Δεν έχω να προσθέσω τίποτα στο ρεπορτάζ για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος στο οποίο ξεκληρίστηκε μια οικογένεια πέρα από τα συλλυπητήρια στους οικείους τους. Μπορώ, όμως, να δω ξεκάθαρα μερικά πράγματα που είναι χρήσιμα ως γνώση και συμμόρφωση όλων των υπολοίπων.

Το όριο ταχύτητας στην λεωφόρο Κατεχάκη στο συγκεκριμένο σημείο είναι 50km/h. Η εμπρόσθια σύγκρουση του μοιραίου αυτοκινήτου, έχει γίνει με σχετικά χαμηλή ταχύτητα όχι πάνω από 40km/h.

1

Αυτό μπορεί να το συμπεράνει κανείς από τις συνέπειες της σύγκρουσης. Άγνωστο γιατί ο οδηγός δεν μπόρεσε να σταματήσει το παλιό Toyota Starlet: Δεν πρόσεχε το δρόμο; Είχε μηχανικό πρόβλημα; Δεν είδε το φανάρι; Πάντως έπεσε πάνω στο προπορευόμενο όχημα που είχε μόλις τρακάρει το πιο μπροστά.

Τροχαίο δυστύχημα στην Κατεχάκη

Παρατηρώντας το παλιό Toyota εύκολα διακρίνεται πως έχει διατηρηθεί ανέπαφη η δομή της καμπίνας του. Αμφότερες οι εμπρός πόρτες άνοιξαν από τους διασώστες χωρίς να χρειαστεί να κοπούν ή να τραβηχτούν, οι εμπρός κολώνες δεν έχουν σπάσει, ούτε τα μαρσπιέ στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Επιπλέον ο κινητήρας δεν έχει εισέλθει στο χώρο επιβατών ενώ έχει ανοίξει ο αερόσακος του οδηγού. Αντίστοιχα τα ελαστικά του αυτοκινήτου φαίνονται σε καλή κατάσταση χωρίς να είναι υπερβολικά φθαρμένα.

Τροχαίο δυστύχημα στην Κατεχάκη

Δυστυχώς οι ζώνες ασφαλείας είναι άθικτες στη θέση τους, είναι προφανές και από τα χτυπήματα στο εμπρός παρμπρίζ ότι οι εμπρός επιβαίνοντες δεν φορούσαν ζώνη. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος των θανατηφόρων συνεπειών της σύγκρουσης.

Προφανώς αυτός που κάθονταν πίσω επίσης χωρίς να φορά ζώνη, χτύπησε το εμπρός κάθισμα του συνοδηγού παραμορφώνοντάς το (δείτε τη φωτογραφία) και ελαχιστοποιώντας έτσι τις πιθανότητες επιβίωσης του συνοδηγού.

Διαβάστε επίσης:

Ιδού το νέο Citroen C3 Aircross (video)

Οδηγούμε το Cupra Terramar!

Περιστέρι: Νεκρός βρέθηκε κρατούμενος στο αστυνομικό τμήμα