ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πρόταση σύστασης προανακριτικής επιτροπής, ως προς εμένα, είναι στα όρια του σουρεαλισμού, αναφέρει στο υπόμνημά του προς την εθνική αντιπροσωπεία, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης.
“Με κατάπληξη, που δεν έχει προηγούμενο, ενημερώθηκα για την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για σύσταση προανακριτικής επιτροπής σε σχέση με τα Τέμπη, καθώς περιλαμβάνεται και το όνομά μου. Η κατάπληξη δεν σχετίζεται μόνο με το γεγονός ότι ήδη η Βουλή έχει αποφασίσει για το συγκεκριμένο θέμα να συσταθεί εξεταστική επιτροπή, η οποία θα διερευνήσει όλα τα θέματα ως προς την κακοδαιμονία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Ακόμη περισσότερο η πρόταση αυτή ως προς εμένα είναι στα όρια του σουρεαλισμού!“, αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και συνεχίζει:
“Εγώ, ως υπουργός Μεταφορών, τον Σεπτέμβριο του 2007, βρήκα υπογεγραμμένη τη σύμβαση με αριθμό 10005/5-9-2007 σε σχέση με την προμήθεια συστήματος γραμμής ETCS επιπέδου 1 με συναφείς υπηρεσίες (τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση) για τον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Η σύμβαση αυτή εκτελέστηκε αμέσως και όπως αποδεικνύεται από σχετικά δημοσιεύματα στις 4 Σεπτεμβρίου 2008 έκανα τα εγκαίνια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λάρισα. Ακόμη περισσότερο, μέχρι το τέλος του 2008, οπότε και έφυγα από το υπουργείο, είχε ολοκληρωθεί η τηλεδιοίκηση και η ηλεκτροκίνηση καθ’ όλο το μήκος του δικτύου όπου υπήρχε διπλή γραμμή και δεν κατασκευάζονταν άλλα έργα. Κατηγορούμαι άραγε για αυτό; Ότι εκτέλεσα στην ώρα της μια σύμβαση;
Όταν τριάμισι χρόνια αργότερα ήμουν αρμόδιος για ένα χρόνο για τα θέματα των Μεταφορών, ως υπουργός Ανάπτυξης-Ανταγωνιστικότητας-Υποδομών-Μεταφορών και Δικτύων, διαπίστωσα ότι τμήματα του δικτύου είχαν βανδαλιστεί με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί σε πολλά τμήματα η τηλεδιοίκηση και η ηλεκτροκίνηση. Αμέσως, ήρθαμε σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την αντιμετώπιση του ζητήματος.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αρχικά, είχε αντιρρήσεις διότι δεν ήθελε να χρηματοδοτήσει δυο φορές το ίδιο έργο. Εν πάση περιπτώσει, μετά από διαπραγματεύσεις βρέθηκε ένας τρόπος προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και συμφωνήθηκε επί της αρχής να προχωρήσει η χρηματοδότηση του έργου και πάλι με Ευρωπαϊκούς Πόρους. Εν τω μεταξύ, από τον Ιούνιο 2013 έπαψα να είμαι αρμόδιος για θέματα μεταφορών και στη θέση μου τοποθετήθηκε ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, ο οποίος αργότερα προχώρησε στην υπογραφή της σχετικής σύμβασης προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Διερωτώμαι, λοιπόν και πάλι, ποιο είναι το θέμα; Πού προκύπτει οποιαδήποτε εμπλοκή μου; Είμαι βέβαιος ότι οι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ θα αντιληφθούν ότι εκ παραδρομής συμπεριελήφθη το δικό μου όνομα. Διαφορετικά θα πρόκειται, όπως ήδη σημείωσα, για μια σουρεαλιστική πολιτική πράξη”.
Διαβάστε επίσης:
Eurobank: Ανασυγκροτήθηκε η Επιτροπή Ελέγχου
Από το Βρετανικό Μουσείο για πρώτη φορά στην Αθήνα: Αρχαίο αγγείο στο Μουσείο Ακρόπολης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας