array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;

            
The Wiseman

Τα σενάρια της ΑΒΑΞ, η οργή της Προέδρου στη δίκη της Folli, o αστείρευτος Λαβράνος και οι πικάντικες συζητήσεις για την Ιωάννα και τον Ferragamo

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 18.12.2023
Η κρίσιμη ημερομηνία της Intrakat, γκρίνια για τις προαγωγές στην Εθνική Τράπεζα, ο Σταϊκούρας και οι καθυστερήσεις της ΑΒΑΞ, το party του Γιάννη και της Δήμητρας Κούστα και ένα quiz με τον οπαδό του Ολυμπιακού
ΕΠΟΜΕΝΟ • 20.12.2023
Οι υπέροχες 15, ο θρίαμβος των Μυτιληναίου, Στάσση, Εξάρχου και Κόκκαλη, η κόκκινη κάρτα στη Λαζαράκου για τη Folli, οι επενδύσεις της ATTICA Group, η νέα επιτυχία του Μυλωνά και ένα QUIZ με τον millionaire και τη Σταχτοπούτα

ΑΒΑΞ: Το ράλι και τα σενάρια

Άπαντες στην αγορά αναζητούν τον λόγο της νέας κατακόρυφης ανόδου της ΑΒΑΞ.

Η τιμή της μετοχής χτύπησε νέο ρεκόρ 52 εβδομάδων στα 1,85 ευρώ, με όγκο συναλλαγών τα 738.000 τεμάχια.

Η μετοχή ΑΒΑΞ 0% 1,47 από τις αρχές της χρονιάς έχει απόδοση 143,1%!!!

Οι συνέχεις καθυστερήσεις στην υλοποίηση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένες, παρόλα ταύτα είναι γεγονός ότι εντός του 2023 έχει πάρει αρκετά έργα.

Η κεφαλαιοποίηση της πλέον στα 266 εκατ. ευρώ, ενώ διαθέτει το υψηλότερο συμβασιοποιημένο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων στην ιστορία της, ύψους € 3,2 δισ. ευρώ.

Παρόλα ταύτα η εταιρεία έχει υπερβολικά μεγάλο δανεισμό στις τράπεζες, που την καθιστούν ευάλωτη.

Χθες προσπαθώντας οι ειδικοί της χρηματιστηριακής κοινότητας να διερευνήσουν τη συμπεριφορά της μετοχής, αρχίσαν να μελετούν σενάρια επι σεναρίων, τα οποία όλα είχαν ως επίκεντρο την εξαγορά της, από κάποιον δυνατό «παίκτη» στον χώρο της ενέργειας και των κατασκευών, με τεράστια ρευστότητα.

 

Μάχη Τσαμάζ-Μυτιληναίου

Επίσης χθες στην αγορά εκτός από την ΑΒΑΞ άλλες δυο μετοχές σημείωσαν υψηλό 52 εβδομάδων.

Η Τράστορ TITC -0,16% 30,90 η Intrakat ΙΝΚΑΤ -0,60% 4,95 και η Λαβιφαρμ.

Επίσης, είναι άξιο λόγου να επισημάνουμε ότι η μετοχή του ΟΤΕ ΟΤΕ -0,21% 14,07 με αξία 5,53 δισ. ευρώ, έχει κατρακυλήσει στην 5η θέση των κεφαλαιοποιήσεων, πίσω από την 3Ε, την Eurobank ΕΥΡΩΒ 0% 2,10 την Εθνική ΕΤΕ 0% 7,87 και τον ΟΠΑΠ ΟΠΑΠ -0,13% 15,68

Στην 6η θέση βρίσκεται η Mytilineos με 5,17 δισ. ευρώ.

Νομίζω ότι έως το τέλος της χρονιάς οι δυο εταιρείες, δηλαδή ΟΤΕ και Mytilineos θα βρεθούν στο ίδιο επίπεδο κεφαλαιοποιήσεων… Προβλέπω ότι ο ΜΥΤΙΛ ΜΥΤΙΛ 0% 36,70 θα είναι υψηλότερα.

Ποιος είναι ο νέος «σύμμαχος», αλλά και ανταγωνιστής του Βουρλιώτη

Σύμμαχο, αλλά ταυτόχρονα και ανταγωνιστή, αποκτά από την αρχή του έτους ο επικεφαλής της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες Χαράλαμπος Βουρλιώτης.

Και εξηγούμαι από το 2021 είχε ψηφιστεί το νέο πλαίσιο για το ξέπλυμα χρήματος, το οποίο τίθεται σε εφαρμογή από την 1.1.2024.

Από την αρχή του έτους λοιπόν τίθεται σε ισχύ το νέο πλαίσιο για το κυνήγι του μαύρου χρήματος στην Ε.Ε με τη λειτουργία της νέας Αρχής, πρόκειται για την AMLA, η οποία θα είναι η κεντρική αρχή που θα συντονίζει τις εθνικές αρχές για τη διασφάλιση της ορθής και συνεπούς εφαρμογής των κανόνων της ΕΕ.

Επομένως τούτο σημαίνει αφενός ότι το ευρωπαϊκό όργανο που δημιουργείται, θα έχει συντονιστικό ρόλο και θα αναλαμβάνει και κάποιες υποθέσεις. Αφετέρου, θα είναι δύσκολο εάν ενημερώσει για μία υπόθεση η εκάστοτε Εθνική Αρχή… να ποιήσει την νήσσαν.

Σήμερα τα κράτη – μέλη έχουν Αρχές για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και την καταπολέμηση της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, πλην όμως δεν υπάρχει η απαιτούμενη συνεργασία με τις αντίστοιχες υπηρεσίες των άλλων χωρών.

Η AMLA θα υποστηρίξει, επίσης τις Μονάδες Χρηματοοικονομικών Πληροφοριών για να βελτιώσουν την αναλυτική τους ικανότητα γύρω από παράνομες ροές και να καταστήσουν τις χρηματοοικονομικές πληροφορίες βασική πηγή για τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου.

Ακόμη, η Αρχή θα διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των Μονάδων που εδρεύουν στα κράτη – μέλη με τη θέσπιση προτύπων για την υποβολή εκθέσεων και την ανταλλαγή πληροφοριών, την υποστήριξη κοινών επιχειρησιακών αναλύσεων και τη φιλοξενία του κεντρικού διαδικτυακού συστήματος, FIU.net.

Για να τεθεί σε λειτουργία ο νέος μηχανισμός δίωξης του μαύρου χρήματος είναι οι αποφάσεις για την έδρα του AMLA και τον προϋπολογισμό του, που θα ληφθούν στο επόμενο διάστημα.

 

Οι περίεργες συμπτώσεις με τη νέα αναβολή της Δίκης των Κουτσολιούτσων που οδήγησαν στην έκρηξη της προέδρου

Θα ενημερωθήκατε χθες ότι η πολύκροτη δίκη των Κουτσολιούτσων της Folli πήρε ακόμη μία αναβολή εξοργίζοντας ακόμη και την έμπειρη και ικανή πρόεδρο του Δικαστηρίου, η οποία αναγκάστηκε να αναφωνήσει… «Έλεος».

Και προφανώς έπραξε άριστα η πρόεδρος του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας, Βασιλική Μουγιάντση.

Φίλος της στήλης, ο οποίος διακρίνεται για την καχυποψία του και παρακολουθεί την υπόθεση εκ του σύνεγγυς μου απηύθυνε το ακόλουθο ερώτημα, το οποίο και σας το μεταφέρω προς προβληματισμό, καθώς  δεν  διαθέτω απάντηση.

Διερωτήθηκε λοιπόν πώς γίνεται πάντα να αναβάλλεται η δίκη όταν πλησιάζει η κατάθεση του βασικού μάρτυρα κατηγορίας, του κ. Aντώνη Αντωνιάδη της PwC, που έκανε τον διαχειριστικό έλεγχο;

Επειδή ο Wiseman δεν πιστεύει στις συμπτώσεις, αλλά δεν διαθέτει και την απάντηση να περιορίζομαι να σας ενημερώσω κατά τη χθεσινή  δικάσιμο οι παριστάμενοι δικηγόροι δήλωσαν ξανά ότι απέχουν και πως δεν έλαβαν άδεια από τον ΔΣΑ, αυτή τη φορά με την αιτιολογία της ιδιαιτερότητας του είδους της συγκεκριμένης δίκης, καθώς και του κατηγορητηρίου της.

Ειπώθηκε συγκεκριμένα ότι είχαν λάβει άδεια για εκδίκαση των υποθέσεων του άρθρου 187/ΠΚ, αλλά τώρα τους αρνήθηκαν την άδεια -μετά την παράταση της αποχής- για τον ανωτέρω λόγο.

Η έδρα τόνισε την ανάγκη να διεξαχθεί η δίκη στην επόμενη δικάσιμο (10/01/2024), καθώς βρίσκεται ακόμη σε στάδιο α’ βαθμού και πρέπει να προχωρήσει, αλλά και να γίνει ξανά έκκληση προς τον Σύλλογο, ώστε να δώσουν την επιτέλους την άδεια.

Επόμενη δικάσιμος είναι 10/01/2024, έως τότε οψόμεθα, καθώς η αποχή θα διαρκέσει έως τις 05/01/2024 με βάση τις μέχρι τώρα πληροφορίες.

 

Ο αστείρευτος Λαβράνος

Για τον βίο και την πολιτεία των πρωταγωνιστών των υποκλοπών, Γιάννη Λαβράνου και Φέλιξ Μπίτζιου είναι γεγονός ότι τα διαβάζετε σε δυο μόνο media.

Στο mononews.gr και στο powergame.gr του Γιάννη Κουρτάκη.

Mάλιστα δεν σας κρύβω ότι τον τελευταίο καιρό διασκεδάζω αφάνταστα με τις σατιρικές εξιστορήσεις του Κουρτάκη για τις σχέσεις του Λαβράνου με τη συγχωρεμένη βασίλισσα Ελισάβετ, εξιστορήσεις που σχετίζονται με παρεμφερείς ιστορίες που κατά καιρούς σέρβιρε ο ιδιοκτήτης της Krikel σε αφελείς πολιτικούς, επιχειρηματίες και απλούς συνεργάτες  για να «κτίζει το μύθο του στην Ελλάδα».

Και με την ευκαιρία αυτή να σας αναφέρουμε κάτι που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο και κυρίως από τα στελέχη της φορολογικής διοίκησης και τον Οικονομικό Εισαγγελέα κ. Παναγιώτη Καψιμάλη, που ασχολούνται εντατικά αυτό το διάστημα με τους Λαβράνο και Μπίτζιο.

Στις βρετανικές εταιρείες που έχει συστήσει στο Λονδίνο ο Γιάννης Λαβράνος το τελευταίο δεκάμηνο τα έχει κάνει κυριολεκτικά «μαντάρα».

Και εξηγούμαι, στη Northlett Limited δηλώνει πως είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδας, ενώ στην BlueYachts Ltd δηλώνει πως είναι φορολογικός κάτοικος Κύπρου.

Παραδόξως, αυτή η σύγχυση αποτυπώνει την πραγματικότητα!

Ο Λαβράνος διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα, ωστόσο στις ελληνικές φορολογικές Αρχές δηλώνει κάτοικος Κύπρου.

Για την ακρίβεια διαμένει σε πλούσιο προάστιο των Αθηνών και μέχρι πρόσφατα η Ελληνική Αστυνομία του παρείχε υπηρεσίες φύλαξης υπερωρίες.

Είναι αυτό νόμιμο; Όχι.

Η ελληνική νομοθεσία είναι σαφής.

Ακόμη και οι κάτοικοι εξωτερικού θεωρούνται φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας όταν βρίσκονται στην χώρα για άνω των 183 ημερών αθροιστικά στη διάρκεια οποιασδήποτε δωδεκάμηνης περιόδου.

Οπότε είναι μάταιο έως και κουτό ο πρωταγωνιστής των υποκλοπών να δηλώνει φορολογικός κάτοικος Κύπρου, κάτι που ο λογιστής του Παναγιώτης (Τάκης) Καραλής έπρεπε να γνωρίζει.

Και αντιλαμβανόμαστε πως οι προσεχείς αποκαλύψεις των Αρχών θα μας τροφοδοτήσουν με αστείρευτες εξιστορήσεις για τον «φίλο της βασίλισσας Ελισάβετ»…

 

Νέα φυτοτεχνική μελέτη για το Πάρκο Ριζάρη εξετάζει η Αττικό Μετρό

Δύο λύσεις μαθαίνω ότι εξετάζει η Ελληνικό Μετρό προκειμένου να περιορίσει τις καθυστερήσεις που θα προκαλέσει στην πορεία την υλοποίησης της Γραμμής 4 η απόφαση του ΣτΕ για το πάρκο Ριζάρη.

Άνθρωπος με πολύ καλή γνώση των όσων συμβαίνουν στην Ελληνικό Μετρό μου αναφέρει ότι και οι δύο λύσεις έχουν να κάνουν με τη τεχνική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που ζήτησε το ΣτΕ.

Η πρώτη λύση αφορά στην εκπόνηση νέας φυτοτεχνικής, η οποία θα αποσταλεί στο υπουργείο περιβάλλοντος και ενέργειας που έχει στα χέρια του ήδη την ΤΕΜΕΠ.

Για τη διαδικασία θα χρειαστούν έξι με δώδεκα μήνες και στη συνέχεια η ταχύτητα της έκδοσης της ΤΕΜΕΠ θα είναι ζήτημα του υπουργείου περιβάλλοντος.

Η άλλη λύση είναι να δώσει το συντομότερο δυνατόν το υπουργείο Περιβάλλοντος το «πράσινο φως» για τη μελέτη και να περάσει ως έχει.

Ωστόσο, σε αυτό το ενδεχόμενο ο εφοπλιστής Νίκος Πατέρας, που είχε ήδη προσφύγει στο ΣτΕ για το πάρκο Ριζάρη, εμφανίζεται  έτοιμος να προσβάλει εκ νέου στο ΣτΕ τη μελέτη.

Αν κρίνω από τη σπουδή με την οποία το δικαστήριο εξέδωσε και κοινοποίησε την απόφαση του, τότε μπορούμε να κάνουμε και εδώ λόγο για έναν επιπλέον χρόνο αναμονής.

Σε κάθε περίπτωση,  στην Ελληνικό Μετρό βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο και υποστηρίζουν ότι ένας χρόνος καθυστέρησης ύστερα από την απόφαση του ΣτΕ ήταν μια αναμένονται έκβαση.

Προσθέτουν, δε, ότι ο σταθμός του Ευαγγελισμού, είναι το σημείο συνάντησης των δύο μετροποντίκων.

Επομένως, τα μηχανήματα θα μπορούν να σκάβουν και να προχωρά μελετητικά το θέμα του πάρκου Ριζάρη.

 

«Υπουργείο έχουμε, αλλά…» ήταν το καρφί που έπεσε λίγο βαρύ…

Είχε παρασκήνιο με νόημα η πρόσφατη παρουσίαση μελέτης του ΙΟΒΕ για την πρόοδο της μεταποίησης στην Ελλάδα, αλλά και τις προοπτικές της εγχώριας μεταποίησης.

Ο πρόεδρος της «Ελληνικής Παραγωγής» Μιχάλης Στασινόπουλος (της γνωστής βιομηχανικής οικογένειας του Ομίλου VIOHALCO) ζήτησε επίμονα να συσταθεί Υπουργείο Βιομηχανίας «ώστε να υπάρχει ένας και μόνο συνομιλητής που να έχει τη συνολική ευθύνη για τη μεταποίηση».

Θυμίζω ότι η «Ελληνική Παραγωγή – Συμβούλιο Βιομηχανιών για την Ανάπτυξη» είναι Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που έχουν ιδρύσει βαριές βιομηχανίες με σημαδιακό σλόγκαν «για την Ελλάδα που δημιουργεί, καινοτομεί και παράγει».

Στο ουσιαστικό αίτημα Στασινόπουλου απάντησε σχεδόν αμέσως ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε πως «η Ελλάδα έχει υπουργείο Βιομηχανίας και δεν είναι άλλο από το υπουργείο Ανάπτυξης».

Κάποιοι παριστάμενοι είπαν πως «Ο Σκρέκας σήκωσε το γάντι, αλλά τα λέει στην… πεθερά για να τα ακούει η νύφη», κατονομάζοντας μάλιστα ως «νύφη», συνάδελφο του κ. Σκρέκα στο Υπουργικό Συμβούλιο, με τον οποίο υπάρχουν γνωστές αντιπαραθέσεις, συνήθως ευγενικές και… υπόγειες, κάποτε όμως έως πολύ ‘φωναχτές’».

Άλλος παριστάμενος όμως, από τον χώρο του επαγγελματικού μάνατζμεντ και μάλιστα επιτυχημένος, έδωσε διαφορετική διάσταση ψιθυρίζοντας στο αυτί του wiseman: «Ο Μιχάλης (Σ.Σ. Στασινόπουλος, άρα VIOHALCO οτιδήποτε και αν σηματοδοτεί αυτό) δεν είπε ότι δεν υπάρχει Υπουργείο ή τέλος πάντων Τομέας Βιομηχανίας στην κυβέρνηση…».

«Αλλά, τότε  τι εννοούσε ακριβώς;» ρώτησα ως φιλομαθής wiseman εγώ.

«Δεν κατάλαβες; Είπε ουσιαστικά πως Υπουργείο έχουμε, υπουργό να συνεννοηθούμε δεν έχουμε» μου απάντησε, αλλά εγώ βρήκα το υπαινικτικό καρφί πολύ βαρύ και ολίγον άδικο…

 

Ένας φίλος με ρωτάει για το Airbnb και το Υπουργείο και απλώς μεταφέρω το ερώτημα…

Μαθαίνω πως το Υπουργείο Τουρισμού θα αναλάβει νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου να επεκταθεί, αλλά κυρίως να εξειδικευτεί σε βάθος το πλαίσιο των βραχυχρόνιων μισθώσεων ακινήτων, αυτό που σε απλά ελληνικά αποκαλούμε Airbnb.

Είναι γνωστό (το έχει γράψει και το mononews.gr) ότι θα τεθεί  όριο 60 ημερών στη διάρκεια της μίσθωσης, προκειμένου να λογίζεται ως βραχυχρόνια.

Μάλιστα, το όριο των 60 ημερών δεν θα αφορά στη διάρκεια των μισθώσεων μέσα στο χρόνο (ρύθμιση ζητηθεί παλαιότερα αλλά δεν εισακούστηκε), αλλά τη διάρκεια κάθε μίσθωσης ξεχωριστά.

Φίλος επιχειρηματίας στον τουρισμό που διάβασε με προσοχή το mononews.gr με πήρε τηλέφωνο και με ρώτησε : «Τον σχετικό νόμο θα τον περάσει το Υπουργείο Τουρισμού;

Και… συμφωνούν όλοι εκεί στο υπουργείο για το γράμμα και το πνεύμα του νομοθετήματος;

Οι σχέσεις τους με το υπουργείο Οικονομικών είναι άριστες;

Ρωτάω με νόημα διότι… γνωρίζω πολλά και θυμάμαι ακόμη περισσότερα!» και έκλεισε το τηλέφωνο πριν προλάβω να ζητήσω διευκρινίσεις.

Τέλος πάντων, όποιος έχει αντιρρήσεις να σηκώσει το χέρι του, αλλά να το σκεφθεί δίπαξ, δηλαδή δύο φορές κυρίως εάν στο παρελθόν είχε τριβές με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη…

 

Έριξε άγκυρα το «Αλεξανδρούπολις» και ποιος ξεκίνησε το έργο 15 χρόνια πριν

Όπως ακριβώς σας πληροφορούσαν αναλυτικά από τον Οκτώβριο, αλλά σας έγραψαν και πολύ πρόσφατα ο wiseman και το mononews.gr, «έπιασε» Θρακικό Πέλαγος ανοιχτά της Αλεξανδρούπολης, το «Αλεξανδρούπολις», η πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU).

Είχε ξεκινήσει από τη  Σιγκαπούρη στις 26 Νοεμβρίου αφού ολοκλήρωσε 300 ημέρες μετατροπής στο ναυπηγείο Seatrium.

Σε λίγες ημέρες το FSRU θα δέσει μόνιμα μέσω πλέγματος ασφαλούς αγκυροβόλησης 12 σημείων.

Μετά την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής λειτουργίας του τερματικού σταθμού, θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία, μέχρι τον Μάρτιο του 2024 και θα έχει δυνατότητα επαναεριοποίησης 5,5 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων ετησίως.

«Η σημερινή ημέρα, με την άφιξη του πρώτου ειδικά διαμορφωμένου δεξαμενόπλοιου της Gastrade, αποτελεί για όλους εμάς μια ιδιαίτερα ξεχωριστή ημέρα», είπε στην ομιλία της η Πρόεδρος της Εταιρείας κυρία Ελμίνα Κοπελούζου, ενώ δίπλα της βρισκόταν ο αδελφός της Χρήστος Κοπελούζος.

Η κ. Ελμίνα Κοπελούζου στη συνέχεια έκανε μία σημαδιακή αφιέρωση: «Από την πλευρά μου, θα ήθελα να αφιερώσω την ημέρα αυτή στον πατέρα μου, Δημήτρη Κοπελούζο, ο οποίος βλέπει ένα τόσο σημαντικό έργο, που ο ίδιος οραματίστηκε και έβαλε σε τροχιά 15 χρόνια πριν, να μπαίνει σήμερα στην τελική ευθεία υλοποίησής του»…

 

Η Ιωάννα, ο Ferragamo και οι πικάντικες συζητήσεις

Το πιπεράτο φιλέτο είναι πολύ καλό.

Η γεύση εξαιρετική.

Το πιπέρι όσο πρέπει, ο συνδυασμός με κόκκινο, εκλεκτό κρασί θαυμάσιος.

Οι συζητήσεις το Σάββατο βράδυ στο εστιατόριο Lolita’s έγιναν ακόμα πιο ενδιαφέρουσες και «πικάντικες» όταν εμφανίστηκε η υπέροχη Ιωάννα Μαρινοπούλου-Ferragamo, συνοδευόμενη από τον σύζυγο της Leonardo Ferragamo, Ιταλό businesman, ιδιοκτήτη της διάσημης φίρμας.

Μαζί με το ζευγάρι και ένας νεαρός, πιθανότατα ο γιος της.

Η Μαρινοπούλου έχει δυο γιους από τον προηγούμενο γάμο της με τον τέως επιχειρηματία Πάνο – Πανάρα Μαρινόπουλο, ο οποίος έχει σχεδόν εξαφανιστεί από την κοσμική Αθήνα.

Τα περισσότερα τραπέζια σχολίασαν αμέσως την παρουσία του Ferragamo και της Ελληνίδας designer και ιδρύτρια του JPM Design Studio.

Κούνησα το κεφάλι μου βαριεστημένα.

Σκέφτηκα ότι λίγοι και λίγες κινούνται έχοντας σαν γνώμονα την υψηλή αισθητική και το φίνο γούστο.

Στη συνέχεια, από ό,τι έμαθα, πολλοί από όσους ήταν στο γνωστό resto, ανηφόρησαν προς την περιοχή του Ψυχικού – Φιλοθέης σε πάρτι που τελείωσε μετά τις 04:00 το πρωί.

Oh, my god!!!

Η Ιωάννα Μαρινοπούλου στο Lolita’s, το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

 

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα
Σταϊκούρας: Εκατοντάδες νέα λεωφορεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Αυξήσεις – σοκ στην ακτοπλοΐα: Έως 10%-15% για Αιγαίο και Κρήτη, από 12% έως 30% για Αδριατική!
Θέμα χρόνου η πώληση των σούπερ μάρκετ «Κρητικός» – Ο Μασούτης και το τίμημα του deal
Honda-Nissan: Το ριψοκίνδυνο σχέδιο μιας ιστορικής συγχώνευσης – Η επέλαση της Κίνας και οι κινήσεις επιβίωσης
Γιατί σκοτείνιασε η Εθνική και τα μυστήρια της Τέρνα, η σφήνα Μάρη στο OPEN, οι 900 ημέρες της ΑΒΑΞ, η μεταγραφή του Στάσση, ο «σπρίντερ» Πιέρ, η συμμαχία Εξάρχου και Καλλίνικου, τι ακούγεται για τον ανασχηματισμό, στο +15% τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το save the date για τον JJC
Skyline: Το επόμενο βήμα μετά το deal των 400 εκατομμυρίων ευρώ