Γιατί ισχυροί παίκτες της αγοράς εμπιστεύονται τον Γιώργο Τάνες, το στοίχημα του διδύμου Μητρόπουλου-Πανταλάκη και γιατί θα γράψει πολλές υπερωρίες ο έμπειρος CFO των ΕΛΠΕ Κρίστιαν Τόμας
Κρίσιμη εβδομάδα για τα εθνικά
Με μια δεύτερη ανάγνωση της συνέντευξης του Πρωθυπουργού στο Βήμα καταλαβαίνει κανείς ότι οι ημέρες είναι «πονηρές» όσον αφορά το μέγα εθνικό θέμα των σχέσεων με την Τουρκία αλλά και τις σχέσεις της γείτονος με την Ευρώπη… Ιδιαίτερης σημασίας είναι το ταξίδι του Κυριάκου στις Ηνωμένες Πολιτείες και η συνάντησή του με τον Τράμπ στις 7 Ιανουαρίου…
Η στήλη επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στα εθνικά θέματα διότι δεν είναι καθόλου ανεξάρτητα με τα οικονομικά… και απασχολούν επιχειρηματίες και τραπεζίτες.
Το μεγάλο στοίχημα της Attica Bank
Μετά από τα χρόνια της φαγωμάρας, το κλίμα στην Attica Bank έχει αλλάξει επί το θετικότερο… Ο πρόεδρος Κ. Μητρόπουλος και ο διευθύνων Θ. Πανταλάκης μαθαίνω ότι έχουν μια καλή συνεργασία – δεν είναι και φίλοι αλλά επαγγελματικά είναι όπως μου λένε άψογοι – και προσπαθούν να βάλλουν την τράπεζα στις ράγες…
Το μεγάλο στοίχημα για το οποίο δουλεύουν σιωπηρά και παρασκηνιακά είναι η εξεύρεση επενδυτή που θα μπει στην τράπεζα προκειμένου να αποκτήσει τα απαραίτητα κεφάλαια και να επεκταθεί… Πληροφορούμαι ότι συζητήσεις γίνονται και μέχρι την Άνοιξη θα έχουμε νέα…
Επί του παρόντος η τράπεζα έβγαλε στην αγορά νέα προϊόντα και προσπαθεί να επανασυστηθεί στο κοινό…
Οι «χρυσές» business του Γιώργου Τάνες
Την μία δουλειά μετά την άλλη παίρνει η εταιρεία στρατηγικού marketing και διαφήμισης , Frank and Fame των Γιώργου Τάνες και Θανάση Παπαθανασίου…
Η εταιρεία βρίσκεται, όπως μαθαίνω, στην κορυφή της προτίμησης ισχυρών brands και οι δύο εταίροι είναι σοβαροί και συγκροτημένοι στις επαφές τους με τους πελάτες…
Αξιοσημείωτο είναι ότι πέραν των ισχυρών εταιρικών brands – όπως η ERGO, η Amstel, o Olympiakos, η Heineken, το Πλαίσιο, ο Καραμολέγκος, η Avin κ.ά – την Frank and Fame προωθεί το branding της Ελλάδας, μέσω της καμπάνιας Oh. My. Greece αλλά και της Αθήνας με το σύνθημα «This is Athens»…
Ο Γιώργος Τάνες είναι υιός του επί πολλές δεκαετίες manager της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Μηνά Τάνες και η σύζυγός του Έλλη είναι κόρη του Δάκη Ιωάννου της Άβαξ.
Ο Γιώργος, μου λένε πηγές, κρατάει “ψηλά” την ποιότητα της εταιρίας και για αυτό τον λόγο τον εμπιστεύτηκε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ΝΔ προ των εκλογών του 2019. Για την ακρίβεια εμπνεύστηκε και υλοποίησε σχεδόν όλες τις τηλεοπτικές καμπάνιες της ΝΔ , στις ευρωεκλογές και στις εθνικές εκλογές. Το βέβαιο είναι ότι το 2020 θα είναι μια εξαιρετική χρονιά για την Frank and Fame.
Πολύ δουλειά για τον CFO των ΕΛΠΕ Κρίστιαν Τόμας
Μπορεί η ιδιωτικοποίηση των Ελληνικών Πετρελαίων να πήρε παράταση για το 2020 και όπως πληροφορείται η στήλη συνδέεται ευθέως με τα επίπεδα της τιμής της μετοχής – κι αυτό διότι η πώληση μέρους του ποσοστού του δημοσίου θα γίνει με discount – το διοικητικό team της εταιρείας συνεχίζει την επέκταση της επιχείρησης…
Έτσι το επόμενο τρίμηνο ο CFO των ΕΛΠΕ ο ιδιαίτερα έμπειρος Κρίστιαν Τόμας θα επιφορτιστεί με περισσότερη δουλειά καθώς από την μία θα τρέχουν τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας από την άλλη οι συσκέψεις με τους συμβούλους για την ιδιωτικοποίηση της…
Και ο ρόλος του Γενικού Οικονομικού Διευθυντή είναι κρίσιμος… Ο Κρίστιαν πριν πάει στα ΕΛΠΕ εργαζόταν στην KPMG.
Καζίνο: Το μυστικό που όλοι γνώριζαν
Όλοι μα όλοι όσοι ασχολούνται με το Καζίνο του Ελληνικού γνωρίζουν εδώ και περίπου δύο μήνες ότι ο Κοντομέρκος της Mohegan και ο Έλληνας partner του ο Γιώργος Περιστέρης της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχουν καταθέσει την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη προσφορά…
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι για μερικές εβδομάδες το θέμα έχει κολλήσει στην επιτροπή διότι διάφοροι αποικιοκρατικής αντίληψης Αμερικανοί και Ελληνοαμερικανοί παράγοντες πίεζαν – όχι με το καλό αλλά… – με στόχο η διαδικασία επιλογής του νικητή να καθυστερήσει υπέρ της Hard Rock…
Όπως σας έχουμε ξαναπεί η επένδυση του Ελληνικού είναι εμβληματικής σημασίας για τον Κυριάκο εξ ου και δεν ακούει τίποτα, όπως μου λένε…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike