Ο Πιτσιλής, ο Σκρέκας και το ένα δισ. ευρώ
Να το πούμε ξεκάθαρα αν και το γνωρίζουμε όλοι: όπου εμπλέκεται η κρατική γραφειοκρατία, εκεί… κλάφτα Χαράλαμπε που λέγαν και οι παππούδες μας.
Εχουμε γράψει κατ’ επανάληψη για τις οφειλές των παρόχων ρεύματος και αερίου προς τους Διαχειριστές ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ και ΔΑΠΕΕΠ (ο Διαχειριστής των ΑΠΕ είναι αυτός).
Κάποιοι μάλιστα πάροχοι έχουν φτάσει στα πρόθυρα της χρεοκοπίας λόγω αδυναμίας πληρωμής προς τους Διαχειριστές.
Σας αποκαλύπτουμε λοιπόν ότι σχεδόν ένα δις ευρώ (960 εκατομμύρια για την ακρίβεια) που οφείλει το Δημόσιο στους παρόχους ενέργειας για τις επιδοτήσεις που πλήρωσαν στα νοικοκυριά έχει βαλτώσει στα… χρηματοκιβώτια του ΔΑΠΕΕΠ, χωρίς όμως ευθύνη του Οργανισμού.
Ο ΔΑΠΕΕΠ δεν έχει δικαίωμα (!) να πληρώσει τα κονδύλια που δικαιούνται οι πάροχοι αφού οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) που εκδόθηκαν έχουν «ασάφειες και λάθη» όπως παραδέχτηκε παράγοντας του ΥΠΕΝ.
Αυτό επειδή ο ΔΑΠΕΕΠ πρέπει να τσεκάρει αν τα ποσά των επιδοτήσεων που πλήρωσαν οι πάροχοι από τα δικά τους ταμεία για λογαριασμό του κράτους είναι τα απολύτως ακριβή.
Δηλαδή ο Διαχειριστής θα διπλοτσεκάρει αν εκατομμύρια καταναλωτές που πήραν τα λεφτά των ενισχύσεων είναι πραγματικοί δικαιούχοι, αν πήραν λιγότερα ή περισσότερα!
Θα πρέπει να κάνει μια γύρα σε ΔΕΔΔΗΕ -ΑΔΜΗΕ και κυρίως στην ΑΑΔΕ στον Πιτσιλή ώστε για να κάνει διασταύρωση στοιχείων, άρα …«ζήσε Μάη μου»….
Τώρα που αναδείχτηκε το θέμα, πιστεύουμε πως ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, που έχει καλά αντανακλαστικά, θα βγάλει μια συμπληρωματική υπουργική απόφαση και θα ρυθμίζει το πρόβλημα, που αγγίζει τα όρια του ελληνικού παραλογισμού.
Δυο σταυρόλεξα, το ένα λύθηκε
Τα σταυρόλεξα είναι δύο και σημαντικά.
Το ένα λύθηκε το δεύτερο απομένει να λυθεί.
Σταυρόλεξο πρώτο: σας είχαμε γράψει εγκαίρως για την κόντρα Μανουσάκη-Κινέζων στον ΑΔΜΗΕ.
Μάλιστα οι δεύτεροι ζήτησαν δυναμικά και ευθέως την καθαίρεσή του.
Ο Πρόεδρος του Διαχειριστή ελίχθηκε, ξαναελίχθηκε, έκανε και δύο ντρίμπλες, ζήτησε και τη συμβουλή (αλλά και συμβολή) του «προπονητή» ο οποίος κρατούσε… Γερή Πέτρα στα χέρια του και τελικώς μένει στη θέση του.
Ερώτηση καλού φίλου: «μένει μέχρι να φύγει;».
Απάντηση: «όχι, μένει μέχρι να …μείνει, παρόλο που οι κινέζοι θεωρούνται από τους ιστορικούς ερευνητές ο πιο επίμονος λαός του πλανήτη. Πώς λέμε Έλληνες; Καμία σχέση!»
Δεύτερη ερώτηση καλού φίλου: «που ακριβώς έκανε τον τακτικό ελιγμό ο Μανουσάκης και έμεινε;»
Απάντηση: «κυρίως στη μεγάλη διασύνδεση της Κρήτης, έργο εμβληματικό για τη Μεγαλόνησο αλλά και για την κυβέρνηση.
Να δούμε τώρα εάν θα έχουμε έγκαιρη και σωστή υλοποίηση, αυτό είναι το στοίχημα, όλα κρίνονται στην πράξη τελικά».
Σταυρόλεξο δεύτερο και μέχρι στιγμής άλυτο. ΕΥΔΑΠ και Πρόεδρος Χάρης Σαχίνης.
Πρόσφατα η εταιρεία “έφυγε” από το Υπερταμείο και γύρισε στο στενό κυβερνητικό τομέα και στο Υποδομών που έχει επικεφαλής τον υπουργό κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή.
Στοίχημα πάντως για παραμονή ή όχι δεν βάζει κανείς αφού τα περιθώρια ελιγμών είναι μεγάλα και τελικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί.
Προσοχή: μην συνδέετε τις εισηγήσεις με τις αποφάσεις, άλλο το ένα άλλο το άλλο.
«Μόνο η Ψυττάλεια είναι το πρόβλημα και μόνο εκεί σφάζονται οι εργολάβοι;» ρώτησε ο φίλος μας.
«Όχι μόνο εκεί φυσικά, αλλά από εκεί ξεκίνησαν όλα» η απάντηση.
«Υπάρχει όντως εισήγηση να φτιαχτεί κάτι σαν… νέα Ψυττάλεια και αυτό είναι το μήλον της Έριδος;» επανήλθε πεισματάρης ο φίλος μας.
«Μην συγχέεις τις εισηγήσεις με τις αποφάσεις.
Οι τελικές αποφάσεις παίρνονται στο Μαξίμου πάντοτε…» και κάπου εκεί έκλεισε η συζήτηση.
Οι business Κοπελούζου, Φειδάκη, Ρέστη και Παστιμαρτζή
Μια σημαντική ενεργειακή συμμαχία επισφραγίζει το joint venture μεταξύ του Ομίλου Κοπελούζου και της RF Energy, συμφερόντων των οικογενειών Φειδάκη και Ρέστη, με στόχο την εγχώρια αγορά των υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
Μέτοχος είναι και ο άγνωστος στο ευρύ κοινό κ. Αθανάσιος Παστιμαρτζής ο οποίος ασχολείται πολλά χρόνια με τις ΑΠΕ.
Μάλιστα τώρα χτίζει ενα υπέροχο σπίτι περίπου 600 εως 700 τμ στην Φιλοθέη κοντά στο Πάρκο Πικιώνη.
Το οικόπεδο είναι περίπου 800 τμ.
Η νεοσύστατη εταιρεία ονομάζεται «Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα Αιγαίου Α.Ε.» (“Aegean Offshore Wind Parks S.A.”), και θα προωθήσει θαλάσσια αιολικά πάρκα συνολικής ισχύος 850 MW.
Τα πάρκα αυτά θα είναι σταθερής θεμελίωσης, θα αναπτυχθούν σε θαλάσσιες περιοχές της Λήμνου και της Αλεξανδρούπολης, ενώ η συνολική επένδυση υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε 2 δις. ευρώ.
Η νεοσύστατη ομάδα εταιρεία θα αξιοποιήσει τις άδειες των δύο ομίλων για υπεράκτια πάρκα που ήταν οι πρώτες που δόθηκαν όταν προ δεκαετίας επιχειρήθηκε να ανοίξει και στην Ελλάδα η εν λόγω αγορά.
Έτσι η νεοσύστατη εταιρεία θα έχει το προβάδισμα στην αγορά, όταν αρχίσει να εφαρμόζεται το υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο για την αγορά της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που είναι στα σκαριά.
Τα θαλάσσια πάρκα των δύο ομίλων θα είναι τα πρώτα που θα ενταχθούν, αφετέρου και από τα πρώτα που θα μπουν σε τροχιά υλοποίησης.
Πρόκειται για τις εξής άδειες:
1) την άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από θαλάσσιο αιολικό πάρκο, η οποία εκδόθηκε την 14.6.2012, με διάρκεια 25 έτη, συνολικής ισχύος 498,15 MW στην θέση Πλάκα της δημοτικής ενότητας Μούδρου στη Λήμνο, και
2) την άδεια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από θαλάσσιο αιολικό πάρκο, η οποία εκδόθηκε την 19.9.2012, με διάρκεια 25 έτη, για την ανάπτυξη θαλάσσιου αιολικού πάρκου συνολικής ισχύος 216 MW, στην θαλάσσια περιοχή νοτίως της Αλεξανδρούπολης.
Η νέα εταιρεία, οι μέτοχοι και η διοίκηση
Η νέα εταιρεία «Υπεράκτια Αιολικά Πάρκα Αιγαίου» συστάθηκε μόλις πριν λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 28 Φεβρουαρίου, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 200.000 ευρώ.
