ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Σε ανθρώπινο επίπεδο αντιλαμβάνομαι τον πόνο του κ. Μητσοτάκη και για τον ΟΑΣΘ και για άλλες αντίστοιχες δραστηριότητες, σε πολιτικό επίπεδο εκτιμώ ότι δικαίως θεωρεί πλήγμα την αποϊδιωτικοποίηση ή κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, όπως θέλει να τη λέει», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, σχολιάζοντας τις αναφορές στον Οργανισμό και την ποιότητα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, τις οποίες έκανε το πρωί ο πρόεδρος της ΝΔ, στο πλαίσιο ραδιοφωνικής συνέντευξης σε σταθμούς της Θεσσαλονίκης.
«Έχασε και ο ίδιος και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας έναν ιδιωτικό φορέα που χρηματοδοτούταν με δισεκατομμύρια για να κάνουν προσλήψεις», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, σε δηλώσεις του στο περιθώριο της 3ης Διϋπουργικής Συνάντησης Ελλάδας- Βουλγαρίας- Αλβανίας- ΠΓΔΜ.
«Μέσα από τον ΟΑΣΘ», συνέχισε ο υπουργός, «έχασαν έναν οργανισμό που χρηματοδοτούσε επί της ουσίας πολιτικοσυνδικαλιστικές δομές, για να αναπαράγεται το ίδιο παλαιοκομματικό σύστημα για δεκαετίες, έχασαν ιδιωτικές εταιρείες που χωρίς διαγωνισμούς έπαιρναν συγκεκριμένες εργασίες και παροχές υπηρεσιών από τον ΟΑΣΘ με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα συστήματα πληροφορικής -η τηλεματική είχε επτά συμβάσεις συντήρησης, χωρίς ο ΟΑΣΘ να έχει καν τους κωδικούς του συστήματος- έχασαν το να εκποιεί ο ΟΑΣΘ, αντί να τα δίνει στο ελληνικό Δημόσιο όπως ήταν η σύμβασή του, τα λεωφορεία δωδεκαετίας έναντι 500 και 800 ευρώ και να τα δίνει ο θεός ξέρει πού, για να τα χρησιμοποιούν».
Η απάντηση του πρόεδρου του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά
Τη διαβεβαίωση ότι η εκκαθάριση και η εξυγίανση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θα προχωρήσουν, «όσες τρικλοποδιές και αν μηχανεύονται σε βάρος μας», δήλωσε από την πλευρά του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, σχολιάζοντας δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.
Ο κ. Μητσοτάκης «πρέπει να ξέρει ότι οι απαντήσεις θα έρθουν και θα είναι σκληρές, κυρίως για τα νομοθετήματα που έκαναν οι κυβερνήσεις τους και με τα οποία προσέφεραν κάλυψη σε αλλεπάλληλες ενέργειες που επιβάρυναν το δημόσιο και τη καταλήστευση του δημόσιου πλούτου», σημειώνει ο κ. Παππάς.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ο κ. Μητσοτάκης και οι παράγοντες της παράταξής του στη Θεσσαλονίκη, ζητούν «λήθη για το πολιτικό, διαχειριστικό και επιχειρησιακό σκάνδαλο που συντελέστηκε στο ΟΑΣΘ στις μέρες που κυβερνούσαν την χώρα».
Διερωτάται δε, αν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης «είναι ενήμερος για τις απευθείας αναθέσεις με συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ» και για «προσλήψεις κολλητών και κομματικών φίλων με σημειώματα βουλευτών της παράταξής του».
Τι δήλωσε ο Κυρ. Μητσοτάκης
Να σημειωθεί, ότι ο κ. Μητσοτάκης, στη σημερινή, κοινή, ραδιοφωνική συνέντευξή του σε τρεις σταθμούς της Θεσσαλονίκης, ερωτηθείς για το θέμα του ΟΑΣΘ, είπε ότι «το πείραμα δεν αποδίδει», ότι «τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο» και εξέφρασε την αντίθεσή του στην «πρωτοβουλία της κυβέρνησης να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ». Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι το προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης δεν μπορούσε να συνεχιστεί, γιατί -όπως είπε- δημιουργούσε συνθήκες μίας επιδότησης του μεταφορικού έργου, ασχέτως του τελικού παραγόμενου αποτελέσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΣΥΡΙΖΑ: «Μηχανισμός ρουσφετιών» ο ΟΑΣΘ για τη Νέα Δημοκρατρία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σπίρτζης: Λίστα 75 ατόμων για πρόσληψη στον ΟΑΣΘ από βουλευτές της ΝΔ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΚΤΕΡ: Από 31 Δεκεμβρίου ξεκινά η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών από την ΑΜΚ
- Υπουργικό Συμβούλιο: Ποια νομοσχέδια συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν
- FIFA: Τι αλλάζει «επειγόντως» για τις μεταγραφές παικτών μετά την «υπόθεση Ντιαρά»
- ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός €78 εκατ. για τη στατική και λειτουργική αποκατάσταση των στεγάστρων Καλατράβα στο ΟΑΚΑ