Με ορμή σήμερα το ΧΑ
ΜΕΤΑ τα χθεσινά αποτελέσματα των εκλογών του 2023, την συντριπτική νίκη της ΝΔ και την απόλυτη κατάρρευση του ΣΥΡΙΖΑ νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σας πω ότι σήμερα το ΧΑ θα ανοίξει με τεράστια ορμή.
Τα μάτια όλων θα είναι στραμμένα κυρίως στην ΔΕΗ ΔΕΗ 0% 11,75 και ακολούθως σε Εurobank ΕΥΡΩΒ 0% 2,10 , Εθνική Τράπεζα ΕΤΕ 0% 7,87 , Πειραιώς ΠΕΙΡ 0,27% 3,74 και Alpha Bank ΑΛΦΑ 0% 1,68.
Υπό αυτές τις συνθήκες η μετοχή της ΔΕΗ, εκτιμάται ότι θα ανοίξει με άνοδο τουλάχιστον 5%.
Oι ειδικοί της επενδυτικής κοινότητας προεξοφλούν ότι στο άνοιγμα της αγοράς στις 10: 30 θα γίνει πάρτι.
H Societe Generale μετάνιωσε που πούλησε τα Ελληνικά ομόλογα
Πριν από περίπου δύο – τρεις εβδομάδες, παρόλο που η αγορά φαινόταν να μην έχει καταλάβει ότι έρχονται εκλογές, έπεσε σα βόμβα η είδηση ότι η Γαλλική Τράπεζα Societe Generale αποφάσισε να κλείσει τη θέση της στα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι εξελίξεις που ακολούθησαν δεν δικαίωσαν την απόφαση αυτή μία που όχι μόνο η αγορά συνέχισε να ανεβαίνει έως το παρά πέντε των Εθνικών εκλογών, αλλά και το περιθώριο των ελληνικών ομολόγων κατρακύλησε στο χαμηλότερο επίπεδο έτους (162 μονάδες βάσης).
Προχθές πάλι η Γαλλική Τράπεζα βγήκε να μας ενημερώσει ότι θεωρεί ενόψει της πιθανολογούμενης αδυναμίας να σχηματιστεί Κυβέρνηση από τις εκλογές της 21ης Μάϊου, η Fitch πιθανότατα δεν θα προχωρήσει στην αναβάθμιση της Ελλάδας στις 9 Ιουνίου στην επενδυτική βαθμίδα , παίρνοντας έτσι την πρωτιά μεταξύ των υπολοίπων οίκων αξιολόγησης.
Παρά ταύτα σε μία «σπάνια κίνηση αυτοκριτικής» η SG αναφέρει ότι ήταν μάλλον πρόωρη η απόφαση της να πουλήσει όλα τα ελληνικά κρατικά ομόλογα που είχε στο χαρτοφυλάκιο της, δηλώνοντας μάλιστα έτοιμη να επανεξετάσει την απόφαση της αυτή μετά τις εκλογές.
Σημειώνοντας βέβαια το επιμύθιο όλων των αναλύσεων είτε αυτοί προέρχονται από μεγάλους θεσμικούς του εξωτερικού ή από οίκους αξιολόγησης, «το αποτέλεσμα των εκλογών στην Ελλάδα θα μπορούσε κάλλιστα να κρίνει αν θα υπάρξει αναβάθμιση φέτος.».
Τώρα όσα γράφονται για σορτάρισμα των ελληνικών ομολόγων λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες νομίζω ότι δεν θα ήταν παρακινδυνευμένο να προβλέψω ότι μάλλον θα «κάψουν τα χέρια τους».
Τέρνα Ενεργειακή: Πειραιώς, Eurobank, Alpha έτοιμες να χρηματοδοτήσουν το deal
Τις τελευταίες ημέρες έχω κάνει “πολύ” ρεπορτάζ από τις τράπεζες που θα χρηματοδοτήσουν το Αυστραλιανό FUND First Sentier για την εξαγορά της Τερνα Ενεργειακής, θυγατρικής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Αυτό που ρωτάω, τους ειδικούς τραπεζίτες που ασχολούνται με τις χρηματοδοτήσεις των ενεργειακών εταιρειών, είναι εάν η χρηματοδότηση για την εξαγορά της ΤΕΡΝΑ είναι ασφαλής για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα.
