H Optima Bank δίνει το momentum
Σε έκθεση της για το ελληνικό χρηματιστήριο οι αναλυτές της τράπεζας OPTIMA που θεωρούνται ιδιαίτερα έμπειροι, βλέπουν ότι το ΧΑ είναι έτοιμο για απογείωση και ότι η όποια αστάθεια είναι ευκαιρία για νέες τοποθετήσεις.
Όπως λέει ο αναλυτής της OPTIMA “Διατηρούμε την bullish στάση μας για τις ελληνικές μετοχές καθώς οι ανοδικοί καταλύτες υπερβαίνουν τους κινδύνους και οι αποτιμήσεις παραμένουν ελκυστικές παρά το πρόσφατο ράλι”.
Και εξηγεί:
«Διατηρούμε την ανοδική μας στάση για τις ελληνικές μετοχές, καθώς οι ανοδικοί καταλύτες υπερβαίνουν τους καθοδικούς κινδύνους και οι αποτιμήσεις παραμένουν ελκυστικές παρά το πρόσφατο ράλι.
Ωστόσο, είμαστε επιφυλακτικοί μετά το τελευταίο ράλι και αναμένουμε ότι η μεταβλητότητα θα κλιμακωθεί πριν/και εντός της προεκλογικής περιόδου, καθώς υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με τον χρόνο και το αποτέλεσμα των εκλογών.
Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αυτή η βραχυπρόθεσμη μεταβλητότητα θα δημιουργήσει μεσοπρόθεσμες ευκαιρίες αγοράς», επισημαίνει η Optima Bank στη στρατηγική της για τη φετινή χρονιά.
«Αναμένουμε ότι η Ελλάδα θα ανακτήσει την επενδυτική βαθμίδα, μετά τις εκλογές και εντός του δευτέρου εξαμήνου φέτος.
Η ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας θα ανοίξει το δρόμο για την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας των τραπεζών και των μη χρηματοπιστωτικών εταιρειών, καθώς και την αναβάθμιση του ΧΑΑ σε καθεστώς ανεπτυγμένης αγοράς.
Έτσι, παραμένουμε θετικοί για τον τραπεζικό και τον ενεργειακό κλάδο, καθώς και για συγκεκριμένες μετοχές αξίας», συνεχίζει η Optima Bank.
ΔΕΗ: Το κρίσιμο σημείο
Χθες η μετοχή της ΔΕΗ ΔΕΗ 0% 11,75 διέσπασε ένα κρίσιμο σημείο.
Τα 7,75 ευρώ που είναι ο κινητός μέσος όρος των 200 τελευταίων μηνών η περίπου 15,3 ετών.
Άρα λοιπόν το σημείο αυτό είναι κρίσιμο.
Εάν το διασπάσει οι ειδικοί λένε ότι η επόμενη στάση είναι τα επίπεδα των 9 ευρώ που είναι και η τιμή της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου που έγινε το τον Νοέμβριο του 2021.
ΟΤΕ: Δεν παίρνει ανάσα
Είναι οριστικό.
Δεν τον αφήνουν να φύγει προς τα πάνω με τίποτα.
Μιλάμε για την μετοχή του ΟΤΕ ΟΤΕ -0,21% 14,07 .
Χθες προσπάθησε να διασπάσει τον μέσο κινητό όρο των 200 ημερών.
Κινήθηκε προς την περιοχή των 15,51 ευρώ, αλλά ο market maker και οι άγνωστες δυνάμεις της μετοχής που δεν θέλουν να φύγει προς τα πάνω, φρόντισαν να κλείσει στο χαμηλό ημέρας.
Δηλαδή στα 15,31 ευρώ.
Επι της ουσίας η μετοχή είναι μοναδική του 25αρη που από τις αρχές Δεκεμβρίου είναι καθηλωμένη.
Ο άρχων της Εκάλης…περιμένει.
Το ράλι της JUMBO
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια λέει ο θυμόσοφος λαός μας.
Χθες στις 00:01, ο Wiseman, ο οποίος πριν γράψει κάτι μιλάει με τους κορυφαίους της αγοράς, σας ενημέρωσε ότι βάση εκτιμήσεων, μια μετοχή θα έκανε ράλι στην συνεδρίαση της Πέμπτης.
Αυτή ήταν η Jumbo ΜΠΕΛΑ 0,39% 25,44 .
Σας είπαμε μάλιστα ότι δικαιολογείται να φτάσει, μετά την απόφαση Απόστολου Βακάκη να μοιράσει έκτακτο μέρισμα 1,15 ευρώ αλλά και τα σούπερ αποτελέσματα των πωλήσεων του Ιανουαρίου, στα 20 ευρώ.
Πράγματι η μετοχή χθες μετά το μεσημέρι ξεκίνησε την έντονα ανοδική της πορεία και μάλιστα έγραψε υψηλό ημέρας στα 19,50 ευρώ.
Δηλαδή μόλις 0,50 λεπτά (η 2,5%) από την τιμή που προέβλεψαν οι ειδικοί που συνομιλεί ο WISEMAN.
Τελικά έκλεισε στα 19 ευρώ με κέρδη 6,15% και όγκο συναλλαγών στις 478.000 μετοχές.
Φυσικά ο WISEMAN πάντα αυτό που υποστηρίζει είναι ότι το Χρηματιστήριο και οι μετοχές είναι μαραθώνιος και όχι 100αρι….
Νίκος και Όλγα Μπορνόζη: Ο μύθος των ναυτιλιακών συνεδρίων
Χθες στο ξενοδοχείο Divani Caravel πραγματοποιήθηκε ένα από τα πιο εμβληματικά συνέδρια της Ναυτιλίας, σε παγκόσμιο επίπεδο, από την εταιρεία CAPITAL LINK των Νίκου και Όλγας Μπορνόζη.
Ο Νίκος και η Όλγα έχουν δημιουργήσει τα συνέδρια της Capital Link, που συγκεντρώνουν κάθε χρόνο την αφρόκρεμα των ανθρώπων της ναυτιλίας.
Με αγώνα και επαγγελματισμό έχουν χτίσει την CAPITAL LINK και διοργανώνουν συνέδρια στην Αθήνα, την Κύπρο, την Νέα Υόρκη κλπ.
Χθες στο συνέδριο παρευρέθηκαν η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού, η επικεφαλής της Franco Compania Naviera Μαρίλυ Φραγκίστα, ο επικεφαλής της ΤΕΝ κ. Νίκος Τσάκος, ο Ιταλός βασικός μέτοχος του ομίλου Grimaldi και των Μινωικών Γραμμών Emanuele Grimaldi, ο πρόεδρος της Intercargo, δηλαδή της Ένωσης Ανεξαρτήτων Πλοιοκτητών Φορτηγών Πλοίων, Δημήτρης Φαφαλιός της Fafalios Shipping S.A.
Επίσης παρευρέθηκαν οι τραπεζίτες Ελένη Βρεττού της Attica Bank και Χριστίνα Μαργέλου της Eurobank, οι επικεφαλής της HELLAS CHART Λιόνα Μπαχά και Ισιδώρα Θεοτοκά, ο εφοπλιστής Αριστείδης Πίττας, ο επικεφαλής του ιδρύματος Ωνάση Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο επικεφαλής του CVC στην Ελλάδα Αlex Φωτακίδης, o εφοπλιστής Γιώργος Γιουρούκος, ο επικεφαλής της Latsco Shipping Γιώργος Μαργαρώνης, ο CEO της Blue Grid Σοφοκλής Παπανικολάου, ο Βαγγέλης Μαρινάκης της ISLAND OIL, ο εφοπλιστής Γιώργος Τσιβλίρης, η Κορίνα Λαζάρου της ΤΕΝ κλπ.
Στα πλαίσιο του Συνεδρίου απονεμήθηκε το “2023 Capital Link Greek Shipping Leadership Award” στον Θεμιστοκλή Βώκο, Founder Member, Honorary Chairman of Posidonia, σε αναγνώριση της μακροχρόνιας συμβολής του και των επιτευγμάτων του στην ελληνική και παγκόσμια ναυτιλία.
O Tσίπρας θέλει να βάλει προεκλογικό φρένο στους πλειστηριασμούς
Η πληροφορία μου είχε φθάσει πριν από μέρες αλλά δυσκολευόμουν να πιστέψω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφει ολοταχώς στις παλιές ημέρες του άκρατού λαϊκισμού, οι οποίες μεταξύ άλλων οδήγησαν στο κλείσιμο των τραπεζών.
Με είχαν ενημερώσει λοιπόν ότι ο πρόεδρος Αλέξης Τσίπρας ετοιμάζεται προεκλογικά να ρίξει το πυροτέχνημα για την προστασία της πρώτης κατοικίας, της οποίας η προστασία καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ για να μην ξεχνιόμαστε, ακυρώνοντας τις πρόσφατες αποφάσεις του Αρείου Πάγου για τους πλειστηριασμούς.
Αντιλαμβάνεστε ότι κάτι τέτοιο αν προχωρήσει νομοθετικά θα φέρει το χάος, για αυτό δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία.
Μέχρι χθες που είδα την ερώτηση 44 παρακαλώ βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με την οποία ζητούν τη στήριξη των δανειοληπτών μετά και την αύξηση των επιτοκίων.
Μεταξύ άλλων ζητούν από τον Υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταικούρα να διευρύνει τη βάση των ωφελούμενων δανειοληπτών (από τους 30.000 που είναι σήμερα με δάνεια περίπου 2 δις.ευρω)που θα μπορούσαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα επιδότησης των ευάλωτων νοικοκυριών.
Επειδή η ερώτηση περιλαμβάνει σημαντικές-πλην αυτονόητες παρατηρήσεις – χωρίς όμως να προτείνει κάποια λύση, εκτιμώ ότι μπορεί να εκληφθεί ως προπομπός για τις πρωτοβουλίες που μελετά το εκλογικό επιτελείο της Κουμουνδούρου.
Τραπεζικός εφιάλτης η Credit Suisse
Μπορεί την εγχώρια αγορά να την απασχολεί πόσα θα ξοδέψει η Τράπεζα Πειραιώς ΠΕΙΡ 0,27% 3,74 με τη Δημόσια Πρόταση στους μετόχους της MIG ΜΙΓ -3,39% 3,70 (έως 90 εκατ.ευρώ), όμως στην ευρύτερη γειτονιά μας συμβαίνουν συνταρακτικά γεγονότα.
Έτσι δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο ότι η Credit Swisse μία Ελβετική τράπεζα, η οποία μέχρι πρότινος ήταν συνώνυμη της χρηματοπιστωτικής δύναμης και ευρωστίας, κατέστη «χλεύη των ηττημένων).
Η Τράπεζα που ταλανίζεται το τελευταίο διάστημα από σκάνδαλα ανακοίνωσε για πέρυσι ζημιές μαμούθ 7, 4 δις. ευρώ, οι οποίες αποτελούν αρνητικό ρεκόρ από το 2008, όταν ξέσπασε δηλαδή η κρίση της Lehman Brothers.
Ακόμη χειρότερα οι πελάτες την εγκαταλείπουν πανικόβλητοι με αποτέλεσμα να καταγράφονται εκροές περίπου 92 δις. ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Βλέποντας κάτι τέτοια είναι να μην ευχαριστείς τον καλό θεό της Ελλάδος που μας προστάτευσε και δεν γίναμε Ελβετία.
Για ποια 3 super market χτυπά η καμπάνα
Έρχεται βαριά καμπάνα μαθαίνω σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ για αθέμιτη κερδοφορία.
Ήδη έχει προαναγγελθεί από τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Νίκο Παπαθανάση, ο οποίος μάλιστα έχει προσδιορίσει το πρόστιμο σε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
Με την οριστικοποίηση του ελέγχου θα ανακοινωθεί και το όνομα της εταιρείας, καθώς όπως προβλέπει ο νόμος για πρόστιμα άνω των 50.000 ευρώ δημοσιοποιείται η επωνυμία του παραβάτη.
Μάλιστα με τροπολογία που κατέθεσε ο Άδωνις στη Βουλή, το μέτρο παρατείνεται μέχρι τον Ιούνιο του 2023.
Στο δια ταύτα: η αλυσίδα που θα… κρεμαστεί στα μανταλάκια, είναι μεγάλη- από τις μεγαλύτερες του κλάδου- έχει πανελλαδικό δίκτυο και δεν είναι ελληνική.
Αυτό που μαθαίνει η στήλη και έχει ενδιαφέρον είναι ότι μπορεί να μην είναι μόνο μία η αλυσίδα που θα φάει μεγάλο πρόστιμο.
Ελέγχονται και άλλες δύο και μπορεί να έχουμε εκπλήξεις.
Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι η ΔΙΜΕΑ, η υπηρεσία ελέγχου του υπουργείου Ανάπτυξης κάνει φουλ υπερωρίες για να βγάλει πέρα τους ελέγχους.
Και κυριολεκτούμε.
Με βάση την απόφαση για την υπερωριακή απασχόληση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια για τους 50 υπαλλήλους καθορίζεται ο μέγιστος αριθμός υπερωριών.
Από 36 ώρες απογευματινής απασχόλησης για τον καθένα και για αρκετούς από αυτούς νυχτερινό και υπερωρίες σε αργίες.
Τι πήγε στραβά στο Athens Heart;
Τέλος εποχής για το mall της καρδιάς του Σωτήρη Θεοδωρίδη.
Έτσι είχε περιγράψει το εμπορικό κέντρο του Μοσχάτου ο ιδρυτής των Pasal Development και Sato, στα εγκαίνιά του, το 2008.
Δύο χρόνια μετά του έβαλε πωλητήριο κι ύστερα από την αποτυχημένη προσπάθεια της Εθνικής να το πουλήσει στην αμερικανική Hines, επέστρεψε στην Premia Properties.
Η εταιρεία ακινήτων που σύστησε ο Θεοδωρίδης και διέσωσε ο Ελληνοσουηδός Ηλίας Γεωργιάδης επαναγόρασε, στην ουσία, το mall της Πειραιώς.
Μέσω συμφωνίας εξυγίανσης πέρασε στην ΑΕΕΑΠ που θα κάνει επένδυση 20 εκατομμυρίων για να το «γκρεμίσει», όταν οι χειμερινές εκπτώσεις τελειώσουν.
Τη θέση των καταστημάτων θα πάρει πράσινο κτίριο γραφείων, που θα εμπλουτιστούν και με άλλες χρήσεις – ενδεχομένως εκπαίδευσης –, μιας και η Premia έχει αγοράσει από την Εθνική και όμορη έκταση περί των 2.000 τετραγωνικών.
Στην επένδυση δε συνυπολογίζονται τα 55 εκατ. του δανείου του Athens Heart που θα αποπληρωθεί.
Το ακίνητο έχει συνολική δόμηση 54.000 τ.μ. κι έχει αναπτυχθεί σε οικόπεδο 10,6 στρεμμάτων, εκ των οποίων 18.500 τ.μ. εκμισθώθηκαν από εμπορικές επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων το Πλαίσιο κι ο Σκλαβενίτης.
Όπως είχε πει σε συνέντευξή του στο mononews ο επικεφαλής της ΑΕΕΑΠ, Κώστας Μαρκάζος, τα γραφεία θα είναι η κύρια χρήση με παροχές well being για τους εργαζομένους, χώρους εστίασης, γυμναστήρια, παιδότοπους.
Ο «Μανδαρίνος», η…ομαδούλα που έχει φτιάξει και οι προδιαγραφές
Σας γράφαμε χθες αναλυτικά για τον «Μανδαρίνο» όπως τον αποκαλούν στην πιάτσα τον πολυθρύλητο -και …εφτάψυχο- μάνατζερ.
Σας γράφαμε επίσης πως επιβιώνει σε όλες τις καταστάσεις (εξ ού και το ‘εφτάψυχος’) ενώ τώρα πλέον αποκαλείται στην πιάτσα «μανδαρίνος» αφού πριν κάμποσο καιρό κατάφερε να τη σκαπουλάρει σε κόντρα με …Ασιάτες αποκομίζοντας (ο ίδιος;) πολλά οφέλη.
Επειδή όμως οι …Ασιάτες γενικώς, δεν ξεχνούν και εκδικούνται αργά αλλά φαρμακερά, φαίνεται πως του έχουν μαζεμένα διάφορα του «μανδαρίνου» σε ένα ογκωδέστατο φάκελο.
Είναι και το ζήτημα των τεχνικών προδιαγραφών και του ελέγχου της εκτέλεσης ενός μεγάλου έργου υποδομής που έχει βάλει μπροστά ο «μανδαρίνος» το οποίο εμφανίζει πολλά «γκρίζα» σημεία, για τα οποία ο wiseman σας αποκαλύπτει πως δεν είναι απλώς γκρίζα, αλλά …κατάμαυρα!
Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι απλώς μία τεχνική λεπτομέρεια, αλλά μεταφράζεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και όσοι δεν γνωρίζουν, αναρωτιούνται ποιος ή ποιοι τα τσέπωσαν.
Πάντως αυτό το (εν δυνάμει; υπό έρευνα; Ο χρόνος θα δείξει) σκάνδαλο έχει ευρύτερες διαστάσεις και αγγίζει «ευαίσθητες χορδές» μεγάλων εμπλεκόμενων ευρωπαϊκών εταιρειών, οι οποίες κάνουν χρήση τεχνολογιών αιχμής και θα ήθελαν να αποφύγουν ανεπιθύμητες παρενέργειες.
Όλα αυτά ο «μανδαρίνος» τα γνωρίζει πολύ καλά.
Αλίμονο, ο άνθρωπος δεν είναι χαζός, κάθε άλλο, είναι απλά …μπαλαδόρος και μοιράζει παιχνίδι εκατομμυρίων, όλοι αντιλαμβανόμαστε με ποιο τρόπο.
Έχει στήσει λοιπόν μέσα στην εταιρία μία …ομαδούλα καθαρά δική του, πιστή.
Τους αποκαλεί μάλιστα …«οι Ταλιμπάν μου!» ο αθεόφοβος.
Αυτή η …αθώα ομαδούλα καθορίζει τις προδιαγραφές στα έργα ώστε να τις πληρούν συγκεκριμένοι, δηλαδή οι «ημέτεροι» και να καταλήγουν όλα σε αυτούς.
Αυτό είναι μεν νομιμοφανές αλλά όχι και νόμιμο υποχρεωτικά.
Το καλό -ως συνήθως- ο wiseman σας το άφησε για το τέλος: όλο αυτό το σύστημα, θα ελεγχθεί λίαν συντόμως στα κοινοτικά όργανα, αφού αφορά σε μεγάλο έργο ευρωπαϊκής προτεραιότητας, άρα επιδοτούμενο από την ΕΕ.
Μόλις «σκάσει» και αυτό νομίζω θα αποσυρθεί και η στήριξη που έχει από -μη θεσμικό- κυβερνητικό παράγοντα και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία.
Ποιος έκανε την καταγγελία;
Ε ας μην σας τα αποκαλύψουμε όλα σήμερα, κι αύριο μέρα είναι!
Ραβασάκια σε ΟΣΕ και Hellenic Train για τις διακοπές δρομολογίων λόγω χιονιά
Ραβασάκια έρχονται σε ΟΣΕ και Hellenic Train από την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καθώς έχει ξεκινήσει έρευνα για το τι φταίει για τις διακοπές δρομολογίων λόγω της κακοκαιρίας Μπάρμπαρα.
Να σας θυμίσω πως το ίδιο είχε κάνει και πέρσι με την κακοκαιρία «Ελπίδα», ενώ μόλις πριν από λίγους μήνες η Αρχή έριξε καμπάνα 300.000 ευρώ στη Hellenic Train για τον εγκλωβισμό εντός των συρμών ή εκτός των σταθμών 820 επιβατών στις 24 Ιανουαρίου του 2022.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, το γεγονός ότι δεν υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τις ακυρώσεις δρομολογίων, γεγονός και το οποίο είχε οδηγήσει στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά τη διάρκεια της περσινής σφοδρής κακοκαιρίας.
Πάντως για την ιστορία να σας αναφέρω ότι μόνο χθες ακυρώθηκαν εννέα δρομολόγια.
Σε «καταυλισμό» Ρομά κόλλησε ο Πάτρα-Πύργος
Ένας καταυλισμός Ρομά μαθαίνω πως μπλοκάρει προσωρινά τα έργα για το Πάτρα-Πύργος, καθώς δημιουργεί προσωρινά εμπόδια στα εργοτάξια του πρώτου τμήματος, το οποίο κατασκευάζεται από την ΑΒΑΞ ΑΒΑΞ 0% 1,47 .
Η καθυστέρηση αυτή αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον για έξι μήνες και αφορά στην περιοχή Βραχνέικα, η οποία εντάσσεται στο εργοτάξιο Μιντιλόγλι-Καραϊικα μήκους 13 χιλιομέτρων.
Το όλο πρόβλημα οφείλεται σε μερικούς Ρομά που εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες 10 «ακινήτων», στα οποία πρέπει να εγκατασταθούν εργοτάξια.
Μάλιστα, έχουν βρει και δικηγόρο, ο οποίος έχει αναλάβει την εκπροσώπησή τους και κάνει λόγο για αποζημιώσεις που μπορεί να αγγίξουν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 300.000 ευρώ με το κόστος να εκτιμάται στα 30.000 ευρώ ανά «ακίνητο».
Eτσι, τα εργοτάξια σε μία συγκεκριμένη περιοχή 200 με 300 μέτρων «κολλάνε», καθώς πρέπει να εκδικασθεί η υπόθεση στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πατρών με τη δικάσιμο να έχει ορισθεί η 24η Απριλίου.
Μέχρι τότε, ο Όμιλος ΑΒΑΞ προχωράει κανονικά με τα έργα στο υπόλοιπο μήκος του έργου, γεγονός και το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχουν γενικότερες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του οδικού άξονα που πέρασε από σαράντα κύματα για να επανενταχθεί στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού.
Έμαθα επίσης , ότι και οι άνθρωποι του Υπουργείου Υποδομών έχουν πάρει πάνω τους το θέμα των Ρομά καθώς έχουν συνεργάζονται με τους τοπικούς φορείς για να δώσουν άμεσα λύση.
Ο Wiseman τους εύχεται καλή τύχη, μιας και οι Ρομά είναι έτοιμοι να τραβήξουν το θέμα όσο δεν πάει, δηλαδή να προκαλέσουν επεισόδια και αναταραχές, προκειμένου να πάρουν τα χρηματικά ποσά που τους έχουν υποσχεθεί.
Aποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο πέρασε το βράδυ του, μετά την επίθεση από συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών
- Volkswagen: Πλησιάζει σε συμφωνία με τα συνδικάτα – Στόχος να μην κλείσουν τα εργοστάσια στη Γερμανία
- Αυξήθηκαν οι εισαγωγές κοντέινερ των ΗΠΑ από τις ασιατικές χώρες
- Πωλείται για 13,5 εκατ. δολάρια η έπαυλη – «ερωτική φωλιά» του Κένεντι και της Μέριλιν Μονρόε