array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones

            
The Wiseman

Η Μύκονος και το big deal των 50 εκατ. ευρώ για ένα οικόπεδο, ποιος εφοπλιστής αρνήθηκε «ζεστό» 1,5 εκατ. ευρώ και η νέα ήττα του Γιώργου Λογοθέτη (το κόλπο «κλέψε τον Πίτερ να πληρώσεις τον Πολ»)

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 25.08.2021
Ο μυστηριώδης επενδυτής της Τέρνα Ενεργειακή, ο Κόκκαλης φέρνει νέες εκπλήξεις και σε ποιο Club στην Μύκονο τα φιλοδωρήματα φτάνουν τις 57.000 ευρώ
ΕΠΟΜΕΝΟ • 27.08.2021
Ο Άδωνις πάει στο Ναυτιλίας, ο Γιώργος Περιστέρης και οι εκπλήξεις, η χαμένη γωνιά του Καραμανλή στην Μύκονο και η φασαρία του Ιδρύματος  Μείζονος Ελληνισμού

Το πιάσατε το υπονοούμενο;

Πλημμύρισαν με δάκρυα τα – ήδη εκ του γήρατος και της ιεροσύνης- υγρά μάτια μου, όταν είδα déjà vu, την σύγκρουση ανάμεσα στον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Τσίπρα στη Βουλή.

Ως έμπειρος ιεροκήρυκας δεν σταματώ να δηλώνω θαυμαστής του λόγου του πρώην Πρωθυπουργού που είναι έμπλεος αισθημάτων Θούριου, με εκρήξεις, κομήτες και πληθώρα εμμονικών υπερβολών.

Ειδικότερα με γοητεύει όταν παντρεύονται τα fake news, οι υπερβολές και το επίπεδο ψευτοπαλληκαρά. “Με τι σας κρατάει κ Μητσοτάκη” αναρωτήθηκε πάλι ο κ. Τσίπρας για κάτι που έχει απαντηθεί πλειστάκις και πολλάκις.

Είπα Πολάκης;

Κουβέντα δεν είπε πάλι για τον αψύ Κρητικό που έχει εμμονή με τα μονοκλωνικά φάρμακα.

Ή κάτι ξέρει και δεν μας το λέει ή άλλα συμφέροντα ενδεχομένως να εξυπηρετεί αυτή η φιλολογία για τα μονοκλωνικά φάρμακα εναντίον του CoViD-19.

Καλό είναι να μας πληροφορήσουν.

Για την ιστορία, τα μονοκλωνικά είναι πανάκριβα φάρμακα για πολύ ειδικές περιπτώσεις.

Κι αν η χθεσινή συζήτηση ήταν πρελούδιο του Φθινοπώρου τι μας περιμένει το χειμώνα;

Τι θα τάξει στην ΔΕΘ ο κ Τσίπρας εκτός από θέσεις στα Πανεπιστήμια, σε παιδικούς σταθμούς ακόμα και σε…εστιατόρια;

Ο πατήρ Ευσέβιος λέει ότι «το κατσικάκι από το ποδαράκι του κρέμεται».

Έχει δίκιο.

Όλοι γνωρίζουν ότι με την πανδημία καλπάζουσα, τον λαϊκισμό προελαύνοντα, και τα ψέματα ως αλήθεια, κάποια στιγμή θα αρχίσει να αμφισβητεί τον εαυτό της και η ντροπή.

Από το μέλλον 1

Εντός των ημερών μαθαίνω θα αρχίσει το σκληρό ροκ προς την αμετροέπεια της Αντιπολίτευσης κυρίως με άξονα την πανδημία καθώς κάποιοι βλέπουν εκλογικό κίνδυνο και ευκαιρία στους …ψεκι

Από το μέλλον 2

Αντιλαμβάνομαι την συντριβή του Στέφανου Τσιτσιπά που τελικά αντί για τα Harrods που ήθελε να έρθουν στην Ελλάδα, τελικά ανοίγουν καταστήματα από τα ταπεινά  Wall Mart.

To μόνο θετικό είναι ότι στις ΗΠΑ, στα  καταστήματα Wall Mart οι Αμερικανοί καταναλωτές μπορούν να κάνουν και το εμβόλιο…

Τα δικαστικά βάσανα του Γιώργου Λογοθέτη και η αλογόμυγα!!!

Οι δικαστικές ήττες του εφοπλιστή (;)  Γιώργου Λογοθέτη είναι απανωτές.

Ο άνθρωπος που θεωρεί ότι όλοι τον έκλεβαν, την ώρα που εκείνον τον τσιμπούσε αλογόμυγα, ηττήθηκε σε δικαστήριο της Αμερικής.

Για να σας φρεσκάρω την μνήμη,  ο Γιώργος Λογοθέτης της LIBRA ο οποίος έχει μηνύσει τέως στελέχη του και τέως συνεργάτες του,  είχε ισχυρισθεί (ο ισχυρισμός περιλαμβάνεται σε αγωγή) ότι τον έκλεβαν για μια περίοδο 2/3 ετών,  καθώς δεν ήταν σε θέση να κουμαντάρει τις επιχειρήσεις του.

Και τούτο διότι είχε μπει στο αυτί του μια αλογόμυγα (sic) και του είχε προξενήσει μεγάλη ζημιά, με αποτέλεσμα να αρρωστήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Βέβαια τα ίδια στελέχη και συνεργάτες έχουν καταθέσει αγωγές και μηνύσεις στον Λογοθέτη για αθέτηση συμφωνιών.

Όπως είχε αποκαλύψει το mononews.gr παλαιοτέρα,  ένα από τα πρώην στελέχη που είχαν καταθέσει αγωγή εναντίον του Γιώργου Λογοθέτη,  ήταν το στέλεχος της LIBRA Στίβεν Τζ. Μπρουκς (Steven J. Brooks) .

Η αγωγή κερδήθηκε προ ημερών από τον Μπρουκς.

Όπως έλεγε ο Μπρουκς,  η πρακτική που ακολουθεί η LIBRA και ο εφοπλιστής Γιώργος Λογοθέτης είναι, όπως υποστήριζε χαρακτηριστικά, «κλέψε τον Πίτερ να πληρώσεις τον Πολ», ανακατεύοντας κεφάλαια και μεταφέροντας χρήματα από τη μία εταιρεία στην άλλη για να καλυφθούν οι επείγουσες ανάγκες των διαφόρων εταιρειών του ομίλου σε ρευστό.

Επιπλέον, ισχυριζόταν, τα δάνεια και τα επενδυτικά κεφάλαια που διοχετεύονται από τρίτους σε μια οντότητα της Libra μεταφέρονται τακτικά σε άλλη, αμέσως μετά τη λήψη τους, για να καλυφθούν οι έκτακτες ανάγκες μιας άλλης οντότητας.

Άλλη τακτική πρακτική της Libra είναι να μεταφέρει κεφάλαια σε θυγατρικές την ημέρα που γίνεται ο έλεγχος των ρητρών ενός δανείου και να μεταφέρει τα κεφάλαια πίσω αμέσως μετά τον έλεγχο.

Ο όμιλος  Libra συχνά ζητεί επενδύσεις με τη μορφή συμβολαίων «Equity Tracker Fee» (ETF), που επιτρέπουν στον όμιλο να κρατά τις επενδύσεις αυτές εκτός των ισολογισμών του και να παρουσιάζει την εικόνα ότι ο όμιλος Libra έχει ή έχει την κυριότητα περιουσιακών στοιχείων, τη στιγμή που στην πραγματικότητα τα οικονομικά συμφέροντα της Libra είναι δεσμευμένα στους αντισυμβαλλόμενους των συμφωνιών ETF.

Επιπρόσθετα τις επόμενες ημέρες αναμένουμε την απόφαση του αγγλικού δικαστηρίου για την αγωγή που είχε κάνει ο επιχειρηματίας Βίκτωρ Πιζάντε εναντίον  του Λογοθέτη,  για υπεξαίρεση περίπου 15 εκατ. ευρώ.

Μεγάλα τα βάσανα για τον Λογοθέτη….

