array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση

            
The Wiseman

Πώς ο Εξάρχου αιφνιδίασε Ταχιάο και Κουρέτα, τα παιχνίδια με την αποτίμηση του Ελ. Βενιζέλος, οι νέες δουλειές Περιστέρη και Στάσση, και ο άγνωστος εφοπλιστής Θεοδωρίδης, η απαγωγή και τα λύτρα

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 16.01.2024
Το ρεκόρ της Mytilineos, τα δυο hot news για την Πειραιώς, ο Κωστόπουλος και η Morgan, οι νέες business των Κοντογούρη και Μυλωνά, και η συνέχεια στο love story του fund manager και της δημοσιογράφου
ΕΠΟΜΕΝΟ • 18.01.2024
Ο άθλος του Μυτιληναίου και 3 διδακτικές ιστορίες, στη φάκα της ΑΑΔΕ Μπίτζιος και Λαβράνος, τι ζητάει ο Πιερ, οι μπηχτές Σταϊκούρα στην ΑΒΑΞ και η εμπιστοσύνη των αναγνωστών στο mononews.gr

Παιχνίδια με την αποτίμηση του Ελ. Βενιζέλος και ο κανόνας του Warren Buffett

Μία εβδομάδα πριν ξεκινήσουν οι ανάδοχοι τα «roadshows» σε θεσμικούς του εξωτερικού για την ΙΡΟ του Ελ. Βενιζέλος και απ΄ό,τι αντιλαμβάνομαι, ήδη ερρίφθησαν τα «πρώτα τροχιοδεικτικά» για την αποτίμηση του αεροδρομίου.

Χθες, δημοσιεύτηκε μία ανάλυση στο Reuters, η οποία σε αδρές γραμμές υποστήριζε ότι τα έσοδα του αεροδρομίου έχουν πιάσει ταβάνι, επομένως η αποτίμηση των 3 δισ. ευρώ, με την οποία  πάνω – κάτω επιδιώκει η Κυβέρνηση να γίνει η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών, είναι λίγο «γενναιόδωρη».

Όπως είχαμε γράψει και εμείς χθες, όλοι οι αναλυτές συγκλίνουν ότι τα ΕΒΙΤDΑ του Ελ. Βενιζέλος θα υποχωρήσουν τα επόμενα χρόνια.

Ο Wiseman, ανέφερε χθες, ότι τα ΕΒΙΤDΑ του 2024 θα κυμανθούν στα 370 εκατ. ευρώ, αλλά το Reuters τα κατεβάζει ακόμη περισσότερο στα 350 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία, τα άλλα μεγάλα αεροδρόμια αποτιμώνται περίπου 9 φορές τα ΕΒΙΤDΑ.

Επομένως φθάνουμε στα 3,150 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου και του χρέους).

Aν αφαιρεθεί το χρέος των περίπου 800 εκατ. ευρώ, τότε η «δίκαιη αποτίμηση» διαμορφώνεται στα 2,350 δισ. ευρώ.

Η αίσθησή μου είναι ότι μέχρι να οριστικοποιηθεί η τιμή στην οποία θα γίνει η δημόσια προσφορά, θα ασκηθούν πιέσεις προκειμένου η αποτίμηση να διαμορφωθεί σε πιο ελκυστικό επίπεδο για τους επενδυτές.

Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να ξεχνάμε τη ρήση του Warren Baffett, «τιμή είναι αυτό που πληρώνεις, ενώ αξία είναι αυτό που παίρνεις τελικά».

 

Πωλητήριο βάζουν οι τράπεζες στην AVRAMAR, αναζητώντας τον επενδυτή που θα την αποκτήσει

Σε αλλαγή σελίδας φαίνεται ότι οδηγείται τελικά η πολύπαθη AVRAMAR, καθώς απ’ ό,τι φαίνεται οι πολλά υποσχόμενοι ιδιοκτήτες της, το fund Mubadala και Αmera, δεν είναι διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι τους για να στηρίξουν την εταιρεία.

Έτσι, απ’ ό,τι μαθαίνω, οι πιστώτριες τράπεζες είναι αποφασισμένες να αναζητήσουν πλέον νέο ιδιοκτήτη, ρίχνοντας, όμως, σε νέες πιστώσεις τον «Πίθος των Δαναΐδων».

Όπως μαθαίνω, έχει κλείσει συμφωνία για να χορηγηθεί μέχρι το τέλος του μήνα δάνειο ύψους 20 εκατ. ευρώ στην εταιρεία, έτσι ώστε να καλύψει τρέχουσες ανάγκες, όπως είναι οι ιχθυοτροφές που χρειάζονται τα ψάρια.

Οι τράπεζες έχουν κάνει κάποιες πρώτες επαφές με επενδυτές από την Ισπανία και την Ελλάδα που έδειξαν ενδιαφέρον για την απόκτηση της εταιρείας.

Πάντως, η καταμέτρηση των ιχθυοπληθυσμών που υπάρχουν στις δεξαμενές της AVRAMAR, από Νορβηγούς ειδικούς, δεν έδειξε διαφορές στο πλήθος των ψαριών με όσα υποστήριζε η εταιρεία.

Να σημειωθεί ότι τα προβλήματα της AVRAMAR ξεκίνησαν από τις αρχές του 2023, όταν το management της εταιρείας αναθεώρησε επί τα χείρω, από τα 50 εκατ. ευρώ στα 30 εκατ. ευρώ, τα EBITDA για το 2023 και ζήτησε να λάβει δάνειο ύψους 15 εκατ. ευρώ, για την κάλυψη γενικών αναγκών της εταιρείας.

Η AVRAMAR δημιουργήθηκε το 2019 από την τριπλή συγχώνευση των εταιρειών ιχθυοκαλλιέργειας Νηρεύς-Σελόντα-Περσεύς.

Tότε αναδιαρθρώθηκαν δάνεια ύψους 250 εκατ. ευρώ και έλαβε σχεδόν άλλα 100 εκατ. ευρώ επιπλέον.

Τα δάνεια αυτά – που έχουν χορηγηθεί από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες – σήμερα είναι σε αναστολή δόσεων.

 

Αλέξανδρος Εξάρχου: Πώς αιφνιδίασε Ταχιάο και Κουρέτα

Λίγες ώρες μετά την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ από την Intrakat ΙΝΚΑΤ -0,60% 4,95 στα τέλη του 2023, ο επικεφαλής και βασικός μέτοχος της εισηγμένης, Αλέξανδρος Εξάρχου, λαμβάνει μια καίρια απόφαση.

Ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη να επιθεωρήσει το έργο του Μετρό και ορίζει αμέσως επικεφαλής τον στενό του συνεργάτη Τάσο Αρανίτη.

Ο μπαρουτοκαπνισμένος Αρανίτης ξέρει ότι δεν πρέπει να καθυστερήσει ούτε λεπτό.

Ταυτόχρονα, ο Εξάρχου δεν τσιγκουνεύεται τα λεφτά.

Αποφασίζει εκείνες τις ημέρες να ρίξει άμεσα 20 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση του έργου.

Και λίγο πριν ολοκληρωθεί το 2023 ρίχνει επιπλέον  20 εκατ. ευρώ.

Δηλαδή, σύνολο μέχρι στιγμής 40 εκατ. ευρώ.

Τις ημέρες που ο Εξάρχου δεσμεύτηκε να παραδώσει το έργο εντός του 2024 κάποιοι χαμογέλασαν σκωπτικά.

«Έπεσαν και στοιχήματα ότι αποκλείεται η ΑΚΤΩΡ να καταφέρει σε 12 μήνες να τελειώσει το έργο», έλεγαν οι ανταγωνιστές της κατασκευαστικής και του φιλόδοξου επικεφαλής (δικηγόρου στο επάγγελμα) και μέτοχου της εισηγμένης Intrakat.

Χθες ήταν, όμως, η ημέρα του Εξάρχου.

Στη Θεσσαλονίκη, ο έμπειρος υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, μαζί με τον Νίκο Κουρέτα, τον δραστήριο επικεφαλής της Ελληνικό Μετρό, όχι μόνο αιφνιδιάστηκαν ευχάριστα από την πορεία του έργου όταν το επιθεώρησαν, αλλά έδωσαν συγχαρητήρια στον Εξάρχου για την ταχύτατη εκτέλεση των εργασιών.

Όπως άπαντες γνωρίζετε, ο Ταχιάος είναι μηχανικός.

Άρα, δεν μπορεί να τον ξεγελάσει κανένας.

Όπως επίσης και τον Κουρέτα, που είναι επίσης μηχανικός και έχει επιβλέψει από το 2000 πολλά έργα.

