ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καμία μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας δεν έχει αδειοδοτηθεί από το ελληνικό κράτος στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά και, εξ όσων γνωρίζω, ο ιδιοκτήτης τους δεν έχει καμία διάθεση να φτιάξει κανέναν σταθμό μεταφοράς και αποθήκευσης LNG στο Ναυπηγείο.
Αυτό τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Β2′ Δυτικού Τομέα Αθηνών του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη, με θέμα, «Εγκληματικά σχέδια για σταθμό παραγωγής ρεύματος από φυσικό αέριο στο Χαϊδάρι».
Απευθυνόμενος στον κόσμο της περιοχής, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι δεν υπάρχει καμία αδειοδότηση τέτοιας μονάδας, ενώ, ακόμα και να ήθελε αυτός ο επενδυτής ή άλλος να προχωρήσει σε μία τέτοια μονάδα, πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία του νόμου που προβλέπει, κατά σειρά, Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, δημόσια διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της περιοχής, έγκριση από όλους τους γενικούς γραμματείς και τους υπουργούς των συναρμόδιων υπουργείων και, τέλος, έγκριση από το Συμβούλιο της Επικρατείας.
«Δεν υπάρχει αίτηση»
«Δεν έχει γίνει τίποτα από όλα αυτά, καθώς ο συγκεκριμένος (επενδυτής) δεν έχει κάνει καν αίτηση για κάτι τέτοιο. Άρα η όλη ανησυχία που καλλιεργείται στην περιοχή αυτή δεν εδράζεται σε κάποιο πραγματικό γεγονός» είπε ο κ. Γεωργιάδης επικρίνοντας τον βουλευτή ότι όσα λέει είναι προϊόν του «χαώδους εγκεφάλου του».
Ο κ. Αρσένης είχε σημειώσει ότι η υπόθεση είναι ευθύνης του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, που επέτρεψε με τον σχετικό νόμο και τη σύμβαση για το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά τη δυνατότητα κατασκευής σταθμών παραγωγής ενέργειας από φυσικό αέριο, ενώ σχετική πρόθεση έχει εκφράσει και ο κ. Προκοπίου, είπε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25.
«Γιατί συμπεριλάβατε εργοστάσιο ηλεκτρικής ενέργειας στο νόμο και τη σύμβαση όταν γνωρίζετε τις καταστρεπτικές επιπτώσεις για το Χαϊδάρι και τη Δυτική Αθήνα;» αναρωτήθηκε ο κ. Αρσένης και τόνισε: «Ο κόσμος είναι στο δρόμο, γιατί πάνε να κάνουνε ένα επικίνδυνο εργοστάσιο μέσα στον πολεοδομικό ιστό. Απέναντι από το ναύσταθμο, δίπλα στην μονάδα καυσίμων του στρατού, δίπλα στο διυλιστήριο. Σε ένα ατύχημα δεν θα μείνει τίποτα από σε αυτή την περιοχή της Αθήνας ούτε στις γειτονικές περιοχές, σε βάθος πολλών χιλιομέτρων».
Διαβάστε επίσης
Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Επίκειται συνάντηση του υπουργού Παναγιωτόπουλου με τον εφοπλιστή Προκοπίου
ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ: Είμαστε σε μείζονα θεσμική και προγραμματική σύγκρουση με το σύστημα Μητσοτάκη
Ουίλσον (Morgan Stanley): Γιατί οι αγορές απειλούνται από απότομη βουτιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike