array(0) {
}
        
    
Menu
0.05%
Τζίρος: 20.62 εκατ.

INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας

            
The Wiseman

Το μυστικό της Εθνικής και του Μυλωνά, το Βατερλό των αναλυτών σε Εθνική-HSBC για Aegean, γιατί φεύγει ο Παντελιάς, οι μπηχτές Ταχιάου στην ΑΒΑΞ και ένα hot quiz με τον άυπνο fund manager

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 14.11.2023
Ο Μυλωνάς και τα μυστικά ραντεβού με 20 εφοπλιστές και επιχειρηματίες, ο επίμονος Ψάλτης, το ράλι του Κόκκαλη, ο Βασίλης Φουρλής και οι «φουκαράδες» της Trade Estates και ένα hot quiz
ΕΠΟΜΕΝΟ • 16.11.2023
Τι συμβαίνει με την τιμολόγηση της Εθνικής, οι Έλληνες Fund managers που τρέμουν τα Cyprus Confidential, η οργή εναντίον του Μανουσάκη, η AEGEAN και τα σούπερ κέρδη και η αποτελεσματική Βρεττού

Οι hot μετοχές

Χθες η αγορά ήταν εκπληκτική.

Οι τράπεζες θριάμβευσαν με αφορμή το τεράστιο ενδιαφέρον που δείχνουν οι ξένοι θεσμικοί επενδυτές για το placement της Εθνικής το οποίο φαίνεται να υπερκαλύπτεται, πάνω από 6 φορές.

Η μετοχή ΕΤΕ 0% 7,87 κέρδισε 5,80% και έκλεισε στα 5,80 ευρώ, δηλαδή 0,36 ευρώ υψηλοτέρα από το ανώτατο εύρος τιμών που δίνεται για το placement που φτάνει τα 5,44 ευρώ.

Επίσης και η επιτυχημένη πώληση του 9% των μετοχών της Alpha βοήθησε στο ανοδικό κύμα της αγοράς.

Το μεγαλύτερο ράλι το έκανε η Πειραιώς.

Κέρδισε 7% και έκλεισε στα 3,03 ευρώ, καθώς τώρα είναι η επόμενη τράπεζα που θα γίνει placement μετοχών.

Το πιθανότερο είναι ότι θα γίνει τον Μάρτιο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 2023.

 

Το μυστικό της Εθνικής: «Έρχονται» νέες εισροές στη μετοχή από 22 Νοεμβρίου;

Για την πορεία της δημόσιας προσφοράς των μετοχών της Εθνικής από το Ταμείο Χρηματοσπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), το mononews.gr σας ενημέρωνε χθες με συνεχή ροή πληροφοριών.

Άλλωστε από χθες το βράδυ ο Wiseman είχε τραβήξει την κουρτίνα, πριν καν ανοίξει το βιβλίο προσφορών, επισημαίνοντας ότι στο εξωτερικό τουλάχιστον η διάθεση είχε ήδη κλείσει.

Οι εξελίξεις στη διάρκεια της χθεσινής ημέρας μας επιβεβαίωσαν πλήρως τουλάχιστον για το εξωτερικό, καθώς στην εγχώρια αγορά για την ώρα δεν έχει καλυφθεί ακόμη ο στόχος των 150 εκατ. ευρώ.

Βέβαια, για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις, όσοι ασχολούνται με το Χ.Α. γνωρίζουν εκ πείρας ότι οι Έλληνες μπαίνουν πάντα την τελευταία ημέρα.

Οπότε υπομονή έως την Πέμπτη το απόγευμα.

Από τα μηνύματα που λαμβάνω εκτιμώ ότι η προσφορά θα υπερκαλύψει τουλάχιστον μία φορά τον στόχο και λίγο παραπάνω.

Αυτά με τη δημόσια προσφορά, η οποία θα στεφθεί από επιτυχία.

Την επομένη λοιπόν και αφού πιστωθούν οι μετοχές στις μερίδες των νέων δικαιούχων, δηλαδή στις 22 Νοεμβρίου, το free float της ΕΤΕ θα έχει αυξηθεί κατά 20% φθάνοντας περίπου στο 80%.

Η εξέλιξη αυτή συνεπάγεται ότι στους δείκτες – όπως για παράδειγμα ο MSCI – οι οποίοι σταθμίζουν τις μετοχές που μετέχουν σε αυτούς, μεταξύ άλλων και ανάλογα με το free float, ότι το ειδικό βάρος της μετοχής της ΕΤΕ θα αυξηθεί.

Συνακόλουθα, όπως συμβαίνει νομοτελειακά, θα πρέπει να έχουμε εισροές στη μετοχή της Εθνικής από θεσμικούς επενδυτές που ακολουθούν «παθητικά τους δείκτες» (passive funds).

Έτσι αν ήθελα να διακινδυνεύσω μία πρόβλεψη – παρά την αβεβαιότητα που μπορεί αυτή να εμπεριέχει τόσο λόγο χρονικής απόστασης, αλλά και για άλλους λόγους – η μετοχή την πρώτη ημέρα της διαπραγμάτευσής της (στις 22 Νοεμβρίου) δεν θα πιεστεί – παρόλο που στην αγορά θα μπουν περισσότερα χαρτιά – αλλά αναμένεται, σύμφωνα με τα παραπάνω, να κινηθεί ανοδικά.

Επίσης δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η περίπτωση της Εθνικής δεν αφορά σε αύξηση του αριθμού των μετοχών μετά από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά διάθεση στην αγορά ενός αριθμού υφιστάμενων μετοχών, οι οποίες είχαν περιέλθει στην κατοχή του ΤΧΣ.

Το Βατερλό: Οι αναλυτές της Εθνικής και της HSBC

Φίλοι αναγνώστες, χθες οι αναλυτές της Εθνικής και της HSBC στην κυριολεξία πρέπει να «λιποθύμησαν».

Οι εξιδεικευμένοι άνθρωποι που έχουν προσληφθεί για να αναλύουν τα δεδομένα των μετοχών του ελληνικού χρηματιστηρίου έπεσαν παταγωδώς έξω στις προβλέψεις τους για την AEGEAN AIRLINES.

Σε αντίθεση με τον WISEMAN που προσέγγισε με μεγαλύτερη ακρίβεια τα κέρδη της αεροπορικής για το 2023.

Προσέξτε.

Χθες ο όμιλος της AEGEAN AIRLINES ανακοίνωσε καθαρά κέρδη για το 9μηνο  του 2023, 170,7 εκατ. ευρώ.

Ο WISEMAN, πολλούς μήνες πριν, σας είχε επισημάνει σε συνεχόμενα δημοσιεύματά του ότι τα ετήσια καθαρά κέρδη της AEGEAN θα είναι minimum τα 172 εκατ. ευρώ.

Όμως οι «αναλυταράδες» της Εθνικής και της HSBC έχουν δημοσιεύσει αναλύσεις και έχουν υπολογίσει ότι τα κέρδη της εταιρείας για ολόκληρο το 2023 θα είναι 128,3 ευρώ (η Εθνική) και 133 εκατ. ευρώ (η HSBC).

Μιλάμε για το απόλυτο Βατερλό.

Εάν ήταν σε μια σοβαρή ξένη τράπεζα, στο Λονδίνο ή τη Νέα Υόρκη, σήμερα το πρωί και τα δυο αυτά αγόρια δεν θα έμπαιναν καν στο κτήριο.

Θα τους είχαν αφαιρέσει την κάρτα εισόδου και θα περνούσαν κατευθείαν στο λογιστήριο.

Άσχετοι και επικίνδυνοι.

Φίλοι αναγνώστες για μια ακόμα φορά ο WISEMAN πληροφόρησε το επενδυτικό κοινό με μεγαλύτερη ακρίβεια, σε σχέση με τους εξειδικευμένους (υποτίθεται) αναλυτές για τα αποτελέσματα της AEGEAN.

Τώρα δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν.

Εύγε! Η διοίκηση Μυλωνά πρέπει να είναι περήφανη που η Εθνική χρηματιστηριακή έχει τέτοιους αναλυτές.

Για να ξέρετε με το που βγάζει αποτελέσματα π.χ. εξαμήνου, ειδικά μια μετοχή του δείκτη FTSE25, ο ρόλος του αναλυτή είναι να προσαρμόζει τις εκτιμήσεις του σχετικά γρήγορα, εφόσον πιστεύει ότι έχει κάνει λάθος.

Στην περίπτωση του αναλυτή της Εθνικής, η Aegean έβγαλε αποτελέσματα 9μήνου στα 170,7 εκατ. ευρώ, κι ακόμα ο αναλυτής πιστεύει ότι η Aegean θα βγάλει φέτος 128,3 εκ. ευρώ κέρδη.

Να σας υπενθυμίσω ότι χθες η μετοχή έκλεισε με κέρδη 4% στα 11,80 ευρώ.

 

Παντελιάς φεύγει, Τσικριπής έρχεται στην εποπτεία των τραπεζών

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που γίνονται τις τελευταίες ημέρες στην Τράπεζα της Ελλάδος, αλλαγές που έχουν μεγάλη σχέση και με τις τράπεζες.

Η στήλη μαθαίνει ότι χθες επισημοποιήθηκε η αποχώρηση του Γενικού Διευθυντή Προληπτικής Εποπτείας και Εξυγίανσης της ΤτΕ, Σπύρου Παντελιά ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την προληπτική εποπτεία και εξυγίανση των τραπεζών.

Χμχμχμχ!!!

Τη συγκεκριμένη γενική διεύθυνση αναλαμβάνει ένα επίσης εξαιρετικό στέλεχος της Τράπεζας της Ελλάδος, ο Γιάννης Τσικριπής ο οποίος ήταν στη διεύθυνση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

Η κίνηση αυτή θα πρέπει να συνδεθεί με την προχθεσινή ανακοίνωση της τοποθέτησης από τον Γιάννη Στουρνάρα, της υποδιοικήτριας της ΤτΕ στο Εποπτικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Ο διοικητής της ΤτΕ δημιουργεί επί της ουσίας ένα ισχυρό δίδυμο Παπακωνσταντίνου στην ΕΚΤ και Τσικριπή στο κτίριο της οδού Ομήρου, το οποίο θα έχει την πλήρη εποπτεία του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

 

Τέρνα Ενεργειακή: Τι συμβαίνει;

Φίλοι αναγνώστες προ ημερών σας είπαμε ότι κάτι συμβαίνει στην ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ.

Η μετοχή από τα 14,00 ευρώ χθες έκλεισε στα 15,25 ευρώ.

Βέβαια η χθεσινή ημέρα δεν είναι ενδεικτική, καθώς πολλές μετοχές έγιναν τούρμπο.

Δεν υποστηρίζω ότι ξέρω κάτι, αλλά η συμπεριφορά της μετοχής με έχει παραξενέψει.

 

O Σκρέκας και το σχέδιο Walmart για την ακρίβεια

Τι σχέση έχει ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας με τη Walmart;

Τη συνταγή που εκτόξευσε την αμερικανική Walmart στη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ παγκοσμίως επιστρατεύει ο Κώστας Σκρέκας για να ρίξει τις τιμές στα ράφια.

Και για να γίνουμε σαφείς.

Μετά την πρωτοβουλία για Μόνιμη Μείωση Τιμής κατ’ ελάχιστον 5% και για διάστημα όχι λιγότερο από έξι μήνες σχεδιάζει μεταρρύθμιση για μόνιμες μειώσεις τιμών.

Το μοντέλο «every day low prices» είναι μια στρατηγική που εφαρμόζεται από μεγάλους λιανέμπορους παγκοσμίως με τη Walmart να έχει την πρωτοκαθεδρία.

Το 1974,  υιοθετήθηκε από τον τότε αντιπρόεδρο λειτουργιών της αμερικανικής εταιρείας επίσημα το Every Day Low Prices.

Αρχικά, η στρατηγική δεν λειτούργησε.

Αλλά μετά από περίπου έξι μήνες, οι πωλήσεις στα προϊόντα που επελέγησαν ως τεστάρισμα για τη νέα στρατηγική τιμολόγησης αυξήθηκαν κατά 127%.

Η στρατηγική αυτή εφαρμόστηκε εκτεταμένα τη δεκαετία του ’90 οδηγώντας την Walmart σε μεγαλύτερη επιτυχία, αλλά και πολλές άλλες εταιρείες να υιοθετούν το ίδιο μοντέλο, όπως για παράδειγμα η Amazon.

Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό οι προσφορές και οι εκπτώσεις ενσωματώνονται στην τιμή έτσι ώστε να υπάρχει μόνιμη μείωση τιμής.

Ο κ. Σκρέκας θέλει οι προσφορές να περάσουν στην τιμή σε μόνιμη βάση έτσι ώστε να υπάρχει μόνιμα χαμηλή τιμή. Τώρα αν θα το καταφέρει και πώς αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Το καυτό διήμερο των Σπετσών

Την τιμητική του θα έχει Νοέμβρη μήνα το κοσμοπολίτικο νησί των Σπετσών όπου, το τελευταίο διάστημα, η θερμοκρασία είναι, ούτως ή άλλως, κάπως πιο «ανεβασμένη».

Διότι στο μικρό αυτό νησί της ένδοξης Μπουμπουλίνας, με τον αριστοκρατικό αέρα και την απαράμιλλη αρχοντιά, οι καπεταναίοι θα αγαπούν πάντα, απ’ ό,τι φαίνεται, τις ναυμαχίες…

Καπεταναίοι και όχι μόνο… Και επιχειρηματίες, γόνοι καλών (και δη πλουσίων) οικογενειών, που αγάπησαν το χρήμα, την καλή ζωή, αλλά και την κινηματογραφική θέα πάνω από το Παλιό Λιμάνι, αλλά ουχί τον «συνωστισμό» σε μερικά στρέμματα γης, δίνουν μάχη για να εκτοπίσουν ο ένας τον άλλο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Άλκης Δαυίδ.

Που του πήρε ο ξάδερφος το σπίτι στις Σπέτσες και που ετοιμάζεται για νέα μάχη την εβδομάδα που έρχεται και, συγκεκριμένα, στις 23 του μηνός, μετά την κατάθεση προσφυγής για να μην κατακυρωθεί στον δεύτερο το δικό του «πατρικό».

Η προσφυγή θα εκδικαστεί ενώπιον του Εφετείου Αθηνών.

Λίγα μέτρα πιο πάνω από την οικία Δαυίδ, μία μέρα μετά, στις 24, μην έχοντας βγάλει ακόμη άκρη μ’ ένα άλλο -κυριολεκτικά αυτή τη φορά- καπετανόσπιτο, ομάδα του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων θα κάνει απόβαση στο νησί για αυτοψία.

Να μετρήσει δηλαδή… πόσο θα απέχει το σπίτι του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα από την Παναγιά Αρμάτα, τι πλάτος θα πιάσει, πόσο ψηλό θα είναι, αν στην τελική χωράει εκεί που το σχεδιάζουν ή όχι.

Είναι, βλέπετε, και ο γείτονας, Δημήτρης Προκοπίου που διαμαρτύρεται, είναι και ο δήμαρχος του νησιού που έχει κι αυτός τα δίκια του, είναι που και του εφοπλιστή μας του αρέσουν τα παλάτια, χάος!

 

Στη διαιτησία η Ολυμπία Οδός

Περαιτέρω οχυρώνεται, από ό,τι μαθαίνω, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να αντικρούσει τα επιχειρήματα της κατασκευαστικής κοινοπραξίας ΑΠΙΟ ΚΛΕΟΣ, η οποία κατασκευάζει τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος που εντάσσεται στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού.

Άτομο με πολύ καλή γνώση των όσων συμβαίνουν στο υπουργείο μου λέει ότι ο υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας έδωσε το πράσινο φως ώστε να συγκροτηθεί η επιτροπή που θα διαλέξει τον εμπειρογνώμονα για να αντικρούσει τα επιχειρήματα της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, η οποία μέσω διαιτησίας αξιώνει το επιπλέον ποσό των 90 εκατ. ευρώ.

Το παραπάνω διόλου ευκαταφρόνητο ποσό θα χρησιμοποιηθεί από την κοινοπραξία, η οποία αποτελείται από τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ και ΑΒΑΞ, προκειμένου να «ρεφάρουν» το αυξημένο κατασκευαστικό κόστος του έργου λόγω της κατακόρυφης αύξησης των τιμών που προκύπτουν από την ενεργειακή κρίση και τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Αυτό το έργο προχωρά με κανονικούς ρυθμούς παρά την εκκρεμή δικαστική διαμάχη, ενώ η απόφαση της διαιτησίας αναμένεται στο Α’ Τρίμηνο του 2024.

 

Nέες μπηχτές στην ΑΒΑΞ από Νίκο Ταχιάο

Σταματημό δεν έχουν οι μπηχτές του υπουργείου Υποδομών και της ΑΒΑΞ για τις πιθανές καθυστερήσεις της Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας, το οποίο έχει πάρει ήδη ένα χρόνο παράταση και δεν αποκλείεται αυτή να αυξηθεί.

Για να ξεκινήσω από το υπουργείο, το οποίο επιβλέπει την Ελληνικό Μετρό (αναθέτουσα αρχή του έργου αξίας 1,12 δισ. ευρώ), ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, έχει κάνει ξεκάθαρο ότι το μετρό πρέπει να παραδοθεί το 2029.

Ειδάλλως, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom που έχει πάρει το πριμ των 57,7 για την έγκαιρη υλοποίηση του έργου, θα κληθεί να το δώσει πίσω.

Μάλιστα, εξ όσων μαθαίνω το υπουργείο αναμένεται να σκληρύνει ακόμα περισσότερο τη στάση του και δεν αποκλείεται το ζήτημα της παράδοσης της Γραμμής 4 και της μοίρας του πριμ να κριθεί στις δικαστικές αίθουσες.

Από την άλλη πλευρά ο ΑΒΑΞ, όπως θα διαβάσετε σήμερα στο mononews, ετοιμάζει να προτείνει δύο λύσεις στην Ελληνικό Μετρό, ώστε να παραδοθεί το έργο στην ώρα του, τουλάχιστον φαινομενικά.

Ωστόσο, δε διστάζει να αφήσει μία μπηχτή σχετικά με τα όσα λέει ο εφοπλιστής Νίκος Πατέρας για το κόστος της μετακίνησης του εργοταξίου από το Πάρκο Ριζάρη.

Όσοι έχετε διαβάσει τις δηλώσεις του ισχυρού εφοπλιστή στο mononews, θα έχετε συμπεράνει ότι ο ΑΒΑΞ δεκαπλασίασε το αρχικό κόστος της διαδικασίας αυτής από 5 εκατ. Ευρώ που είχε προτείνει αρχικά.

Σύμφωνα, όμως, με άτομο που ξέρει πολύ καλά τα όσα συμβαίνουν στα έργα του Ομίλου, το ποσό που προτάθηκε δεν ήταν ποτέ 5 εκατ. Ευρώ και ήταν αρκετά κοντά στα 50 εκατ. Ευρώ, ενώ προσθέτει ότι αφού ο Νίκος Πατέρας θέλει να σώσει το Πάρκο καλά θα έκανε να μην το επιδιώκει με χρήματα του ελληνικού δημοσίου και εις βάρος του ΑΒΑΞ.

 

QUIZ 1: Ποιος fund manager έμπλεξε άσχημα;

Σίγουρα χθες ενημερωθήκατε για τα έγγραφα που διέρρευσαν από την Κύπρο και αποκαλύπτουν μυστικές διαδρομές χρημάτων για μία συμφωνία ύψους 40 εκατ. δολαρίων μεταξύ του Ρώσου ολιγάρχη Ρομάν Αμπράμοβιτς με τον πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν.

Οι αποκαλύψεις είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των BBC Newsnight, BBC Verify και του Panorama με το Γραφείο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας έρευνας με επικεφαλής δημοσιογράφους της Διεθνούς Κοινοπραξίας Ερευνητικών Δημοσιογράφων και της Paper Trail Media, γνωστής ως Cyprus Confidential.

Λοιπόν μαθαίνω ότι τουλάχιστον ένας fund manager στην Αθήνα, εξαιτίας των διαρροών που έγιναν από την ελεγκτική εταιρεία PWC, πλέον έχει χάσει τον ύπνο του.