Γιώργος Λογοθέτης, εφοπλιστής LIBRA GROUP

 

Τα αποτελέσματα της Alpha Bank

Οι σημερινές ανακοινώσεις της διοίκησης Βασίλη Ψάλτη, για τα αποτελέσματα β’ τριμήνου, δεν πρόκειται να προκαλέσουν ρίγη συγκίνησης.

Θα καταγράφεται η ζημιά των 2 δις Ευρώ περίπου από τη συναλλαγή Galaxy και κατόπιν θα πρέπει να συνυπολογιστεί pro forma η πετυχημένη αύξηση κεφαλαίου.

Το αποτέλεσμα θα είναι μερικές δεκάδες εκατομμυρίων κερδοφορίας.

Το σημαντικότερο είναι ότι το επενδυτικό κοινό θα διαπιστώσει πως το επιχειρηματικό σχέδιο που έχει εκπονήσει η διοίκηση Ψάλτη για την Alpha Bank ΑΛΦΑ 0% 1,68 , όχι μόνον εκτελείται κατά γράμμα αλλά -κυρίως- αποδίδει τα αναμενόμενα.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2021 για το σύνολο του τραπεζικού συστήματος δεν έφερε ευχάριστες εκπλήξεις.

Αναδεικνύει ωστόσο τη συνέπεια και την ικανότητα προσαρμογής κάθε μιας τράπεζας ξεχωριστά, στις δύσκολες συνθήκες της πραγματικής οικονομίας…

Οι δυσκολίες των διυλιστηρίων

H σημερινή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των ΕΛΠΕ θα αναδείξει το πλήρες μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζει αυτή την εποχή παγκοσμίως ο κλάδος των διυλιστηρίων.

Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση των διυλιστηρίων Philips 66 στην μακρινή Λουϊζιάνα των Η.Π.Α. που έχουν παραγωγή αντίστοιχη με αυτή του Ασπροπύργου (δηλαδή 255.00 βαρέλια την ημέρα) τα οποία αναζητούν απεγνωσμένα αγοραστή (χωρίς μεγάλη επιτυχία), ακριβώς επειδή ο κλάδος «αντιμετωπίζει θολές προοπτικές και μεγάλη αβεβαιότητα για το μέλλον του».

Είναι προφανές ότι τα ΕΛΠΕ πρέπει να επιταχύνουν θεαματικά το “Energy Transition” του Ομίλου και να διαφοροποιήσουν τις πηγές εσόδων τους.

Στο επόμενο τρίμηνο βέβαια θα έχουν να επιδείξουν την επιτυχία της πώλησης της ΔΕΠΑ Υποδομών που θα ισορροπήσει τα μεγέθη και θα βελτιώσει την κερδοφορία….

Η μηχανή παραγωγής κερδών

«Ότι αγγίζει ο Λάμπρος Παπακωνσταντίνου γίνεται χρηματιστηριακός χρυσός» μου λέγανε χθες τραπεζικές πηγές.

Ακριβώς όπως ο βασιλιάς της Φρυγίας, Μίδας που ζήτησε από τον Διόνυσο ότι αγγίζει να γίνεται χρυσάφι, έτσι και ο Λάμπρος Παπακωνσταντίνου, με τρεις δεκαετίες εμπειρίας ως επιχειρηματίας, μέτοχος σε εταιρίες Private Equity, τραπεζίτης σε μεγάλες εμπορικές τράπεζες αλλά και Investment Banker, έχει καταφέρει να μετατρέψει την μικρή, ξεχασμένη, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία IDEAL, σε Όμιλο Συμμετοχών και μηχανή παραγωγής κερδών και υπεραξιών.

Χθες το πρωί, η IDEAL ΙΝΤΕΚ 0,17% 6,03 ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα εξαμήνου και ξαφνικά οι μέτοχοι ανακαλύπτουν ότι ο όμιλος καταγράφει σημαντική αύξηση των εσόδων με παράλληλη αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) και αύξηση της προ φόρων και μετά φόρων κερδοφορίας.

Μόλις πριν από 2 μήνες, η IDEAL ενσωμάτωσε στο χαρτοφυλάκιό της τις εταιρείες Astir Vitogiannis και Three Cents, που αποτελούν επενδύσεις του Virtus South European Fund (VSEF),  το επενδυτικό όχημα το οποίο διαχειρίζεται η Virtus International Partners (Virtus)  την οποία φυσικά ίδρυσε ο Λάμπρος Παπακωνσταντίνου….

Μύκονος και πάλι Μύκονος 

Η Μύκονος ποτέ δεν πεθαίνει.

Γιατί η Μύκονος είναι το νησί των μεγάλων υπεραξιών.

H ΓΗ και τα ΑΚΙΝΗΤΑ αποκτούν τρομερές υπεραξίες κάθε χρόνο.

Η είδηση λοιπόν, έπεσε σαν βόμβα στην Μύκονο αλλά και στην Αθήνα σε όσους ασχολούνται με το real estate.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη σε αξία  αγοραπωλησία οικοπέδου που έχει ποτέ δημοσιοποιηθεί στην Ελλάδα.

Ρώσος  μεγιστάνας τον όνομα του οποίου το mononews δεσμεύθηκε να μην αποκαλύψει,  προχώρησε προ ημερών σε μια θηριώδη αγορά, που όμοια της ίσως δεν έχει ξαναγίνει (η δεν έχει δημοσιοποιηθεί) στην Ελλάδα από αλλοδαπό ιδιώτη.

Εξαγόρασε αντί του ποσού των 50 εκατ. ευρώ στο Καλό Λιβάδι μια μεγάλη έκταση που προ πολλών ετών έως το 1983,  ήταν  το εργοστάσιο υποδοχής, επεξεργασίας και φόρτωσης των μεταλλευμάτων μπετονιτη και βαριτη  στα πλοία.

Για όσους δεν το ξέρατε, στην Μύκονο , οι πρώτες μεταλλευτικές δραστηριότητες παρουσιάζονται κατά την περίοδο 1900 έως 1915,για εξόρυξη αργυρούχου μόλυβδου, χαλκού και σιδήρου.

Το 1954 άρχισε η εξόρυξη βαρίτη.

Οι εξορύξεις σταμάτησαν το 1983 όταν πλέον σώθηκε το μετάλλευμα, οπότε και το εργοστάσιο στην θέση Λούλος στο Καλό Λιβάδι,  σταμάτησε την λειτουργία του.

Ο Ρώσος εκτιμάται ότι θα μετατρέψει την έκταση σε ιδιόκτητη κατοικία.

Ο σούπερ τυχερός τέως ιδιοκτήτης της έκτασης, χρωστάει σύμφωνα με πηγές περίπου 15 εκατ. ευρώ σε τράπεζες, εξαιτίας παλαιότερου δανεισμού με ενέχυρο το οικόπεδο.

Άρα του μένουν καθαρά στην τσέπη περίπου 35 εκατ. ευρώ.   

Not bad για τον mr Νίκο!!!

Μύκονος και πάλι Μύκονος λοιπόν. 

Μύκονος
Η έκταση του παλιού εργοστασίου στην θέση Λούλος. Καλό Λιβάδι, Μύκονος

 

O εφοπλιστής που είπε όχι, σε 1,5 εκατ. ευρώ

Οι Έλληνες εφοπλιστές και ειδικά όσοι έχουν επενδύσει σε Bulk Carriers,  δηλαδή στην ποντοπόρο φορτηγό ναυτιλία, τους τελευταίους μήνες είναι οι απόλυτα κερδισμένοι.

Οι brokers έχουν να διηγηθούν πολλές ιστορίες από αυτές που ο κοινός θνητός ακούει με μεγάλη προσοχή και αδυνατεί να καταλάβει τα εκατομμύρια που παίζονται.

Η στήλη λοιπόν άκουσε προ ημερών μια ιστορία που σας αποκαλύπτει το μέγεθος των κερδών των εφοπλιστών που έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα πλοία.

Εφοπλιστής μεσαίου μεγέθους δέχεται πρόταση να μεταφέρει το πλοίο του φορτίο,  σε ένα ταξίδι 50 ημερών.

