Η παντοδυναμία της κουλτούρας της ομορφιάς μαζί με το αρχέγονο συναίσθημα του φθόνου και οι απόκοσμες εκφάνσεις του μετέτρεψαν μια προβληματική γυναίκα σε εγκληματία.
Σε τι σκοτεινές διαδρομές μπορεί να οδηγήσει η απόλυτη ζήλια; Μέχρι που μπορεί να φτάσουν τα δημιουργήματα της φαντασίας ενός μυαλού με κακοσχεδιασμένα κυκλώματα και βίαιη προδιάθεση;
Τι σκέψεις, τι κυκλώνες ζήλιας, μπορούν να ωθήσουν μια γυναίκα που θέλει και η ίδια να είναι όμορφη, να έλκει και να ερωτεύεται, για να σχεδιάσει με σατανικό τρόπο και στο τέλος να δράσει για να καταστρέψει ένα άλλο γυναικείο πρόσωπο;
Πόσο σημαντικό είναι το πρόσωπο μας; Πόση σημασία παίζει η εξωτερική εμφάνιση; Πού είναι η συναισθηματική επαφή; Γιατί δίνουμε τόση σημασία στην εμφάνιση και υποτιμούμε την εξυπνάδα και τον πλούτο των αισθημάτων; Πώς ξεκινούν οι σχέσεις και πώς διατηρούνται και εξελίσσονται;
Αυτή η υπόθεση με το βιτριόλι ανέδειξε τα πρωτόγονα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης.
Ζήλια, φθόνος, ματαιοδοξία μαζί με την δυσκολία διαχείρισης της απόρριψης. Η ζήλια που μοιάζει ίδια και απαράλλακτη όσα χρόνια και εάν περάσουν. Πώς μπορείς να καταστρέφεις για πάντα το πρόσωπο του άλλου;
Άραγε η θύτρια είχε ποτέ φανταστεί τι ζωή θα είχε το θύμα μετά από την πράξη βίας;
Πώς μπορείς να πορευτείς χωρίς πρόσωπο; Θα μπορέσουν κάποια στιγμή τα λόγια που θα βγαίνουν από αυτήν την άτυχη γυναίκα να χτίσουν σχέσεις ουσιαστικές με άλλους ανθρώπους και να υπερκεράσουν την έλλειψη ενός προσώπου;
Πώς είναι να μην κοιτάς στον καθρέφτη; Να μην κάνεις ζουμ στις φωτογραφίες για να διαπιστώσεις εάν έχεις βγει ωραίος ή ωραία;
Τι σήμαινε για εκείνη το πρόσωπο της άλλης; Της αντιζήλου; Πίστευε πως το πρόσωπο της Ιωάννας ήταν υπεύθυνο για την απομάκρυνση του συντρόφου της από εκείνη;
Έτσι διαχειριζόταν την απόρριψη; Αντί να αντιλαμβάνεται πως κάτι δεν είναι αρμονικό στην σχέση της ένοιωθε πως την ισορροπία την κατέστρεφε το τρίτο πρόσωπο, χωρίς να νιώθει τα εσωτερικά προβλήματα του δεσμού της;
Και εάν καταστρέψεις το αντίζηλο πρόσωπο, δεν θα βρεθεί κάποιο άλλο πρόσωπο που ίσως είναι πάλι πιο ελκυστικό από εσένα; Και έστω ότι κατέστρεφες και εξαφάνιζες αυτόν που σε ανταγωνιζότανε ερωτικά, για πόσο καιρό ο σύντροφος σου θα παρέμενε πιστός σε εσένα;
Μόνο ερωτήματα όταν δεν μπορούμε να βιώσουμε τις καταστάσεις…
Η απουσία της λογικής στον κόσμο των συναισθημάτων είναι τεράστια, είναι απρόβλεπτη, είναι προκλητική, αλλά δυστυχώς ενίοτε και επικίνδυνη. Είναι σαν να σχεδιάζεις ένα κόσμο φανταστικό, όπου οι κανόνες καθορίζονται και γράφονται από σένα.
Ξεχνάς ή μάλλον αγνοείς την πραγματικότητα πως οι σχέσεις δεν μπορούν να στηριχτούν μόνο στην εμφάνιση. Μια από τις μεγαλύτερες ψευδαισθήσεις που υπάρχουν είναι πως μπορείς να ζήσεις με κάποιον μόνο και μόνο επειδή είναι εμφανίσιμος.
Είναι αρκετή η εμφάνιση για να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον σε βάθος χρόνου;
Η πραγματικότητα δείχνει πως σε μια σχέση η πνευματική και η συναισθηματική σύνδεση σε συνδυασμό πάντα με την φυσική έλξη είναι αυτή που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον. Όμως, εδώ βρίσκεται και η ουσία. Όταν το συναισθηματικό ενδιαφέρον και η πνευματική σύνδεση αρχίσουν και φθίνουν τότε όλα αποκτούν την μορφή ενός μονόδρομου προς τα κάτω.
Και τα χαρακτηριστικά της πορείας ενός μονόδρομου είναι μια μόνο κατεύθυνση, χωρίς δυνατότητα αλλαγής, χωρίς αναστροφές.
Εάν έχεις βαρεθεί σε μια σχέση τότε ξεκινάει μια ασυνείδητη διανοητική διεργασία που έχει δυστυχώς την μορφή μιας κατηφόρας μονής κατεύθυνσης. Και αυτό δυστυχώς ισχύει σε κάθε είδους σχέση. Όχι μόνο στις ερωτικές, αλλά και στις φιλικές, στις επαγγελματικές, και στις κοινωνικές. Με τον προϊστάμενο σας, με τους συνεργάτες σας, με την ομάδα σας, με τους πολιτικούς σας, με τους δημοσιογράφους σας.
Όταν αυτά που σας λένε αρχίζουν να σας φαίνονται κουραστικά, βαρετά και κοινότυπα, τότε κάτι αλλάζει και αρχίζει να γίνεται γκρίζο και ακαθόριστα απόμακρο μέσα σας. Όχι με κακία, ούτε με πικρία, αλλά με αδιαφορία, με απάθεια, με ασυναισθησία.
Δεν περνάτε πια καλά μαζί του, το ενδιαφέρον ξεθωριάζει δεν δίνετε πλέον σημασία στα λόγια του, και τις περισσότερες φορές ξέρετε από πριν τι θα πει. Αυτό είναι μια από τις μεγαλύτερες παγίδες στις σχέσεις, φιλικές, ερωτικές και επαγγελματικές, να σου φαίνεται ο άλλος βαρετός και προβλέψιμος. Να γνωρίζετε από πριν τα λόγια του άλλου, να τα μαντεύετε, και να τον προλαβαίνετε.
Τι βαρετό συναίσθημα, τι πλήξη να μην γελάς με τα λόγια κάποιου, να μην εντυπωσιάζεσαι με την άποψη του ή έστω να την ακούς με ενδιαφέρον;
Η εμπαθής, όμως, αυτή γυναίκα, η ραδιούργα, πίστευε πως καταστρέφοντας ένα άλλο γυναικείο πρόσωπο, το ενδιαφέρον θα επέστρεφε πίσω σε εκείνη γιατί δεν είχε κατανοήσει ή απέφευγε την αλήθεια πως μια σχέση στο βάθος χρόνου είναι και σε μεγάλο βαθμό πνευματική.
Μα πως είναι δυνατόν να στηρίζεσαι μόνο στο πρόσωπο και όχι στα διανοητικά παιχνίδια του μυαλού;
Στα αστεία που θα του πεις, στις ατάκες, στις εκπλήξεις που θα σκεφτείς, στον τρόπο που θα τον προσεγγίσεις , στον τρόπο που θα διαφωνήσεις. Την ίδια στιγμή, όμως, μυαλό και ψυχή μετουσιώνονται σε πράξεις μέσα από ένα σώμα και ένα πρόσωπο.
Το σώμα και το πρόσωπό μας είναι ο μεταφορέας των σκέψεων μας, ο φορέας της διάθεσης μας, το περιτύλιγμα της ύπαρξης μας και σαν περιτύλιγμα σε προκαλεί να το πλησιάσεις, σε καλεί κοντά του, σε φωνάζει.
Η ύλη που μας περιβάλλει είναι η διαφήμιση , είναι το trailer της ταινίας, και όσο καλύτερο είναι τόσο περισσότεροι θα έρθουν να μας παρακολουθήσουν ,να αφιερώσουν χρόνο σε εμάς, να μας νιώσουν να μας επεξεργαστούν και να μας ζυγίσουν.
Ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι έχει την ίδια αξία μέσα σε ένα βελούδινο κουτάκι όσο και σε ένα polybag μιας χρήσης.
Οι περισσότεροι όμως θα επιλέξουν να ανοίξουν πρώτα το κουτάκι και μετά το polybag.
Η εμφάνιση, η ομορφιά είναι αυτά που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον, όμως όλα τα υπόλοιπα είναι αυτά που θα κρατήσουν την φλόγα αναμμένη σε όλων των ειδών τις σχέσεις.
Δίπλα στην παντοδυναμία της κουλτούρας της ομορφιάς που μας κατακλύζει εμείς να βάλουμε τον χαρακτήρα μας, τη θετική μας διάθεση και ποτέ να μην ξεχνάμε και το στυλ που παντρεύει σε μια ολότητα όλα τα πνευματικά και φυσικά χαρακτηριστικά μας και καλύπτει με χάρη τις όποιες, τις ελάχιστες αδυναμίες μας….
Διαβάστε επίσης:
Επίθεση με βιτριόλι: Για τις 30 Σεπτεμβρίου διέκοψε το Δικαστήριο