Μάλιστα, δεν είναι τυχαίο ότι στην ξενάγηση που έγινε στο έργο κάποια στιγμή ο κ. Κουρέτας αιφνιδιάστηκε, καθώς ένα τμήμα του έχει ολοκληρωθεί, ενώ ο ίδιος νόμιζε ότι θα χρειαζόντουσαν περισσότερες εβδομάδες για το συγκεκριμένο σημείο του.

 

Εύσημα Ταχιάου σε Εξάρχου και ΑΚΤΩΡ για το Μετρό

Εμφανώς ικανοποιημένος μαθαίνω ότι έμεινε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, από την παρουσία που του έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρος Εξάρχου, αναφορικά με την πρόοδο του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, όπως μου μετέφεραν, ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις που είχε ότι «είναι η πρώτη φορά που φαίνεται ότι το έργο προχωρά και τελειώνει».

Το στοίχημα που έχουν βάλει στον Άκτωρα είναι το έργο να έχει παραδοθεί μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο.

Εξ όσων είμαι σε θέση να ξέρω, ο υφυπουργός δείχνει εμπιστοσύνη στην ΑΚΤΩΡ, καθώς ανήκει πλέον στην Intrakat, η οποία διοικείται από πανίσχυρους οικονομικά μετόχους και με τις κινήσεις που κάνει αναρριχάται στην κορυφή της εγχώριας κατασκευαστικής αγοράς.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο Νίκος Ταχιάος φέρεται να δήλωσε χθες ότι η ΑΚΤΩΡ έχει επιδείξει σημαντική κινητικότητα και ότι εμπιστεύεται τη διοίκησή της για την έγκαιρη λειτουργία του Μετρό της συμπρωτεύουσας.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από το γεγονός ότι η προηγούμενη διοίκηση της ΑΚΤΩΡ δεν είχε δείξει την ίδια θέρμη για την υλοποίηση του έργου.

Αυτός ήταν και ο λόγος που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, ήταν φειδωλός ως προς την πληρωμή αποζημιώσεων και λογαριασμών για το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς υπήρχε ο φόβος ότι τα ποσά αυτά θα χρησιμοποιηθούν για άλλα έργα της κατασκευαστικής.

 

Τροχοδρομεί το σχέδιο της HIG Capital για την υπερδύναμη στα logistics

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σχέδιο της αμερικανικής HIG Capital για τη δημιουργία του μεγαλύτερου «παίκτη» στην αγορά των logistic.

Το νέο βήμα αφορά στη συγχώνευση των εταιρειών που εξαγόρασε.

Σε δεύτερη φάση, θα συγχωνευτούν με τον «ηγέτη» του κλάδου, «Ορφέα Βεϊνόγλου», το πλειοψηφικό πακέτου του οποίου ανήκει επίσης στο fund.

Επόμενα βήματα της HIG είναι εξαγορές σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Αυστρία, Σλοβενία και μεσοπρόθεσμα στη Γερμανία, με στόχο τη δημιουργία μιας ενοποιημένης εταιρείας logistics, που θα μεταφέρει προϊόντα από το λιμάνι του Πειραιά προς βορρά.

Οι συνολικές επενδύσεις που υλοποιεί η HIG στα ελληνικά logistics ανέρχονται σε 450 εκατομμύρια ευρώ και θα έχουν ως αποτέλεσμα να αποκτήσει μερίδιο αγοράς περί του 18%.

Το μεγαλύτερο έργο της είναι η μετατροπή του οικοπέδου της Ελληνικής Χαλυβουργίας, στον Ασπρόπυργο, στο πρώτο trimodal logistics park της χώρας (κέντρο αποθήκευσης και μεταφορών μέσω πλοίου, σιδηροδρόμου και οδικού δικτύου).

 

Eurobank Equities: Τι βλέπει για Mytilineos

Σημαντικά περιθώρια ανόδου – άνω του 19% – από τα τρέχοντα επίπεδα τιμών «βλέπει» η Eurobank Equities για τη μετοχή της Mytilineos, τοποθετώντας τον πήχη στα 45,20 ευρώ, από 40,30 ευρώ προηγουμένως, και πλέον βρίσκεται στο group των αναλυτών που δίνουν στη MYTILINEOS τιμή-στόχο άνω των €45, μαζί με τις Morgan Stanley, Citi, EUROXX, Optima και EDISON.

Στην έκθεσή της, με τίτλο «Not your everyday RES play», η Eurobank Equities τοποθετεί την εκτιμώμενη κερδοφορία EBITDA για το 2023 στο 1 δισ. ευρώ, εκτιμώντας πως ο όμιλος αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 19% το 2023.

Παράλληλα, oι αναλυτές της Eurobank Equities προβλέπουν πως η MYTILINEOS θα συνεχίζει να εμφανίζει διψήφια ανάπτυξη τόσο φέτος όσο και το 2025, με στήριξη από τις ισχυρές προοπτικές του κλάδου ενέργειας.

Πιο αναλυτικά, για το 2023 ο αναλυτής της Eurobank Equities προβλέπει EBITDA €982 εκατ. τα οποία προσεγγίζουν τα €1,1 δισ. το 2024 και ξεπερνούν τα €1,2 δισ. το 2025.

 

Mπρος – πίσω με το μετοχικό κεφάλαιο της ΜΕΒΓΑΛ

Σε αύξηση, αλλά και σε μείωση μετοχικού κεφαλαίου προχώρησε η ΜΕΒΓΑΛ στην εκπνοή της περσινής χρονιάς.

Η «leader» στην αγορά της Βορείου Ελλάδας γαλακτοβιομηχανία, με επικεφαλής τη Μαίρη Χατζάκου και αντιπρόεδρο τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος απέκτησε το 21,6% των μετοχών το 2021, σε έκτακτη αυτόκλητη γενική συνέλευση των μετόχων, στις 29 Δεκεμβρίου 2023, αποφάσισε την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 13,129 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση έγινε με την έκδοση  13.129.754 νέων ονομαστικών μετοχών, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ.

Παράλληλα, αποφασίστηκε η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 6.564.877 ευρώ, με σκοπό την ισόποση μείωση ζημιών και ακύρωση όλων των υφιστάμενων, πριν από την προηγούμενη αύξηση μετοχικών τίτλων.

Σήμερα, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 13.129.754 ευρώ, διαιρούμενο σε ισόποσες μετοχές ονομαστικής αξίας 1 ευρώ η καθεμία.

Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία, η οποία με βάση τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις του 2022 πέτυχε τζίρο 153,8 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 18,68%, δέχτηκε πίεση στην κερδοφορία της λόγω υψηλού ενεργειακού κόστους και πληθωριστικών πιέσεων.

Επομένως, το ποσοστό μεικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 17,38%, παρουσιάζοντας μείωση κατά 4,3%, έναντι 21,67% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Σχεδόν το 40% του τζίρου της προέρχεται από το εξωτερικό, εκεί όπου δίνει πλέον μεγάλη έμφαση.

Άλλωστε, βασικός πυλώνας της στρατηγικής του Σπύρου Θεοδωρόπουλου είναι η διεθνοποίηση των εταιρειών που εξαγοράζει ή συμμετέχει μετοχικά.

 

O Στάσσης αγοράζει από Περιστέρη και «θωρακίζει» την Κρήτη

Ο Γιώργος Στάσσης και η ΔΕΗ βρίσκονται ένα βήμα πριν από την αγορά και τη μετεγκατάσταση στην Κρήτη της μονάδας «ΗΡΩΝ 1» που βρίσκεται στη Βοιωτία, από τον Γιώργο Περιστέρη και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Το καλοκαίρι του 2024, η Κρήτη, λόγω μεγάλης τουριστικής προσέλευσης, θα έχει έλλειμμα ηλεκτρικής ενέργειας γύρω στα 200 Μεγαβάτ, ενώ το καλοκαίρι του 2025 γύρω στα 300.

Σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΝ, (έτσι μου λένε, έτσι σας μεταφέρω) ο… καλός φίλος της στήλης Μάνος Μανουσάκης του ΑΔΜΗΕ καθυστερεί χαρακτηριστικά την καλωδιακή διασύνδεση Λαυρίου-Κρήτης.

Η τουριστική περίοδος, όμως δεν περιμένει και έτσι τη λύση ανέλαβε να δώσει ο Στάσσης και η ΔΕΗ.

Ο Στάσσης πήγε και βρήκε τον Γιώργο Περιστέρη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 0,80% 17,68 και του ζήτησε να εξαγοράσει τη μονάδα  «ΗΡΩΝ 1», ισχύος 147 μεγαβάτ, και να τη μεταφέρει από τη Βοιωτία στο νησί.

Ο Περιστέρης κατ’ αρχήν δέχτηκε και όπως πληροφορείται ο Wiseman, το «deal» βρίσκεται επί θύραις και δύσκολα μπορεί πλέον να χαλάσει, ασχέτως εάν «ο διάβολος βρίσκεται στις λεπτομέρειες», όπως λένε οι Αγγλοσάξωνες ή όσοι Έλληνες έχουν πολύ καλές σχέσεις με Λονδίνο και μιλούν άπταιστα αγγλικά.

Ακριβώς από τον φόβο της έξωθεν παρέμβασης, οι συζητήσεις των δύο κρατήθηκαν απολύτως μυστικές τόσο καιρό.

Ούτε ο Σκυλακάκης δεν ήξερε μέχρι πρότινος τον τρόπο με τον οποίο ο Στάσσης θα έλυνε το πρόβλημα της Κρήτης.

Η μονάδα της  «ΗΡΩΝ 1», θα εγκατασταθεί στην Κρήτη αργά φέτος το φθινόπωρο ή τον χειμώνα και θα αξιοποιηθεί το καλοκαίρι του 2025.

Είναι διπλού καυσίμου και μπορεί να λειτουργήσει και με ντίζελ.

Για το καλοκαίρι φέτος, η ΔΕΗ θα «παίξει» με την αναβάθμιση των τοπικών σταθμών  ντίζελ.

Το βάρος θα σηκώσουν ο ΑΗΣ Λινοπεραμάτων και ο Ατμοηλεκτρικός Σταθμός στην Ξυλοκαμάρα Χανίων.

Αν και έχω τη βεβαιότητα πως μετά τον σημερινό Wiseman και την είδηση που σας έδωσε το mononews.gr, το… βάρος θα κληθούν να σηκώσουν και άλλοι.

Ο νοών νοείτω…

 

Χριστίνα Κεφαλογιάννη: Μετρημένη και ακριβής

Μετρημένη, ακριβής, σοβαρή και με στόχευση.

Αυτές τις λέξεις χρησιμοποιεί το περιβάλλον της νέας αναπληρώτριας Περιφερειάρχη Αττικής, Χριστίνας Κεφαλογιάννη, για να τη χαρακτηρίσει.

Η κ. Κεφαλογιάννη, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την ανεύρεση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών γύρω από τον τουριστικό κλάδο και με την επένδυση σε νεοφυείς εταιρείες, ειδικά στον χώρο των νέων τεχνολογιών, είναι η πρώτη αναπληρώτρια Περιφερειάρχης και με όλους τους τρόπους εκφράζει τη θέληση και το πείσμα της να πετύχει και σε αυτόν τον νέο της ρόλο.

Άλλωστε στη συνέντευξη, που παραχώρησε στο Mononews, φάνηκε ότι γνωρίζει τις παθογένειες της Περιφέρειας και ότι είναι πρόθυμη να εργαστεί σκληρά για το κοινό καλό.

 

Άρης Θεοδωρίδης: Ο άγνωστος εφοπλιστής, η απαγωγή και το χτύπημα στην Ερυθρά

Το Bulker που χτυπήθηκε χθες στην Ερυθρά Θάλασσα ανήκει σε έναν άγνωστο, στο ευρύ κοινό, εφοπλιστή.

Τον 91χρονο Άρη Θεοδωρίδη.

Είναι βασικός μέτοχος της Vulcanus Technical Maritime Enterprises που έχει στην ιδιοκτησία της 5 πλοία.

Η ιστορία του είναι πράγματι συγκλονιστική.

Γεννήθηκε στη Δράμα το 1934.

Όταν τελείωσε το εξατάξιο γυμνάσιο της πόλης, το 1952, αποφασίστηκε από την οικογένειά του, κατόπιν δικής του επιμονής, να πάει στην Ιταλία για να σπουδάσει μηχανολόγος.

Τότε τα έξοδα της φοίτησης στην Ιταλία, όπως τα είχε υπολογίσει, ήταν περίπου τα ίδια, όπως αν σπούδαζε στην Αθήνα.

Στην Ιταλία, όπως αφηγείται ο ίδιος: «Πήγαν τέσσερις φίλοι και συμμαθητές από τη Δράμα και, ταξιδεύοντας τρεις μέρες με το σιδηρόδρομο, το μουντζούρη, όπως λεγόταν τότε, μέσω Γιουγκοσλαβίας, φτάσαμε στην Πάντοβα.

Μεγάλη πανεπιστημιούπολη, πολύ όμορφη μεσαιωνική πόλη, αλλά κλίμα τρομερά δύσκολο.

Έβρεχε συνέχεια, κρύο, υγρασία.

Αφήναμε τα παπούτσια μας το βράδυ κάτω από το κρεβάτι και το πρωί τα βρίσκαμε μουχλιασμένα.

Αποφασίσαμε και οι τέσσερις να κάνουμε μετεγγραφή στο πανεπιστήμιο της Νάπολης.

Εκεί βρήκαμε ίδιο κλίμα με της Ελλάδας, ανθρώπους πολύ φιλικούς, φιλόξενους, πρόσχαρους.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, στο τρίτο έτος της φοίτησής μου έγινε από τον Μαρκεζίνη υποτίμηση της δραχμής κατά 100% έναντι των ξένων νομισμάτων, και το δολάριο ανέβηκε από τις 15 δραχμές στις 30.

Τότε τέθηκε το θέμα να γυρίσω πίσω στην Ελλάδα, λόγω οικονομικών δυσκολιών.

Αντ’ αυτού, όμως, και χάρη στη φιλία μου με τον Νίκο Τομάζο, βρήκα μερική απασχόληση στο ελληνικό ναυτικό πρακτορείο της οικογένειας Τομάζου, όνομα συνυφασμένο απόλυτα με την ελληνική ναυτιλία».

Ο Άρης Θεοδωρίδης, πήρε πτυχίο στη Ναυπηγική και όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, συνέβαλε σημαντικά στον σχεδιασμό διαφόρων τύπων πλοίων και ειδικότερα των ανοιχτών φέρρυ μποτ, που είναι γνωστά ως «παντόφλες».

Αυτά τα πλοία επί δεκαετίες εξυπηρέτησαν αποτελεσματικά τις περισσότερες πορθμειακές γραμμές.

Ο Θεοδωρίδης εργάστηκε επί 25ετία στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και στην ναυτιλιακή εταιρεία Σταύρου Νιάρχου, ενώ δημιούργησε την εταιρεία Vulcanus Technical Maritime Enterprises στον Πειραιά και δραστηριοποιήθηκε στα φορτηγά πλοία.

Το 2010 απασχόλησε την επικαιρότητα όταν απήγαγαν τη σύντροφό του, Ευανθία Φραγκογιώργη.

Οι απαγωγείς, την κράτησαν οκτώ ημέρες και απαίτησαν λύτρα ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι να την απελευθερώσουν.

Τελικά, αφέθηκε ελεύθερη με τα λύτρα να ανέρχονται στο 1,8 εκατ. ευρώ.

Το 2017, ο Άρης Θεοδωρίδης, ίδρυσε την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Κύκλωψ» στην γενέτειρά του τη Δράμα.

Με την ΑΜΚΕ χρηματοδότησε σημαντικά έργα στην πόλη της Δράμας, το προπονητήριο της Ολυμπιονίκη στη Σκοποβολή, Άννας Κορακάκη, τη μελέτη και ανακατασκευή του δημοτικού σταδίου της Δράμας, την αποκατάσταση του Μαρμάρινου Σπιτιού και της Καπναποθήκης Αναστασιάδη καθώς και την αποκατάσταση της Οικίας του Παύλου Μελά.

 

Αποποίηση ΕυθύνηςΤο περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών
Νίκος Παπαθανάσης στο mononews: Ποιοι θα μοιραστούν 3,1 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης
Δεκάδες χιλιάδες απολύσεις ανακοινώνουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες
Η Ιστορία σε δημοπρασία: Ξεχασμένα προσωπικά αντικείμενα του ανθρώπου που έσωσε τη Γαλλία
Το Χριστουγεννιάτικο Μπαζάρ της ΕΛΠΙΔΑΣ, η κατάθεση ψυχής του ΑΕΙ ΝΑΥΤΗ Βασίλη Πατέρα, 50 χρόνια Χριστουγεννιάτικες Κάρτες και μια αρχιτέκτων που σχεδιάζει ρούχα
Αποκαλυπτικά στοιχεία από την ετήσια έρευνα του ΝΑΤ
Αποκαλυπτήρια για το δανειακό πρόγραμμα του 2024 – Στα 8 δισ. ευρώ ο δανεισμός