Έμπλεξε.

Γιατί;

Θα σας το αποκαλύψω τις επόμενες ημέρες.

 

Quiz 2

Ποιος υπουργός λέει για συνάδελφό του -και μάλιστα εις επήκοον ούς πολλών, όχι κατ’ ίδίαν- ότι «αυτός είναι τόσο ανίκανος, που αν κατέβει σε live debate με τον… δυσλεκτικό Κασσελάκη θα χάσει πανηγυρικά.

Ο ίδιος, όχι ο Κασσελάκης!».

Λεπτομέρεια: Αμφότεροι οι υπουργοί άλλαξαν χαρτοφυλάκιο μετά τις πρόσφατες εκλογές.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποφάσισε να τους αναθέσει νέα καθήκοντα.

Ο ένας από τους δύο δυσαρεστήθηκε τα μέγιστα από το νέο χαρτοφυλάκιο, ο άλλος… ανάσανε με ανακούφιση αφού δεν άντεχε το παλαιό.

 

Quiz 3

Ποιος υπουργός που επίσης άλλαξε υπουργείο λέει σε πολύ στενό κύκλο -αλλά ο wiseman όλα τα μαθαίνει, οπότε ας μιλάει πιο χαμηλόφωνα ο υπουργός- παραπονούμενος: «Δηλαδή εμένα με άλλαξε ως αποτυχημένο από το παλιό υπουργείο ο Πρόεδρος (Σ.Σ. ο Κυριάκος Μητσοτάκης) και θεωρεί πως δικαιώθηκε;

Δεν βλέπει τι πάει να γίνει με τον καινούργιο;

Έτσι όπως πάει αυτός (Σ.Σ. ο… καινούργιος!) θα τινάξει σύντομα την μπάνκα στον αέρα.

Εγώ σέβομαι τον Πρόεδρο και δεν μιλάω, αλλά ως πότε;».

 

…κι ένα δώρο…

Κι ένα τρίτο… κουιζάκι δώρο επειδή έρχονται και γιορτές σε 40 ημέρες:

Ποιο πρώην μέλος της κυβέρνησης (δεν σας λέω αν ήταν υπουργός ή αναπληρωτής ή υφυπουργός, θα γινόταν ευκολάκι το κουίζ) λέει πως «κάποτε θα μιλήσω για ότι τράβηξα στο υπουργείο από τον… (κατονομάζει γνωστό επιχειρηματία) επειδή δεν του έδινα δουλειές παράνομα.

Αλλά στάθηκε τυχερός αυτός και άτυχος εγώ…».

Εγώ ως wiseman έχω να σχολιάσω πως όταν έχεις διαλυμένη αξιωματική αντιπολίτευση, αρχίζεις και ασχολείσαι υπέρ του δέοντος με τον εαυτό σου και αυτό δεν είναι ποτέ καλό.

Καιρός είναι να αρχίσει να «τραβάει αυτιά» ο Κυριάκος…

 

Αποποίηση ΕυθύνηςΤο περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας
Αλλαγή επαγγέλματος: 7+1 συμβουλές για τη μετάβαση και την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα στηρίζει την ευρωπαϊκή πορεία της  Σερβίας – Η συνάντηση με τον Σέρβο ΥΠΕΞ 
FutuReady 2024: Η «Γενιά Ζ» επαναπροσδιορίζει το μέλλον με τη στήριξη της Παπαστράτος
Πανελλαδικές: Λήγει την Παρασκευή η προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής
Nissan Motor: Εκτόξευση της μετοχής κατά 23,7% – Η πιθανή συγχώνευση με την Honda αλλάζει τα δεδομένα
Στο στόχαστρο Βουρλιώτη τα funds και οι εταιρείες διαχείρισης κόκκινων δανείων
Credit Agricole: Νέος CEO ο τραπεζικός βετεράνος Olivier Gavalda
Τσικαλάκης (ΠΝΟ): Βολές για τη ναυτική εκπαίδευση και για τα δικαιώματα των ναυτικών
ΥΠΕΝ: Καμία νέα οικοδομική άδεια με κίνητρα του ΝΟΚ