίσει ο Μασκ – Νέα βουτιά για τη μετοχή
Θεοδωρικάκος: Η κυβέρνηση με την πολιτική της στηρίζει την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή
Τζέι Ντι Βανς: Οι σχέσεις ΗΠΑ-Ινδίας θα διαμορφώσουν τον 21ο αιώνα
Κίνα: Οι εταιρείες της Ν. Κορέας να μην εξάγουν προϊόντα με σπάνιες γαίες της Κίνας σε αμυντικές εταιρείες των ΗΠΑ
ΤτΕ: Πλεόνασμα 90 εκατ. ευρώ για το ταξιδιωτικό ισοζύγιο τον Φεβρουάριο – Στα 600 εκατ. ευρώ οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο
Δήμητρα Κούστα: Εντυπωσιακή εμφάνιση με μπικίνι στις Φιλιππίνες – Μαζί της και η Άννα Βίσση (pics)
Δυάδα με Goal και Over
Κρεμλίνο: Ο Πούτιν είναι ανοιχτός σε επαφές με τους Ουκρανούς για την κατάπαυση πυρός
Santander: Γιατί επιδιώκει την απόσχιση της μονάδας χρηματοδότησης αυτοκινήτου στη Βρετανία
Realm 45 — Ορίζοντας Χωρίς Όρια