Δεν θα είναι αναίμακτη η πώληση των ΕΛΠΕ!
Οι φήμες για παραιτήσεις μελών της διοίκησης των Ελληνικών Πετρελαίων, αλλά και η χθεσινοβραδινή αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας, που ζητεί αναλυτική πληροφόρηση για το σχέδιο που συμφώνησε η κυβέρνηση με τον όμιλο Λάτση, κάτι δείχνουν. Δείχνουν πως η υπόθεση με την πώληση πλειοψηφικού πακέτου των ΕΛΠΕ δεν θα είναι όσο αναίμακτη θέλουν να την παρουσιάσουν κάποιοι στην κυβέρνηση.
Η σπουδή των εμπνευστών του σχεδίου πώλησης της μεγαλύτερης ενεργειακής εταιρείας της χώρας, με κομβικό ρόλο στις έρευνες για πιθανά κοιτάσματα υδρογονανθράκων, συνδέεται άραγε με συγκεκριμένο ενδιαφέρον; Θα το διαπιστώσουμε τις επόμενες εβδομάδες.
Ο ταπεινός σχολιογράφος σας γνωρίζει, από πρώτο χέρι, πως ακόμα και μεταξύ των υπουργών υπάρχουν κάποιοι που διαφωνούν με τη συγκεκριμένη τακτική.
Προσοχή! Δεν διαφωνούν με την παραχώρηση τμημάτων των ΕΛΠΕ, της ΔΕΠΑ ή άλλων ενεργειακών εταιρειών.
Διαφωνούν με το συγκεκριμένο σχέδιο που προωθεί το Μέγαρο Μαξίμου για να ολοκληρώσει την τέταρτη αξιολόγηση και να πανηγυρίσει την «έξοδο από τα μνημόνια».
Αλήθεια, τι έγινε εκείνο το σχέδιο νόμου για την πώληση του 40% του λιγνιτικού δυναμικού της ΔΕΗ; Σύμφωνα με τις κυβερνητικές διαρροές επρόκειτο να κατατεθεί εντός της Μεγάλης Εβδομάδας.
Τη Μεγάλη Παρασκευή θα το καταθέσουν;
Κυνήγι της Μυτιληναίος για τις μεγάλες συμβάσεις
Εκτός από το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό (δίνει δικαστικό αγώνα) και το δορυφορικό σύστημα διοδίων (κατέθεσε χθες προσφορά σε κοινοπραξία με την ουγγρική NUSZ), ο όμιλος Μυτιληναίος κυνηγάει αρκετές δουλειές στα δημόσια έργα.
Και έχει κάποιες επιτυχίες! Μία από αυτές είναι πως ο όμιλος ανακηρύχθηκε προσωρινός μειοδότης για το μικρό, αλλά σημαντικό, έργο που αφορά στην αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου μέσω της οποίας θα ξαναπάει το τρένο στο Λουτράκι.
Πρόκειται για εργολαβία 12 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) στην οποία η Μυτιληναίος επικράτησε σε κοινοπραξία με την τεχνική εταιρεία Ξανθάκης και έκπτωση περί το 47,2%.
Η ΑΚΤΩΡ ήταν δεύτερος μειοδότης με έκπτωση 40%. Η αναβαθμισμένη θα είναι ηλεκτροκινούμενη με στάση στο καζίνο. Οπως και να έχει, βελτιώνεται και η ελκυστικότητα του καζίνο τώρα που (κάποιοι) μέτοχοι ψάχνουν επενδυτές.
Αναζωπυρώνεται η συμμαχία ΕΛΛΑΚΤΩΡ – Κόκκαλη;
Η κοινή προσφορά, μαζί με την ιταλική Autostrada, που κατέθεσαν οι όμιλοι Κόκκαλη (Intrasoft International) και ΕΛΛΑΚΤΩΡ για το μεγάλο έργο των 400 εκατ. ευρώ των δορυφορικών διοδίων δείχνει πως η συμμαχία ξαναζωντανεύει.
Προ μηνών ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ είχε πωλήσει σε εταιρεία του ομίλου Κόκκαλη ποσοστό του Καζίνο Πάρνηθας.
Ο χθεσινός διαγωνισμός για τα δορυφορικά διόδια έδειξε, όμως, πως οι παλαιοί σύμμαχοι της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, οι Γάλλοι της Vinci, άλλαξαν οριστικά στρατόπεδο.
Για δεύτερη φορά τους τελευταίους μήνες διεκδικούν έργο από κοινού με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
210 χιλιάρικα είναι πολλά;
Και κλείνουμε με το κουίζ του Πάσχα. Να έχετε χρόνο να το σκεφτείτε το ωραίο τετραήμερο που έρχεται.
Μια καλή πηγή μάς είπε ότι ένας δημοσιογράφος – εκδότης έγινε πλουσιότερος κατά 210.000 ευρώ.
Το ποσό είναι μεγάλο, ειδικά τις ημέρες που και δωρεάν γεύμα δεν υπάρχει και δεν υπάρχουν και πολλά ευρώ να κυκλοφορούν. Δεν κέρδισε το Τζόκερ ή το Ξυστό, λένε οι πηγές, αλλά κέρδισε τη συμπάθεια μιας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο εταιρείας.
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Και μην περιμένετε δώρα σαν το παραπάνω.