Το ποσό του ημερήσιου ναύλου περίπου 50.000 ευρώ.

Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό αρκεί να σας πούμε ότι τα έξοδα του συγκεκριμένου πλοίου την ημέρα δεν ξεπερνούν (μαζί με τις μηνιαίες δόσεις των δανείων) τις 20.000 δολάρια.

Άρα κέρδος 1,5 εκατ. ευρώ για τον πλοιοκτήτη (30.000 δολάρια επι 50 ημέρες).

Όμως ο πλοιοκτήτης αρνήθηκε το offer ζητώντας το ποσό των 58.000 δολαρίων για τον ημερήσιο ναύλο!!!

Η συμφωνία δεν έκλεισε καθώς η απαίτηση του πλοιοκτήτη θεωρήθηκε υπερβολική.

Επίσης μια χρήσιμη πληροφορία είναι ότι το ίδιο πλοίο προ 12 μηνών είχε ημερήσιο ναύλο περίπου 12.000 δολάρια.

Δηλαδή το ταξίδι ήταν ζημιογόνο για τον πλοιοκτήτη.

Οι 2 εφοπλιστές που θα κερδίσουν 136.875.000 δολάρια

Επίσης η στήλη ενημερώθηκε ότι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες Bulker στην Ελλάδα ενοικίασε για 365 ημέρες 15 από τα πλοία που έχει στην κατοχή της. Ο στόλος της είναι σαφώς μεγαλύτερος.

Ο ημερήσιος ναύλος είναι περίπου 45.000 δολάρια.

Το κέρδος από τα κάθε πλοίο είναι περίπου 25.000 δολάρια την ημέρα.

Εάν κάνετε το πολλαπλασιασμό θα διαπιστώσετε ότι τα κέρδη της συγκεκριμένης εταιρείας σε ένα χρόνο θα είναι 136.875.000 δολάρια.

Οι ιδιόκτητες είναι δυο,  άρα ο καθένας σε ένα χρόνο θα πάρει μέρισμα 68.437.500 δολάρια…

Not bad at all.

Η Fidelity επενδύει στον Πέτρο Παππά

Για να καταλάβετε τι σημαίνει o εφοπλιστής  την σήμερον ημέρα να έχει στην ιδιοκτησία του bulk carriers, αρκεί να σας πούμε ότι ο αμερικανικός θεσμικός επενδυτής Fidelity συνεχίζει να δείχνει αποφασιστικότητα στην οικοδόμηση ενός χαρτοφυλακίου με ναυτιλιακές ξηρού χύδην φορτίου.

Η Fidelity αποκάλυψε μια θέση 207 εκατομμυρίων δολαρίων στον μεγαλύτερο πλοιοκτήτη χύδην φορτίου της ΗΠΑ, την ελληνικής καταγωγής Star Bulk Carriers.

Το αυξημένο μερίδιο αντιστοιχεί στο 10% της εταιρείας την οποίας επικεφαλής είναι ο Πέτρος Παππάς, καθιστώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη κάτοχο μετά την Oaktree Capital Management, η οποία διαθέτει ποσοστό 25,4%.

Νωρίτερα φέτος έγινε γνωστό πως η Fidelity είχε αυξήσει τη θέση της Genco Shipping & Trading στο 12% υπερκεράζοντας, την Centbridge Partners, ως τον μεγαλύτερο μέτοχο.

Αλλά επειδή η Star Bulk είναι πολύ μεγαλύτερη από την Genco – η κεφαλαιοποίησή της είναι στα 2,2 δισ. δολάρια ή σχεδόν τριπλάσια από τα 750 εκατ. της Genco – η θέση της Fidelity στην Star Bulk είναι το μεγαλύτερο στοίχημά του επενδυτικού κεφαλαίου στην ποντοπόρο φορτηγό ναυτιλία.

 Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος
Αυτοδιαχείριση: Πάνω από 13 εκατ. ευρώ μοιράζει για τα πνευματικά δικαιώματα
Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ: Περισσότερες από 65.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν στον πρώτο κύκλο