Η απάντηση που λαμβάνω είναι ότι συγκεκριμένος κλάδος που δραστηριοποιείται η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ είναι οτι είναι “ίσως ο πιο ασφαλής στην Ελλάδα”.
Οι χρηματοροές (χρηµατοροές ή ταμειακές ροές, είναι τα χρηµατικά ποσά που εισέρχονται και εξέρχονται από μια επιχείρηση σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο) για τα επόμενα 18 χρόνια που θα είναι η διάρκεια των δανείων είναι απόλυτα εξασφαλισμένες, όπως άλλωστε και σε όλες τις αντίστοιχες εταιρίες του κλάδου.
Η απάντηση αυτή με ικανοποιεί, αλλά άπαντες εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν για ποιο λόγο η Εθνική τράπεζα φαίνεται να μένει εκτός της ιστορίας της χρηματοδότησης της Firts Sentier για την εξαγορά της Τερνα Ενεργειακής.
Ουδείς μπορεί να μαντέψει τι ακριβώς έχει συμβεί.
Οι ειδικοί που ξέρουν τις εσωτερικές διαδικασίες των τραπεζών εκτιμούν ότι δυο πράγματα έχουν συμβεί.
Είτε οι άνθρωποι του Credit πολεμούν τον επικεφαλής της Εθνικής, υπεύθυνο για τα δάνεια των μεγάλων επιχειρήσεων Βασίλη Καραμούζη , είτε έγινε κάποια γκάφα ολκής από τις υφιστάμενες του Καραμούζη (μου αναφέρουν και το όνομα ευειδούς κυρίας, αλλά επειδή πρόκειται για φήμη δεν θα το αναφέρω) με την οποία θύμωσαν οι Αυστραλοί της First Sentier.
Οι ειδικοί πάντως εκτιμούν ότι το πιθανότερο είναι ότι είναι σε εξέλιξη, κάποιος ενδοτραπεζικός πόλεμος στους κόλπους της Εθνικής.
Μάλιστα έχει συμβεί και ένα περίεργο γεγονός.
Το δάνειο έχει συζητηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής και μάλιστα «έλαβε» το “άτυπο” πράσινο φως να συζητηθεί στο CREDIT RISK.
Φυσικά επρόκειτο απλά για προτροπή και όχι για οριστική απόφαση, από την πλευρά του ΔΣ, καθώς τον κύριο λόγο έχει το CREDIT.
Από ότι φαίνεται πάντως Πειραιώς, Eurobank, Alpha Bank θα είναι οι κύριοι, εάν όχι οι αποκλειστικοί, χρηματοδότες της εξαγοράς της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ.
Οι μεγάλοι Εκβιαστές
Κανονικοί εκβιαστές φαίνεται να είναι οι μέτοχοι της AVRAMAR.
Της εταιρείας, που συνένωσε όλες τις ιχθυοκαλλιέργειες της Ελλάδας, Andromeda, SELODA και Νηρέας, που έχει δάνεια περίπου 315 εκατ. ευρώ.
Την ιστορία την ξέρετε.
Η Αvramar ελέγχεται από το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Αμπου Ντάμπι Mubadala Investment Company και το αμερικανικό fund Amerra Capital Management.
Tα αφεντικά της εταιρείας, ζητούν από τις 4 συστημικές τράπεζες νέα δάνεια (η κεφάλαια κίνησης) η εναλλακτικά ρυθμίσεις.
Το πιο ωραίο είναι ότι δεν θέλουν να βάλουν ούτε ευρώ.
Αυτό στα ελληνικά λέγατε καθαρός εκβιασμός, καθώς κάποιοι εκτιμούν ότι είναι αποφασισμένοι να «πιστολιάσουν» την εταιρεία.
Η Avramar Ιχθυοκαλλιέργειες ΑΕ είχε στο τέλος του 2021 δανεισμό 315 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, το άνοιγμα Eurobank- Πειραιώς- Alpha και Εθνικής στον όμιλο Avramar αθροίζεται, σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, σε περίπου 400 εκατ. ευρώ.
Στελέχη επενδυτικής τραπεζικής εκτιμούν ότι αν η Mubadala Investment βάλει το χέρι στην τσέπη, χρηματοδοτώντας την Avramar θα ζητήσει τον έλεγχο, μέσω συνεργαζόμενων private equity funds.
Φανταστείτε πόσο άσχετοι είναι αυτοί που διοικούν, καθώς η εταιρεία που έπεσε phishing.
Δηλαδή τους «έκλεψαν» από τους λογαριασμούς ποσό 3,5-4 εκατ. ευρώ.
Μέρος του ποσού, λέγεται ότι έχει ανακτηθεί.
Πάντως τραπεζίτες αναφέρουν ότι το «σύστημα» έπεσε από μέσα.
Δηλαδή κάποια από τα μεγαλοστελέχη έβαλαν το χεράκι τους να τραβηχτεί αυτό το ποσό από τους λογαριασμούς της εταιρείας.
Εγώ θεωρώ ότι τα πράγματα είναι απλά.
Πρέπει ο φάκελος AVRAMAR να πάει τώρα σε έναν εισαγγελέα.
Όσοι ρήμαξαν την εταιρεία καλό θα ήταν να δουν τον ήλιο πίσω από τα κάγκελα φυλακής.
ΟΤΕ: Τα bonus σε Τσαμάζ και Μαζαράκη
Μπορεί η μετοχή να ταλαιπωρείται τους τελευταίους μήνες (την Παρασκευή έκλεισε στα 13,85 ευρώ) όμως η Γενική Συνέλευση του ΟΤΕ θα κληθεί να εγκρίνει σε λίγες εβδομάδες την ακύρωση 7.417.049 ιδίων μετοχών.
Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό των Γερμανών της Deutsche Telecom θα αυξηθεί περαιτέρω, ενώ και το μέρισμα που θα δοθεί εκ των πράγματων θα αντιστοιχεί σε λιγότερες μετοχές κάτι που ανεβάζει την αξία των κυκλοφορόντων στο χρηματιστήριο μετοχών του ΟΤΕ.
Ο Μιχάλης Τσαμάζ είναι ο μεγάλος κερδισμένος του 2022, καθώς ποσό που αντιστοιχεί σε 25,72 μικτούς μηνιαίους μισθούς προτείνεται να λάβει ο Μιχάλης Τσαμάζ, CEO του ΟΤΕ, ως άθροισμα αφενός της ετήσιας αμοιβής επίτευξης στόχων χρήσης 2022 και μεταβλητού χρηματικού ποσού για την τετραετία 2019-22.
Ο CFO, Χαράλαμπος Μαζαράκης θα λάβει, 9,67 μικτούς μηνιαίους μισθούς ως ειδικό πριμ απόδοσης και άλλους 11,77 μισθούς, ως μεταβλητό χρηματικό ποσό, για την υπεραπόδοση στους στόχους του προγράμματος 2019-22.
Not bad at all!!!!
Πριμ 4,4 εκατ. ευρω στα Ταμεία του Μυτιληναίου
Νωρίτερα από το αναμενόμενο παραδίδει ο όμιλος Mytilineos τα έργα που αναλαμβάνει και αυτό φαίνεται ότι αναγνωρίζεται από το υπουργείο υποδομών, το οποίο θα τον ανταμείψει μέσω του νόμου για το πριμ έγκαιρης υλοποίησης.
Απ΄ότι μαθαίνω το υπουργείο έδωσε το πράσινο φως ώστε η Mytilineos, που παρέδωσε το την παράκαμψη Αμφιλοχίας πέντε μήνες νωρίτερα από το αναμενόμενο, να λάβει πριμ 4,4 εκατ. Ευρώ.
Να σας θυμίσω ότι ο επικεφαλής του Ομίλου, Ευάγγελος Μυτιληναίος, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης το περασμένο καλοκαίρι για την παράδοση του έργου είχε επισημάνει ότι η Mytilineos όχι απλά παραδίδει τα έργα που αναλαμβάνει τα έργα στην ώρα τους, αλλά προσπαθεί για να παραδώσει νωρίτερα από το αναμενόμενο, ενώ πρόσθεσε ότι η Mytilineos είχε κάνει αίτημα στο υπουργείο υποδομών για το πριμ έγκαιρης υλοποίησης.
To συγκεκριμένο έργο αξίας 160 εκατ. ευρώ εντάσσεται στον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία, που αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2023.
Πρόκειται, ωστόσο, για ένα οδικό έργο που έχει «υποφέρει» από τις παθογένειες των projects που δημοπρατήθηκαν τις περασμένες , καθώς είχαμε και εδώ διάλυση συμβάσεων και επαναδημοπράτηση.
Πιο συγκεκριμένα, το οδικό τμήμα μήκους 17,4 χιλιομέτρων δημοπρατήθηκε πρώτη φορά το 2008 αλλά αλλά κόλλησε στο στάδιο των μελετών και των απαλλοτριώσεων.
Στη συνέχεια επελέγη ως ανάδοχος η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ, αλλά με προσφυγή της GD Infrastructure, το έργο διεκόπη.
Τελικά, ύστερα από τις παραπάνω καραμπόλες και τους συνεχείς διαγωνισμούς, το έργο κατέληξε το χειμώνα του 2020 στον Όμιλο Mytilineos.
H ΕΚΤ γιορτάζει τα 25 χρόνια από την ίδρυση της
Ενώ στην Αθήνα είμαστε πλήρως απορροφημένοι στις μετεκλογικές εξελίξεις στη Φρανκφούρτη ετοιμάζονται να γιορτάσουν μεγαλοπρεπώς μεθαύριο Τετάρτη – όπως αρμόζει – την επέτειο για τα πρώτα 25 χρόνια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.
Η ίδρυση της Κεντρικής Τράπεζας αποφασίστηκε το Δεκέμβριο του 1995 όμως ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 1998 με πρώτο πρόεδρο τον Ολλανδό (συμβιβαστική επιλογή μεταξύ Γάλλων και Γερμανών) Wim Duisenberg. Το προσωπικό της νεοσύστατης Τράπεζας ήταν 400 άτομα, σήμερα έχει ξεπεράσει τις 3,500 εργαζόμενους.
Τώρα όσον αφορά στα ντεσού της βραδιάς να σας ενημερώσω ότι τα βλέμματα είναι στραμμένα όχι τόσο στην επικεφαλής της ΕΚΤ την Κριστίν Λαγκάρντ, αλλά στην ομιλία του Γερμανού Καγκελάριου Olaf Scholtz.
Στο τέλος του δείπνου οι τρείς πρόεδροι της ΕΚΤ (η νυν) και οι πρώην Μάριο Ντράγκι και Ζαν Κλώντ Τρισε θα κόψουν την τούρτα.
Οι ημερομηνίες παράδοσης των πολυτελών σκαφών έχουν οριστεί για το 2026, 2027 και 2028 αντίστοιχα.
To μυστήριο με την αγορά δύο σούπερ γιοτ από Έλληνα μεγιστάνα
Αναζητείται ο ‘Έλληνας πολυεκατομμυριούχος που παρήγγειλε «με τη μία» τρία Iταλικά σούπερ γιοτ 70 μέτρων Admiral GC- Force 70.
Τα γιοτ κατασκευάζονται από την The Italian Sea Group (TISG), η οποία είναι είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο yachting, έχοντας κατακτήσει τη φήμη της για την πολυτελή κατασκευή σκαφών αναψυχής και πλοίων που φτάνουν τα 100 μέτρα.
Τα συγκεκριμένα superyachts θα διαθέτουν ευρύχωρους εσωτερικούς χώρους και χώρους καταστρώματος, άφθονη χρήση γυαλιού για να διασφαλιστεί ότι οι εσωτερικοί χώροι λαμβάνουν άφθονο ηλιακό φως και φυσικά τα designs θα έχουν κομψό και πολυτελές χαρακτήρα.
Το κάθε ένα από τα τρία σκάφη που έχει παραγγείλει θα διαθέτει επτά πολυτελείς καμπίνες επισκεπτών και δέκα καμπίνες πληρώματος.
Οι ημερομηνίες παράδοσης των πολυτελών σκαφών έχουν οριστεί για το 2026, 2027 και 2028 αντίστοιχα.
Για την αγορά μεσολάβησε η εταιρία brokerage IYC , η οποία ειδικεύεται στις αγοραπωλησίες και ναυλώσεις γιοτ.
Η εταιρεία διαθέτει γραφεία εκτός από την Αθήνα στα μεγαλύτερα κέντρα ναυτικού τουρισμού (Μονακό, Κροατία Μαυροβούνιο, Κύπρο, Λονδίνο, Νewport κ.ά)
Έριξε και άλλο τα τιμολόγια της ΔΕΗ ο Στάσσης…
Πεσμένο λίγο ακόμη από τα 0,1590 ευρώ/KWh του Μαΐου στα 0,1550 ευρώ είναι το οικιακό τιμολόγιο Γ1Ν1 που ανακοίνωσε ο Γιώργος Στάσσης της ΔΕΗ για τον Ιούνιο.
Μαζί με την επιδότηση, η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί, η τιμή φτάνει τα 0,1400 ευρώ/KWh.
Η αντίστοιχη τιμή δίχως την επιδότηση για κατανάλωση πάνω από 500 κιλοβατώρες φτάνει το 0,1670, ενώ το νυχτερινό τιμολόγιο πάει στο 0,1140 ευρώ.
Ο Γιώργος Περιστέρης και η Ήρων (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) προσφέρει το SIMPLY GENEROUS Home στα 0,1250 ευρώ και στα 0,1125 με δώρο το 10% της μηνιαίας κατανάλωσης.
Με την επιδότηση φτάνει τα 0,0975 ευρώ.
Ο Γιάννης Β. Βαρδινογιάννης και η NRG που ανήκει στον όμιλο MOTOR OIL, ανακοίνωσαν το nrg on time στα 0,12200 ευρώ που με την επιδότηση διαμορφώνεται σε 0,10700 ευρώ και με έκπτωση συνέπειας 30% στα 0,07040 ευρώ.
Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος και η Protergia που ανήκει στον όμιλο Mytilineos, ανακοίνωσε τιμή στα 0,150 ευρώ για το Protergia Οικιακό Value που με την επιδότηση διαμορφώνεται σε 0,1265 ευρώ.
Η ‘συγγενική’ Watt+Volt έχει τιμή στα 0,12650 ευρώ δίχως την επιδότηση στο πρόγραμμα Value.
Ο Γιάννης Μητρόπουλος και η ‘Φυσικό Αέριο’ που ανήκει στη κρατική ΔΕΠΑ-ΕΜΠΟΡΙΑΣ (Κώστας Ξιφαράς) στο πρόγραμμα ΟΙΚΙΑΚΟ MAXI FREE BASIC προσφέρει τιμή στα 0.1550 ευρώ χωρίς επιδότηση και στα 0,120 ευρώ με την επιδότηση και έκπτωση συνέπειας.
Οι Μπάκος και Καϋμενάκης της Volton προσφέρουν 0,099€ ανά κιλοβατώρα με έκπτωση συνέπειας στο πρόγραμμα Volton Energy Control (0,1320€ ανά κιλοβατώρα χωρίς έκπτωση συνέπειας).
Η Volterra που ανήκει στον Όμιλο AVAX (Χρήστος Ιωάννου με 33,326%, Κωνσταντίνος Μιτζάλης με 20%, Ντίνος Κουβαράς με 9,5%, Στέλιος Χριστοδούλου -ξάδερφος του Χρήστου Ιωάννου- το 8,5% οι βασικοί μέτοχοι) έδωσαν τιμή στα 0,11980 ευρώ/KWh δίχως την επιδότηση στο οικιακό της τιμολόγιο.
Ο Χάρης Αληγιζάκης της ΕΛΙΝ στο πρόγραμμα Power On!
Home Comfort έχει τιμή στα 0,129 ευρώ δίχως την επιδότηση.
Ιδιοκτήτης της ΕΛΙΝ είναι ο εφοπλιστής Σπύρος Καρνέσης που πρεσβεύει αλλά και εφαρμόζει το δόγμα «εγώ ξέρω από καράβια, ας τρέξουν την εταιρεία αυτοί που ξέρουν από εμπόριο καυσίμων» οπότε ο Αλυγιζάκης μία χαρά την τρέχει την εταιρία.
Η ΖΕΝΙΘ των ιταλών της ΕΝΙ (Σ.Σ. διαβάστε τα χάλια των ιταλών σε παρακείμενο σχόλιο του wiseman) δίνει το πρόγραμμα Power Home Now στα 0,09900 ευρώ δίχως επιδότηση και 0,08400 με την επιδότηση.
Η αγορά περιμένει να ανοίξει τα χαρτιά του και ο Ανδρέας Σιάμισιης (ELPEDISON) που ανήκει 50% στην HelleniQ Energy με κουμάντα από το Σπύρο Λάτση για να κρίνει συνολικά τον ανταγωνισμό…
Οι ‘πιρουέτες’ της ΕΝΙ, η “τορπίλη” στον EASTMED και οι πωλήσεις όπλων στην Τουρκία
Iδού και τα ‘χάλια’ των φίλων και …«συμμάχων» Ιταλών με την πιο πρόσφατη ‘πιρουέτα’ τους: Μία φωνακλάδικη δήλωση με την οποία αποσύρει την ιταλική στήριξη προς τον αγωγό East Med που ενδιαφέρει σφόδρα την Ελλάδα και την Κύπρο, έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της Eni, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Κλαούντιο Ντεσκάλτσι.
Μιλώντας σε κοινοβουλευτική επιτροπή, είπε με στόμφο ότι η κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού East Med «είναι αδύνατη χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Τουρκίας!».
«Η Ιταλία, που θα αγοράσει αέριο μέσω του αγωγού αυτού, δεν μπορεί να συμμετέχει και δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το Ισραήλ, η Κύπρος και η Ελλάδα θα συμφωνήσουν δίχως τη συμμετοχή της Τουρκίας», πρόσθεσε, προσπαθώντας να ‘καπελώσει’ και τη χώρα μας.
Έκανε και περισπούδαστη ανάλυση: “Υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ της Τουρκίας και της Κύπρου που είναι δύσκολο να γεφυρωθούν και θα προκύψει σίγουρα νέα προστριβή λόγω του τουρκολυβικού μνημονίου.
Να ξέρετε ότι η όποια συμφωνία πρέπει να γίνει και με την Τουρκία.
Δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε μια συμφωνία με το Ισραήλ, την Κύπρο και την Ελλάδα για αγωγούς δίχως τη συμμετοχή της Τουρκίας.
Εμείς στην Ιταλία, δεν μπορούμε να συμμετέχουμε σε μια πολιτική συμφωνία και ως αποδέκτες του φυσικού αερίου δεν μπορούμε να αποφασίσουμε εκ μέρους των άλλων χωρών”, συμπλήρωσε.
Φίλος της στήλης που γνωρίζει πολύ καλά τα γεωπολιτικά και στρατηγικά ζητήματα της περιοχής μου είπε: «μην ακούς αυτές τις ψευτοαναλύσεις του Ντεσκάλτσι.
Οι Ιταλοί περίμεναν πρώτα να βγει νικητής –που θα βγεί- ο Ερντογάν στις εκλογές και έχουν συμφωνήσει να του πουλήσουν ένα …σκασμό οπλικά συστήματα, γι αυτό και κάνουν πίσω στον EASTMED.
Ήταν ο όρος του ψευτοΣουλτάνου της ‘Αγκυρας και οι Ιταλοί για να πάρουν τα λεφτά από τα όπλα, τον δέχτηκαν!».
Να λοιπόν που μας προκύπτει τοπική στρατιωτική δύναμη η Ιταλία με τα σπαγγέτι αραμπιάτα, τα νιόκι, τις γκοργκοντσόλες και τα χειροποίητα κοστούμια Kitton!
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: θα λάβει 2 Εκατ. ευρώ
Την Παρασκευή σε μια είδηση που δημοσιεύσαμε για την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ο δαίμων του πληκτρολογίου χτύπησε.
Το ποσό που θα λάβει η θυγατρική της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι τελικά 2 εκατ. Ευρώ, και όχι το ποσό που αναφέραμε.
Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη η θυγατρική του Ομίλου, Νέα Οδός ΑΕ, που έχει αναλάβει μεταξύ άλλων την Παλαιά Εθνική Οδό Αντιρρίου – Μεσολογγίου χάνει κέρδη διότι ο σταθμός διοδίων Γαβρολίμνης έχει κλείσει από το Δεκέμβριο του 2021 λόγω της καθίζησης της γέφυρας Ευήνου στην Αιτωλοακαρνανία.
Τα 2 εκατ. Ευρώ που θα πληρώσει το υπουργείο αφορά το έτος 2022, καθώς όποια προσπάθεια έχει γίνει για αποκατάσταση της γέφυρας και της κυκλοφορίας δεν έχει αποτελέσματα.
Επομένως οι οδηγοί ταλαιπωρούνται και ο παραχωρησιούχος μπορεί να ζητά και να λαμβάνει αποζημιώσεις βάσει της σχετικής σύμβασης.
Το υπουργείο υποδομών δεν έχει αφήσει το θέμα στην τύχη του είχε πάρει και από τον Φεβρουάριο του 2022 είχε ξεκινήσει τη διαδικασία για την κατασκευή της νέας γέφυρας που θα απαιτούσε τουλάχιστον μία διετία για να ολοκληρωθεί.
Έτσι, μέχρι το 2024 θα χρειαστεί να βρεθεί μία ενδιάμεση λύση, αλλά οι μέχρι στιγμής προσπάθειες δεν έχουν αποδώσει.
Αρχικά, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διέθεσε δύο εκατ. Ευρώ για έργα αποκατάστασης της παλιάς σιδηροδρομικής γέφυρας, η οποία θα χρησιμοποιούταν ως μεταβατική λύση.
Εν τέλει αυτή κατεδαφίστηκε και υιοθετήθηκε η λύση μιας «πρόχειρης» γέφυρας, αλλά και αυτή κατέρρευσε τον Αύγουστο του 2022.
QUIZ: Ο Τραπεζίτης και η καλλονή
Με ποιον τραπεζίτη που εργάζεται σε συστημική τράπεζα έχει δεσμό μια από τις 10 ωραιότερες γυναίκες της Ελλάδος;
Ο τραπεζίτης αυτός προέρχεται από «τραπεζικό τζάκι» καθώς και ο πατέρας του διετέλεσε κορυφαίο στέλεχος στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ελλάδος, επί πρωθυπουργίας Σημίτη.
Η καλλονή Ελληνίδα ήταν παντρεμένη με επιχειρηματία που φέρει βαρύ όνομα.
Όταν λέμε «βαρύ», εννοούμε ένα από τα 10 ισχυρότερα ονόματα της Ελλάδος.
Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- myProperty: Ψηφιακά οι δηλώσεις Φόρου Μεταβίβασης Ακινήτων από σήμερα 30/12
- Αεροπορικά δυστυχήματα: Το 2024 η πιο θανατηφόρα χρονιά στους ουρανούς από το 2018
- Αργεντινή: Κατηγορίες σε βάρος πέντε ανθρώπων για τον θάνατο του τραγουδιστή Λίαμ Πέιν
- Δημήτρης Τσιόδρας: Ορίζεται Εκπρόσωπος Τύπου της ευρωομάδας της ΝΔ