Η παραίτηση ήρθε στις 19.30 και οφείλει να αποτελέσει το πρώτο και καθοριστικό βήμα στην διαδικασία εξυγίανσης αυτής της σύμβασης.
Καταρχάς δεν επαρκεί η παραίτηση Χαλκιά μόνο. Όλο το διοικητικό συμβούλιο φέρει ευθύνη. Επιλογή δεν υπάρχει. Αν ισχυρίζονται ότι είναι αμέτοχοι τότε δεν έχουν εκτελέσει το καθήκον τους και οφείλουν να παραιτηθούν γι’ αυτόν τον λόγο. Αν συμμετείχαν τότε η ευθύνη βαρύνει όλα τα μέλη ανεξαιρέτως.
Καλές οι καρέκλες, οι παχυλές αμοιβές, οι κοινωνικές και επαγγελματικές σχέσεις—φτάνει να υπάρχει εμφανές αντίκρισμα θετικής συμβολής στην επιχείρηση. Οι κύριοι του Δ.Σ. της Αττικές Διαδρομές μάλλον την ωραία ζωή επέλεξαν.
Να παραιτηθούν. Άμεσα. Όλοι.
Η εξυγίανση πρέπει να φτάσει στο κόκκαλο. Τεράστια ευθύνη φέρει ο επιχειρησιακός διευθυντής και ο διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας (στην Παιανία) που υποτίθεται ότι λειτουργεί 24/24.
Τι έκαναν; Δεν έβλεπαν την κατάρρευση;
Θα είναι ενδιαφέρον να πληροφορηθεί ο πολίτης που ήταν όλοι αυτοί οι κύριοι, τι αποφάσισαν και τι έπραξαν.
Ευθύνη φέρει ο επιβλέπων φορέας.
Ο Κώστας Αχ, Καραμανλής οφείλει να καλέσει τον επικεφαλής της Διεύθυνσης Δ17 (Λειτουργίας Συντήρησης και Εκμετάλλευσης Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης ) που υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Υποδομών/Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και να ελέγξει την ποιότητα συνέπεια και αντικειμενικότητα αυτής της …παρακολούθησης. Ακόμη περισσότερο, να καταλογίσει ευθύνες αν καν πέρασε από το μυαλό της «παρακολούθησης» να επισημάνει στην εταιρεία που «παρακολουθούσε» τις ευθύνες της για την κακοκαιρία που ερχόταν.
Κατά δεύτερο λόγο, η διπλή σύμβαση που σκαρφίστηκε το ΠΑΣΟΚ –σήμερα χρησιμοποιεί το ΚΙΝΑΛ ως κολυμβήθρα ξεπλύματος αμαρτιών – αποτελεί σκάνδαλο.
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν πρέπει επωμιστεί αυτό το βάρος. Δύο είναι τα πιο σημαντικά για τον κόσμο θέματα, και σ΄ αυτά οφείλει να ανταποκριθεί η κυβέρνηση.
Πρώτον, η Κοινοπραξία Αττική Οδός έχει ήδη παραβεί βασικό όρο της σύμβασης που εγγυάται συγκεκριμένη ταχύτητα των οχημάτων σε συγκεκριμένες ώρες.
Δεύτερον, η ίδρυση εταιρείας διαχείρισης επιτρέπει στην παραχωρησιούχο εταιρεία να φορτώνει έξοδα στην διαχειρίστρια εταιρεία και να μειώνονται έτσι τα κέρδη που μοιράζεται η Κοινοπραξία Αττική Οδός (δηλαδή η Άκτωρ Παραχωρήσεις, η ΑΒΑΞ, η θυγατρική της ΑΒΑΞ ΕΤΕΘ και η Γαλλική EGIS) με το ελληνικό δημόσιο.
Σε μία νέα σύμβαση ενδιάμεση εταιρεία δεν πρέπει να υπάρχει.
Και η απόφαση για αύξηση των διοδίων να ελέγχεται από ανεξάρτητη αρχή.
Διαβάστε επίσης
Βασίλης Χαλκιάς: Μετά το φιάσκο, παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικής Οδού
Αττική Οδός: Από ποια σημεία μπορούν οι οδηγοί να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επίτιμος καθηγητής σε Πανεπιστήμιο της Κίνας
- ΓΣΕΕ: 24ωρη απεργία την Τετάρτη – Πώς θα κινηθούν λεωφορεία, τρόλεϊ και σιδηρόδρομος
- ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση του οικονομικού κλίματος τον Οκτώβριο – Βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
- Διαβητική Μυοκαρδιοπάθεια: Μια επιπλοκή που επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία