ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε δηλώσεις του ο κ. Ανδρουλάκης υποστήριξε πώς το έργο ξεκίνησε χωρίς να έχει υλοποιηθεί το σύνολο του master plan, που είχε εγκριθεί το 2012.
«Flyover. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης! Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα» τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει, θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, που εδώ και τέσσερις μήνες είναι ανυπόφορη για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
«Αναζητείται», συμπλήρωσε, «μια λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το flyover, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών».
Ο κ. Ανδρουλάκης υποστήριξε ότι «αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μια προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης»
Ο γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Σαρηγιάννης, επισήμανε στον κ. Ανδρουλάκη το τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ, μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός.
Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πώς θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία.
Διαβάστε επίσης:
Αποχώρησαν τα τρακτέρ από το Σύνταγμα – Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία
Παύλος Μαρινάκης: Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν υπάρχουν άλλα δημοσιονομικά περιθώρια για τους αγρότες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη