Νέα ταραχή στα ψάρια: Την επόμενη εβδομάδα τα σπουδαία για την πώληση των Νηρέα και Σελόντα καθώς έρχονται νέα σημαντικά ραντεβού. Το ζήτημα, όπως πληροφορείται στήλη συνδέεται τόσο με τις προτάσεις που έχουν λάβει οι τράπεζες, όσο και με τις διαφορετικές θέσεις μεταξύ των τραπεζών. Μια τράπεζα έχει πάρει πλήρεις προβλέψεις και είναι εξαιρετικά ευέλικτη, η δεύτερη έχει ικανοποιητικό «μαξιλάρι» και άλλα, σοβαρότερα, θεματάκια οπότε είναι τη γραμμής «άντε να τελειώνουμε». Η τρίτη, όμως, που δεν έχει πάρει προβλέψεις θα κληθεί να φορτωθεί τον μουτζούρη οπότε είναι λιγότερο ευέλικτη, όπως αναμένεται. Όσο για τους μονομάχους, προτάσεις έχουν λάβει μέχρι σήμερα οι τράπεζες από Diorasis και Amerra. Εκεί παίζεται και ένα παιχνίδι ουσίας με το μοντέλο της προσφοράς που έχει καταθέσει η κάθε πλευρά, αλλά πρόκειται για θέμα που θα μας απασχολήσει τις επόμενες ημέρες. Ακούγεται, όμως, πως μέχρι την επόμενη εβδομάδα έχουν τη δυνατότητα εμφάνισης, στην Lazard που τρέχει το διαγωνισμό, και οι άλλοι που συμμετείχαν στη διαδικασία, πλην των δύο φαβορί. Η μπάλα, πάντως, είναι στο γήπεδο των τραπεζών και συγκεκριμένα στο γήπεδο μιας τράπεζας.
Οι Ευρωπαίοι πιέζουν με κάθε ευκαιρία για το ξεκαθάρισμα στα κόκκινα δάνεια
Όσοι άκουσαν χθες την ομιλία της επικεφαλής του SSM Ντανιέλ Νουί στο Delphi Economic Forum και «διάβασαν πίσω από τις γραμμές» κατανόησαν πως οι δανειστές ζητούν ουσιαστική κινητοποίηση των τραπεζών για το ξεκαθάρισμα των κόκκινων δανείων.
«Με κάθε όπλο!» είπε η Ντ. Νουί όταν ρωτήθηκε για το πως βλέπει το ενδεχόμενο δημιουργίας bad bank στην Ελλάδα. «Με κάθε όπλο, αρκεί να είναι αποτελεσματικό για τη συγκεκριμένη κατηγορία δανείων» πρόσθεσε στις μία από τις τρεις ερωτήσεις που δέχθηκε γιατί βιάζονταν να αποχωρήσει.
Η μάχη του Ισκαντάρ Σάφα στη Γερμανία
Πολύ «ξύλο» τρώει στην Ελλάδα ο επικεφαλής της Privinvest και ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά Ισκαντάρ Σάφα.
Στη Γερμανία, όμως, μέσω της ελεγχόμενης German Naval Yards παραμένει στο παιχνίδι για την ανάληψη της μεγαλύτερης παραγγελίας του πολεμικού ναυτικού της χώρας από σύστασης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας!
Πρόκειται για το διαγωνισμό ναυπήγησης των πολεμικών πλοίων πολλαπλού ρόλου MKS 180 με τον Σάφα να διαγκωνίζεται για την παραγγελία των 3,5 δις. ευρώ (για τέσσερα πλοία) με τα ολλανδικά ναυπηγεία Damien Shipyards.
Το Βερολίνο έβγαλε εκτός παιχνιδιού τους δύο γερμανικούς ομίλους, την γνωστή μας Thyssen-Krupp και την Lurssen.
Η απόφαση προκαλεί, πάντως, κύμα αντιδράσεων στη Γερμανία με τον Σάφα να βρίσκεται και εκεί στο στόχαστρο, αν και ο όμιλος διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις στη χώρα.
Στην Ελλάδα η διοίκηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά δημοσιοποίησε στις αρχές της εβδομάδας επιστολή που είχε στείλει στον Αλέξη Τσίπρα με την οποία στην ουσία ζητούσε συμβιβασμό.
Ο Στ. Πιτσιόρλας προωθεί την τοποθέτηση ειδικού διαχειριστή στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με τον Σάφα να θεωρεί την κίνηση αυτή «αιτία πολέμου».
H Profile
Κι εκεί που το Χρηματιστήριο ξαναέγινε εκκρεμές αλλά με προς τα κάτω τάση ήρθε και η μικρή Profile να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά. Εξαγορές λέει θα κάνει και η τιμή της μετοχής αναρριχήθηκε 7,53%, πιάνοντας το 1 ευρώ.
Στη διοικητική ομάδα της εταιρείας έχει προστεθεί ο Θεόδωρος Κρίντας, ο οποίος έφυγε από τα αμοιβαία κεφάλαια της Attica Bank. Βλέπετε ο όμιλος της Attica συρρικνώθηκε.
Και ο Αλέκος και η Attica
Και μια που είπαμε Attica, ο Πουλαρίκας της Δυναμική συνεχίζει να κάνει τη δουλειά του με τα λεφτά των άλλων.
Πως είναι δυνατόν να κρατάει το brand Attica δίχως να το πληρώνει και η τράπεζα να έχει μόλις το 20% στην πρώην κοινή εταιρεία.
Κοινή εταιρεία που λέει ο λόγος γιατί τους μισθούς του πλήρωνε η Attica. Αλλά υπάρχει πόρισμα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν θα δεχθούμε ΑΟΖ Τουρκίας με Συρία που να παραγνωρίζει την Κύπρο
- Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
- Προμήνυμα ευρύτερα κακών μαντάτων και όχι περιστασιακή η πτώση των χρηματιστηρίων
- Ποια πλοία βγαίνουν σε πλειστηριασμό