Μέτοχοι της εταιρείας είναι ο Γεώργιος Φειδάκης μέσω της κυπριακής Coller Ebbers Limited (με 55.000 μετοχές), ο Βίκτωρας Ρέστης, μέσω της κυπριακής First Energy Holdings Ltd (με 55.000 μετοχές), ο Δημήτρης Κοπελούζος και η σύζυγός του Κυριακή (με 22.500 μετοχές έκαστος), ο Ιωάννης Σαμαράς (με 31.500 μετοχές) και ο Αθανάσιος Παστιρματζής (με 13.500 μετοχές).
Το πρώτο (οκταμελές) Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποτελείται από τους Γεώργιο Φειδάκη (Πρόεδρος), Ιωάννη Καρύδα (Αντιπρόεδρος), Ιωάννη Σαμαρά (Διευθύνων Σύμβουλος), Ευάγγελο Κοροβέση (Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος), Ιωάννης Παντούση (μέλος), Δήμητρα Μαράντου (μέλος), Αθανάσιο Παστιρματζή (μέλος) και Ιωάννη Αράπογλου (μέλος).
Ο Deal Maker Θοδωρής Κυριακού
Δεινός deal maker δείχνει να είναι ο 48χρονος Θοδωρής Κυριακού.
Πρίν από περίπου τρία χρόνια έβαλε την υπογραφή του για την πώληση των θυγατρικών του ομίλου Αντέννα, στη Σερβία και το Μαυροβούνιο.
Έναντι 180 εκατ. ευρώ.
Τον Οκτώβριο της περσινής χρονιάς, ο όμιλος Αντέννα προχώρησε στην εξαγορά όλων των καναλιών της Sony Pictures Television ,στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Χωρίς να γίνει γνωστό το τίμημα της εξαγοράς.
Στο μεσοδιάστημα (τέλη του 2019) είχε αποκομίσει ρευστότητα 8,2 εκατ. ευρώ, πουλώντας τη συμμετοχή στην εισηγμένη τότε εταιρεία ιχθυοτροφών ‘’Περσεύς’’.
Η οποία δεν ανήκε στο… τηλεοπτικό χαρτοφυλάκιο, αλλά σε εκείνο των ευρύτερων δραστηριοτήτων του ομίλου Κυριακού.
Μόλις πρό ημερών ήρθε μια άλλη εξαιρετικά σημαντική κίνηση από την πλευρά του Θοδωρή Κυριακού, που αναμφίβολα έχει έναν πολύ καλό δίαυλο επικοινωνίας με τα διεθνή επενδυτικά στρατηγεία.
Έτσι, ο αραβικός όμιλος media (MBC Group) με έδρα το Ντουμπάι, αποκτά στρατηγική συμμετοχή με 30% στον όμιλο Αντέννα Ελλάδος.
Μέσω εισφοράς 225 εκατ. ευρώ στην αύξηση κεφαλαίου, η οποία και ολοκληρώθηκε. Εξέλιξη που δημιούργησε ιδιαίτερη αίσθηση στην αγορά, κυρίως σε ότι αφορά τη διαμορφούμενη αποτίμηση, που πάει στα 750 εκατ. ευρώ για το 100% των μετοχών.
Το συγκεκριμένο deal πρόκειται να υποστηρίξει ένα μεγάλο επενδυτικό πλάνο στην Ελλάδα, με τον Θοδωρή Κυριακού να έχει πλάι του έναν ισχυρό εταίρο και να γίνεται ένας σημαντικός ‘’παίκτης’’ στο πεδίο του ψηφιακού μετασχηματισμού στη χώρα.
Όπου και αναμένεται να κατευθυνθούν σημαντικοί πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης.
Άλλωστε , στην ανακοίνωση του επενδυτικού πλάνου, τονίζεται μεταξύ των άλλων ότι ‘’κεφάλαια θα διατεθούν και σε νεοφυείς (startups) digital επιχειρήσεις, καθώς και σε επιχειρήσεις digital υπηρεσιών που θα ενισχύσουν το ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας και θα δώσουν ώθηση στην αναπτυσσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις αναμένεται να δημιουργήσουν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας και να αξιοποιήσουν ειδικότητες προηγμένης τεχνολογίας’’.
Απέναντι σε όλα αυτά, είναι προφανές ότι είχε υπάρξει και η ανάλογη προεργασία.
Η οποία σε ότι αφορά της εταιρεία ‘’Αντέννα T.V A.E’’ αποτυπώνεται ευδιάκριτα στον ισολογισμό χρήσης του έτους 2020.
Κατ’ αρχάς η εταιρεία έχει ‘’θυσιάσει’’ 95,6 εκατ. ευρώ από το μετοχικό της κεφάλαιο για να σβήσει συσσωρευμένες ζημίες από προηγούμενες χρήσεις.
Παράλληλα έχει προχωρήσει σε κεφαλαιακή αύξηση 15 εκατ. ευρώ κι έτσι το μετοχικό της κεφάλαιο στα τέλη του 2020 ήταν 23,3 εκατ. ευρώ και η καθαρή θέση 14,4 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τη ροή των εξελίξεων με φόντο το ομολογιακό, αυτές ξεκινούν το 2015.
Τότε, με έκδοση κοινοπρακτικού δανείου 162,68 εκατ. ευρώ, αν χρηματοδοτήθηκε παλαιότερος δανεισμός.
Το 2017 ξεκίνησαν συζητήσεις με τις τράπεζες για επαναδιαπραγμάτευση, που ολοκληρώθηκαν και τυπικά τον Μάρτιο του 2019.
Το δάνειο που έχει εναπομένουσα οφειλή 145 εκατ. ευρώ, λήγει το 2024 με δικαίωμα παράτασης για άλλα δύο έτη.
Και σε αυτήν την περίπτωση φάνηκε η μεγάλη διαπραγματευτική ικανότητα του Θοδωρή Κυριακού.
Για μια εταιρεία ( Αντέννα Τ.V) που το 2020 είχε 79,4 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, 567 χιλιάδες ευρώ κέρδη, ταμειακά διαθέσιμα 11,6 εκατ. ευρώ, αλλά και δάνεια με συνδεδεμένες εταιρείες, ύψους 80,3 εκατ. ευρώ.
Να που βρίσκονται τα γιοτ των Ρωσων Ολιγαρχών
Την ώρα που η ρωσική οικονομία καταρρέει υπό το βάρος των δυτικών κυρώσεων, τα γιοτ των Ρώσων ολιγαρχών έχουν ρίξει άγκυρα σε ηλιόλουστες τοποθεσίες: από το Μονακό και τη Βαρκελώνη μέχρι το Ντουμπάι και τις Σεϋχέλλες.
Ακολουθεί η λίστα όλων των σκαφών αναψυχής που ανήκουν σε Ρώσους ολιγάρχες και βρίσκονται στο μικροσκόπιο του Forbes και της VesselsValue (οι τρέχουσες θέσεις τους προκύπτουν από δημόσια δεδομένα στο VesselFinder και στο MarineTraffic):
Αλεξάντρ Αμπράμοφ
Όνομα σκάφους: Titan (αξία: 82 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 78 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Μαλέ (Μαλδίβες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Βερμούδες
Ρόμαν Αμπράμοβιτς
Όνομα σκάφους: Eclipse (αξία: 438 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 162 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Φίλισμπουργκ (Άγιος Μαρτίνος) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Βερμούδες)
Όνομα σκάφους: Solaris (αξία: 474 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 140 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Βαρκελώνη (Ισπανία) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Βερμούδες
Βαγκίτ Αλεκπέροφ
Όνομα σκάφους: Galactica Super Nova (αξία: 67 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 70 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Τίβατ (Μαυροβούνιο) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αλεξέι Μορντάσοφ (Κυρώσεις από ΕΕ στις 28/2/2022)
Όνομα σκάφους: Lady M (αξία: 27 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 65 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Ιμπέρια (Ιταλία) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Όνομα σκάφους: Nord (αξία: μη διαθέσιμη)
Μήκος: 141 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Λα Ντιγκ (Σεϋχέλλες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Όλεγκ Ντεριπάσκα (Κυρώσεις από ΗΠΑ το 2018)
Όνομα σκάφους: Clio (αξία: 58 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 72 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Γκαλ (Σρι Λάνκα) – 10 Φεβρουαρίου [εν πλω προς Μαλέ (Μαλδίβες)]
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αλεξάντρ Φρολόφ
Όνομα σκάφους: Dream (αξία: 3 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 33 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Άγνωστη
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Σεργκέι Γκαλίτσκι
Όνομα σκάφους: Quantum Blue (αξία: 213 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 104 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Μονακό – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αντρέι Γκουρίεφ
Όνομα σκάφους: Alfa Nero (αξία: 81 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 81 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Φίλισπουργκ (Άγιος Μαρτίνος) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Ίγκορ Κεσάεφ
Όνομα σκάφους: My Sky (αξία: 30 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 51 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Άγνωστη
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Όνομα σκάφους: Sky (αξία: 23 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 50 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Φίλισμπουργκ (Άγιος Μαρτίνος) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Ανατόλι Λομάκιν
Όνομα σκάφους: Sea & Us (αξία: 58 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 62 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Μάρσαλ
Ίγκορ Μακάροφ
Όνομα σκάφους: Areti I (αξία: 7 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 39 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Άγιος Αυγουστίνος (Φλόριντα) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αντρέι Μελνιτσένκο
Όνομα σκάφους: A (αξία: 204 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 119 πόδια
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσος του Μαν
Όνομα σκάφους: SY A (αξία: μη διαθέσιμη)
Μήκος: 143 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Τεργέστη (Ιταλία) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Ηνωμένο Βασίλειο
Λεονίντ Μίκελσον
Όνομα σκάφους: Pacific (αξία: 115 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 85 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: στα ανοιχτά της Πουνταρένας (Κόστα Ρίκα) – 16 Φεβρουαρίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αντρέι Μολτσάνοφ
Όνομα σκάφους: Aurora (αξία: 110 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 74 πόδια
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Βαρκελώνη (Ισπανία) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αλεξάντρ Νέσις
Όνομα σκάφους: Romea (αξία: 110 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 82 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Βικτώρια (Σεϋχέλλες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Βλαντίμιρ Ποτάνιν
Όνομα σκάφους: Nirvana (αξία: μη διάθεσιμη)
Μήκος: 88 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Μαλέ (Μαλδίβες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Μιχαήλ Προχόροφ
Όνομα σκάφους: Palladium (αξία: 157 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 95 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Άγνωστη
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Ντμίτρι Πουμπιάνσκι
Όνομα σκάφους: Axioma (αξία: 42 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 72 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Ήνγκλις Χάρμπορ (Αντίγκουα και Μπαρμπούντα) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Μάλτα
Βίκτορ Ρασνίκοφ
Όνομα σκάφους: Ocean Victory (αξία: 294 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 140 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Μαλέ (Μαλδίβες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αρκάντι Ρότενμπεργκ (Κυρώσεις από ΕΕ το 2017, από ΗΠΑ το 2018, από Ηνωμένο Βασίλειο στις 22/2/2022)
Όνομα σκάφους: Rahil (αξία: 38 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 65 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Κωνσταντινούπολη (Τουρκία) – 4 Νοεμβρίου 2021
Σημαία: Ρωσία
Ντμίτρι Ριμπολόβλεφ
Όνομα σκάφους: Anna (αξία: μη διαθέσιμη)
Μήκος: 110 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Φάιβ Άιλαντς Χάρμπορ (Αντίγκουα και Μπαρμπούντα) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Ανατόλι Σεντίχ
Όνομα σκάφους: Hermitage (αξία: 73 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 68 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Βικτώρια (Σεϋχέλλες) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Γιουτζίν Σβίντλερ
Όνομα σκάφους: Le Grand Bleu (αξία: 109 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 108 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Φίλισμπουργκ (Άγιος Μαρτίνος) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Βερμούδες
Αντρέι Σκοτς (Κυρώσεις από ΗΠΑ το 2018 και από ΕΕ στις 23/2/2022)
Όνομα σκάφους: Madame Gu (αξία: 156 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 99 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) – 28 Φεβρουαρίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αλεξάντρ Σβετάκοφ
Όνομα σκάφους: Cloudbreak (αξία: 98 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 75 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: ανοιχτά της Βικτώρια (Σεϋχέλλες) – 20 Φεβρουαρίου [εν πλω προς Ντάροου (Λουιζιάνα)].
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Όλεγκ Τίνκοφ (Βγήκε εκτός λίστας “Real-Time Δισεκατομμυριούχοι” του Forbes την 1η Μαρτίου)
Όνομα σκάφους: La Datcha (αξία: μη διαθέσιμη)
Μήκος: 76 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Κάμπο Σαν Λούκας (Μεξικό) – 1η Μαρτίου
Σημαία: Ρωσία
Όνομα σκάφους: YCM 90 (αξία: 2 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 27 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Άγνωστη
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αλισέρ Ουσμάνοφ (Κυρώσεις από ΕΕ στις 28/2/2022)
Όνομα σκάφους: Dilbar (αξία: 588 εκατ. δολάρια)
Μήκος: 156 μέτρα
Τελευταία καταγεγραμμένη θέση: Αμβούργο (Γερμανία) – 5 Ιανουαρίου
Σημαία: Νήσοι Κέιμαν
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών