ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Δεν μπορούν να μείνουν σκιές, πρέπει όλα να διερευνηθούν τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, προσθέτοντας ότι πρέπει να υπάρξει τιμωρία των υπευθύνων όποιοι και αν είναι.
Δεν πρέπει να διστάσουμε στο να γίνουν απολύσεις, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επεσήμανε ότι ο κόσμος απαιτεί να μην υπάρχουν διαστρεβλώσεις, να μην κάνουμε την τραγωδία χειρότερη με μύθους που θα συσκοτίσουν την κατάσταση.
Αναφερόμενος στην περίοδο που ήταν αρμόδιος για τον ΟΣΕ, ο κ. Χατζηδάκης υπενθύμισε ότι τον Σεπτέμβριο του 2008 έγιναν τα εγκαίνια στο κομμάτι Θεσσαλονίκη -Λάρισα με ηλεκτροκίνηση και τηλεδιοίκηση.
Επεσήμανε ότι το 2012 η τηλεδιοίκηση σε μεγάλο μέρος της είχε καταστραφεί γιατί γίνονταν βανδαλισμοί και η κυβέρνηση απευθύνθηκε στην Κομισιόν, και μετά από διαπραγματεύσεις η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δέχθηκε να το χρηματοδοτήσει ξανά τον Ιούνιο του 2013.
Επεσήμανε ότι επί Μιχάλη Χρυσοχοΐδη υπογράφηκε η σύμβαση 717 για αναβάθμιση, η οποία όμως μετά παρέμεινε στον αέρα.
«Το 2018 έκανα ερώτηση στον κ. Σπίρτζη για την τηλεδιοίκηση, ο ίδιος ανέφερε ότι μέχρι το 2019 θα είχε γίνει αναβάθμιση, ωστόσο δεν έγινε» πρόσθεσε ο κ. Χατζηδάκης.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Γεραπετρίτης: Τι θα ανακοινώσει για τα τρένα- Οι πρώτες παρεμβάσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»
- Σουηδία: Η στήριξη της Ουκρανίας είναι επένδυση στη δική μας ασφάλεια