ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«H διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δημιουργήθηκε, πληρώθηκε αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα και δωρήθηκε στον ΕΟΤ», επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, της βουλευτού του «ΜέΡΑ 25», κ. Αγγελικής Αδαμοπούλου, σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια του Οργανισμού και τη διαδικασία ανάθεσής της στην εταιρεία Marketing Greece.
«Στην μη κερδοσκοπικού σκοπού Marketing Greece μέτοχοι είναι οι σημαντικότεροι κοινωνικοί εταίροι του Τουρισμού, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος που είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και νομοθετημένος σύμβουλος της Πολιτείας και ο ΣΕΤΕ, ισχυρός θεσμικός φορέας στον τουριστικό κλάδο», σημείωσε ο υπουργός. Συμπλήρωσε δε, ότι «σκοπός της είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της χώρας. Οι ειδικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω του κορονοϊού, επέβαλαν μια τέτοια δυναμική σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα ώστε να προβληθεί αποτελεσματικότερα και συμπληρωματικά με τον ΕΟΤ η χώρα, αλλά και να ελαχιστοποιηθούν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό οι επιπτώσεις».
Διευκρίνισε, μάλιστα, πως η Marketing Greece δημιούργησε και παρήγαγε αποκλειστικά με δικές της δαπάνες τη διαφημιστική καμπάνια και την παραχώρησε δωρεάν στον ΕΟΤ, ελεύθερη δικαιωμάτων. Από αυτή τη συμμαχία, τόνισε ο υπουργός, ο ΕΟΤ όχι μόνον δεν εκχώρησε αρμοδιότητες και δεν αποδυναμώθηκε, αλλά ενισχύθηκε με σύγχρονες δράσεις προβολής που εκ του θεσμικού του πλαισίου δεν μπορεί να υλοποιήσει.
«Fake news», εξάλλου, χαρακτήρισε ο κ. Θεοχάρης τα όσα ανυπόστατα διακινούνται για δήθεν δαπάνη 32 εκ. ευρώ της τουριστικής καμπάνιας από την Marketing Greece. Όπως υπογράμμισε: «Είναι προϊόν άγονης, άστοχης και αήθους κριτικής τα περί 32 εκ. ευρώ, που προέρχεται από αυτούς που αποδυνάμωσαν τον ΕΟΤ επί των ημερών τους με το δύσκαμπτο «νόμο Σπίρτζη» Η μόνη αλήθεια είναι πως 32 εκ. είναι ολόκληρος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ».
«Η μόνη σύμβαση που ανατέθηκε από τον ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι ύψους 99.000 ευρώ για να διαδοθεί η καμπάνια στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου ο ΕΟΤ αδυνατεί θεσμικά να συμβληθεί» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού και συνέχισε: «Την πρακτική της συνεργασίας με την Marketing Greece είχε ακολουθήσει επιτυχώς άλλωστε και η προηγούμενη κυβέρνηση» σημείωσε ο υπουργός, υπενθυμίζοντας την καμπάνια που υλοποίησε με δικές της δαπάνες η εταιρεία και δώρισε στον ΕΟΤ το καλοκαίρι του 2015 στα capital controls, όπως επίσης και την άνοιξη του 2019».
Αναφορικά με τους αβάσιμους ισχυρισμούς περί αδιαφάνειας, ο υπουργός διερωτήθηκε για ποιο λόγο εγκαλείται, καθώς τίποτα δεν αποκρύφθηκε και πρόσθεσε πως «το 2016 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επιχείρησε να παρακάμψει με τροπολογία το νόμο περί δημοσίων συμβάσεων, για απευθείας αναθέσεις από τον ΕΟΤ χωρίς μάλιστα να δικαιολογείται από ειδικές και έκτακτες συνθήκες».
«Βρισκόμαστε σε έκτακτες συνθήκες. Η χώρα δεν μπορεί να βγει στις αγορές διχασμένη αλλά ενωμένη» διαμήνυσε ο κ. Θεοχάρης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας
- Βασιλική Λαζαράκου στο mononews: Παρά τη μείωση των επιτοκίων, το Χ.Α. ο φθηνότερος τρόπος άντλησης κεφαλαίων
- Μελέτης Μελετόπουλος στο Mononews: Οι Τούρκοι εμφανίζονται ως οι θριαμβευτές κατακτητές της Συρίας δι’ αντιπροσώπου
- Γκστάαντ VS Κουρσεβέλ: Η απόλυτη μάχη των χειμερινών παραδείσων με σαλέ από 40.000 ευρώ την εβδομάδα