array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 137.99 εκατ.

Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει

Comments

Είναι η ευκαιρία μας να φύγουμε μπροστά. Μια μεγάλη ξένη επένδυση. Αυτό που περιμένει όλη η Ελλάδα. Για να μπει η χώρα μας  στον Ευρωπαϊκό χάρτη. Για να αντιστραφεί το brain drain.

Όπως γνωρίζουμε άπαντες ο γερμανικός κολοσσός της Volkswagen ακύρωσε μια στρατηγική επένδυση πάνω από 1,3  δις. ευρώ με 4.000 θέσεις εργασίας  στην Τουρκία. Δύο χώρες η Βουλγαρία και η Ρουμάνια ερίζουν ποιος θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των Γερμανών έτσι ώστε να ξεκινήσουν συνομιλίες μαζί τους και να τους πείσουν ότι αυτοί μπορούν.

Η Βουλγαρία και η Ρουμανία είναι έτοιμες να προσφέρουν περισσότερα κίνητρα στον Όμιλο Volkswagen για να πείσουν τον γερμανικό όμιλο να κατασκευάσει το νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων στις χώρες τους.

Η κυβέρνηση της Βουλγαρίας είναι έτοιμη να ενισχύσει την προσφορά της και να διπλασιάσει τις επιχορηγήσεις που θα διαθέσει στη VW, στα 260 εκατ. ευρώ από τα αρχικά 135 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο Ρόζεν Πλένβελιβ, μέλος του βουλγαρικού συνδέσμου αυτοκινήτων.

Μετά την απόφαση της VW να ακυρώσει την επένδυση στην Τουρκία και η Ρουμανία δήλωσε ότι ξεκίνησε νέες συνομιλίες για να ασκήσει πιέσεις για την επένδυση.

Η Ρουμανία διαθέτει εργοστάσιο της Ford Motor και φιλοξενεί τη Dacia, η οποία ανήκει στην Renault.

Πάμε στα δικά μας τώρα.

Είναι βέβαιο ότι εάν ο CEO της VW πάρει τηλέφωνο κάποιον φίλο του CEO, που έχει δουλειές στην Ελλάδα όπως για παράδειγμα της Eldorado Gold θα του πει τα χειρότερα.

Ότι η Ελλάδα είναι μπάχαλο και ότι δεν δουλεύει τίποτα σε αυτή την χώρα.  Βέβαια φαντάζομαι ότι θα του πει και ότι η Ελλάδα έχει τώρα ένα άλλο πρωθυπουργό. Σοβαρό και φίλο των επενδύσεων.

Όμως: Η Ελλάδα πρέπει να σκεφτεί κάτι έξυπνο εάν θέλει να χτυπήσει με αξιώσεις “την δουλειά”.

Για παράδειγμα μηδενικός φόρος στην WV για τα πρώτα 5 η 10 χρόνια, η μεγαλύτερες επιχορηγήσεις για την εταιρία από αυτές που δίνει η Βουλγαρία.

Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα να μπει “σφήνα” σε αυτές τις συζητήσεις με την μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι η ευκαιρία του Κυριάκου Μητσοτάκη να κάνει την μεγάλη διαφορά.

Μπορούμε;

Volkswagen

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Eldorado Gold: Καθυστερήσεις στις «Σκουριές» λόγω έλλειψης προσωπικού – Το νέο χρονοδιάγραμμα και οι εκτιμήσεις κόστους
Ελληνικός Χρυσός: Στρατηγική συνεργασία με EIAX για την ενίσχυση της αγοράς του χαλκού
Η Ελληνικός Χρυσός παρουσιάζει τη νέα, πλήρως ανανεωμένη εταιρική της ιστοσελίδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
Lubna Olayan: Η δισεκατομμυριούχος που φέρνει επανάσταση στις επιχειρήσεις για τις γυναίκες στη Μέση Ανατολή
Αντώνης Ρέμος και Δέσποινα Βανδή τραγουδούν για την ΕΛΕΠΑΠ, η συγκίνηση στην πρεμιέρα για το «Έγκλημα Λάθους» και η μεγάλη δωρεά στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων
Eletson: Δικαστική «ναυμαχία» σε δύο ηπείρους για τον έλεγχο της ελληνικής ναυτιλιακής
Κωστής Χατζηδάκης στο mononews: Οι πολίτες θέλουν την αλήθεια για τα Τέμπη, η αντιπολίτευση θέλει να πέσει η κυβέρνηση
Έως και 40% η ετήσια μείωση των εισφορών για υπερωρίες, υπερεργασία, απασχόληση Κυριακές και αργίες
Με «οδηγίες χρήσης» οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ από τον Μάρτιο